32gb uitvoeringquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:44 schreef Azreal het volgende:
Is het de Wii U premium met 32GB of de goedkopere met 4GB geheugen?
Genoteerd maar nog aan de lage kant. Wii U is een maand oud. compleet in doos.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Azreal het volgende:
In dat geval een voorzichtig openingsbod van ¤150 excl. verzenden.
Dat vind ik dan weer teveel. ¤190 incl. verzenden?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef Bram.Kingston het volgende:
eerste die ¤225 bied is de nieuwe eigenaar
¤ 200,- exquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:46 schreef Azreal het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teveel. ¤190 incl. verzenden?
Lijkt op First Squad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:55 schreef Azreal het volgende:
Mag ik trouwens vragen welke anime ik op de eerste foto zie liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Lijkt op First Squad.
*Edit*
Jaaayj im rightThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@TS: uiteraard, we zijn overal!
heb al een ps3 en ps4 staan en gezien ik daar meer tij dop door breng.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:00 schreef Tinos85 het volgende:
Misschien leuk voor vriendin, waarom vind je de Wii U tegenvallen TS?
not sure if trollingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:46 schreef Bram.Kingston het volgende:
correct. wist niet dat er anime fans op fok zaten
Stikt op dit forum van de Anime fans, World of Warcraft spelers (alhoewel nu iets minder) tot vorig jaar was er jaarlijks wel een WoW topic...... Groot gedeelte is een IT medewerker.quote:
We hebben een deal, zitten alleen te wachten tot de banken ook meewerken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:41 schreef Mark het volgende:
Hebben jullie nu een deal voor 200 incl? Anders heb ik ook wel interesse voor die prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |