quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:19 schreef tong80 het volgende:
Bij de vechtpartij waren zo’n 12 minderjarige asielzoekers betrokken, die elkaar met messen en stokken te lijf gingen. Ook werden vernielingen aangericht in de tijdelijke opvanglocatie.
Het veelgehoorde wegkijk-argument. Veel pubers zitten graag op elkaars lip, alleen jammer dat daar dan andere mensen weer slachtoffer van worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
Tsja, zoiets gebeurt in elke groep pubers als je ze maar lang genoeg op elkaars lip laat ztten. Niet echt nieuwswaardig.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:45 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het veelgehoorde wegkijk-argument. Veel pubers zitten graag op elkaars lip, alleen jammer dat daar dan andere mensen weer slachtoffer van worden.
http://www.volkskrant.nl/(...)and-in-ede~a4295251/
Minderjarigen die het blijkbaar normaal vinden om elkaar met messen en stokken te lijf te gaan moet je hier niet op straat hebben willen lopen.
Zijn transgenders met homofiele voorkeuren het niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:54 schreef Gutmensch het volgende:
Zo'n groep lijkt me van nature een stuk homogener.
Nouja, verklaart hun mechanisme wel he?quote:
De gebroken neuzen worden niet vermeld lijkt me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:57 schreef Woelwater het volgende:
Messen en stokken, waarbij 2 met een steekwond naar het ziekenhuis. En dan zijn ze nog maar minderjarig![]()
Belooft wat voor de toekomst.
De gevluchte joden sloegen er ook op los ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, verklaart hun mechanisme wel he?
Dat is geen vergelijking te noemen. En dat zal ook wel gebeurd zijn. Maar de media was toen nogal beperkt he?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gevluchte joden sloegen er ook op los ?
Het ligt aan de media. Tokkies worden ook in een slecht daglicht gezet door SBS.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking te noemen. En dat zal ook wel gebeurd zijn. Maar de media was toen nogal beperkt he?
Massaal massaal. En dan waren ze met 12 man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:23 schreef Confetti het volgende:
Het is allemaal wel een beetje lafjes als je iedere keer leest dat het wel meevalt met de verwondingen.
En die zijn die kroeggangers dan nog niet eens gevlucht voor een oorlog.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:32 schreef Najieto het volgende:
Massale vechtpartij en er worden er maar 2 aangehouden? Bij een willekeurige kroegfight worden nog meer mensen een nachtje in de cel gestopt
Mja, alles wat met vluchtelingen gebeurd, wordt uitvergroot in de media. Zoals hierboven ook iemand zegt; massaal???quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt aan de media. Tokkies worden ook in een slecht daglicht gezet door SBS.
'Dat ze eens naar hun zelluf kijken, met hun dure gasfortuin.'
Goed nieuws is geen nieuws.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, alles wat met vluchtelingen gebeurd, wordt uitvergroot in de media. Zoals hierboven ook iemand zegt; massaal???
Een tijd geleden was er ook een hele discussie dat deze mensen nooit eens dankbaar zijn of in de media komen. Jawel hoor, maar niet op de grote nieuwszenders of kranten inderdaad, want wat is daar nieuws aan?
Ik stond erbij en ik keek ernaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:23 schreef MisterCe het volgende:
Meer Meer Meer Meer
en ik meen het ook nog, heb me er lang geleden erbij neergelegd dat ons landje eraan gaat
Nee, maar ik ga me er ook niet bij neerleggen. Je kunt natuurlijk ook altijd op een politieke partij stemmen waarvan jij denkt dat ze er wat aan gaat doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:32 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jij pleegt verzet vanuit je ondergrondse bunker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |