Nee, verder ontbreekt de info nog. Hier wat foto's o.a.: http://www.rtl.lu/sport/cyclissem/907108.htmlquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf. Zijn daar beelden van. En is er meer info?
Ricco is dan ook gewoon een irritante snotneus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Tankink mag van mij nog dagelijks op een lego blokje gaan staan na die opmerkingen over Cobra Ricco.
Wat een misselijke opmerkingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Tankink mag van mij nog dagelijks op een lego blokje gaan staan na die opmerkingen over Cobra Ricco.
Jesse Trudeau ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ricco is dan ook gewoon een irritante snotneus.
Ricco en Sella zijn echt enorme helden van mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ricco is dan ook gewoon een irritante snotneus.
Perez Cuapioquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ricco en Sella zijn echt enorme helden van mij.
Italië, dit dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De ticker laat het weer afweten, huilen.
Ik blijf het absurd dat de fietsen van FDJ seconden sneller zijn ten opzichte van fietsen die ook voor het nodige geld ontwikkeld zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef TheArt het volgende:
Geniez gaat hier ook een goede tijdrit rijden.
FDJ-godenfietsen dit datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef TheArt het volgende:
Geniez gaat hier ook een goede tijdrit rijden.
Ducrot had net het verhaal dat ze deze winter voor het eerst in windtunnels hebben gezeten. Als ze er professioneler op zijn gaan trainen, verklaart dat ook wel het een en ander natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik blijf het absurd dat de fietsen van FDJ seconden sneller zijn ten opzichte van fietsen die ook voor het nodige geld ontwikkeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |