quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:33 schreef delta-mike-eco het volgende:
een familie moet elkaar ondersteunen !
Ik ben het daar niet per definitie mee eens. Het klinkt alsof er alleen maar negativiteit van hen af komt. Dan zoeken ze het maar uit toch? Natuurlijk heb je contact als jullie beiden bij je grootouders zijn, maar verder.. Kun je beter goeie vrienden kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef Kamina het volgende:
Een familie die zichzelf niet ondersteunt, is geen familie.
Geen familie te verliezen dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:02 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het daar niet per definitie mee eens. Het klinkt alsof er alleen maar negativiteit van hen af komt. Dan zoeken ze het maar uit toch? Natuurlijk heb je contact als jullie beiden bij je grootouders zijn, maar verder.. Kun je beter goeie vrienden kiezen.
Iedereen houdt zijn mond. Behalve ik dan en dat is nu net het probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:46 schreef Lienekien het volgende:
Gaat er eigenlijk wel eens iemand in tegen je tante, of houdt iedereen zijn/haar mond maar om de vrede te bewaren?
Je mag toch je eigen grenzen trekken? Als iemand bij jou op bezoek is en zich onbehoorlijk gedraagt, dan zeg je daar iets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef delta-mike-eco het volgende:
[..]
Iedereen houdt zijn mond. Behalve ik dan en dat is nu net het probleem.
Als je aan dit soort irrationele dingen vast blijft houden, zul je al dat gezeik voor lief moeten nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:33 schreef delta-mike-eco het volgende:
ik wil dat de familie bij elkaar blijft, een familie moet elkaar ondersteunen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |