Het point-of-view personage is Bruce: hij snapt er nog minder van dan de gemiddelde kijker, dus als jij het net zoveel snapt als Bruce, is het in principe goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Te veel uitleg kan ook storend zijn, maar het is dan wel voor iedereen duidelijk. Het gedeelte met The Flash snapt een niet comic fan geen hol van.
Ik zie dit nu al een paar keer genoemd worden in dit topic, maar dat dit niet "des Batmans" is, wordt juist in de film aangestipt. Alfred maakt er een opmerking van (die opmerking zat zelfs in de trailer) en een paar agenten merken ook op dat het apart gedrag is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Komakie het volgende:
Van dat brandmerken was ik ook niet zo'n fan en vooral het vele schieten en bad guys killen in de achtervolging met de Batmobile is niet mijn ding. Batman killt niet. Daarin onderscheidt hij zichzelf van misdadigers en in deze film is dat dus niet van toepassing.
Als een film nul discussie oproept, is-ie geen fluit waard. Wat heb je nou aan iets wat je kijkt en verder niet boeiend genoeg vindt om een mening over te vormen? Hooguit een paar uur tijdverdrijf, maar daar wordt een film niet voor gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd te worden.
BvS had makkelijk de best scorende film van deze zomer kunnen worden. Ik geloof dat hij uiteindelijk rond de 900.000 miljoen dollar is geëindigd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als een film nul discussie oproept, is-ie geen fluit waard. Wat heb je nou aan iets wat je kijkt en verder niet boeiend genoeg vindt om een mening over te vormen? Hooguit een paar uur tijdverdrijf, maar daar wordt een film niet voor gemaakt.
Kunst roept emotie op, dat hoort erbij.
Wat hij realiseert als hij met zijn voet op de keel van Kal staat en hoort dat hij Martha laat sterven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zie dit nu al een paar keer genoemd worden in dit topic, maar dat dit niet "des Batmans" is, wordt juist in de film aangestipt. Alfred maakt er een opmerking van (die opmerking zat zelfs in de trailer) en een paar agenten merken ook op dat het apart gedrag is.
Het is kenmerkend voor Bruce's interne strijd, zijn drive om het monster tegen te houden dat hem heeft veranderd.
Vier mensen die niet betaald hebben en mogelijk geen bijzondere interesse hebben in de film, vind ik niet geheel representatief.quote:[b]Op dinsdag 5 juli 2016 18:03 schreef Michie_ het volgende:[/b{
We hebben laatst BvS met zijn vieren gekeken. Twee lagen er halverwege te slapen en de derde zat met zijn telefoon te spelen.
JL moet echt geweldige recensies krijgen willen zij naar de bioscoop gaan.
Deze film roept discussie op omdat de 2 kampen altijd lekker blijven happen en allebei constant het laatste woord moeten hebben, niet zozeer omdat de film zo onzettend boeiend is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als een film nul discussie oproept, is-ie geen fluit waard. Wat heb je nou aan iets wat je kijkt en verder niet boeiend genoeg vindt om een mening over te vormen? Hooguit een paar uur tijdverdrijf, maar daar wordt een film niet voor gemaakt.
Kunst roept emotie op, dat hoort erbij.
Dat is er ongetwijfeld een factor in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze film roept discussie op omdat de 2 kampen altijd lekker blijven happen en allebei constant het laatste woord moeten hebben, niet zozeer omdat de film zo onzettend boeiend is.
Civil war is echt wel een betere film X-Men was ook matig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
De grap is wel dat er hier nu nog fors word gediscussieerd over deze film.
Terwijl Marvels Captain America Civil war amper meer ter sprake komt. Ook dat andere gevaarte van de X-men is een beetje een stille dood gestorven..
Alle 4 hebben de Nolan films in de bios gezien. De Nolan trilogie op dvd en blu-ray, de Arkham games gespeeld en 3 van de 4 kijken de CW DC series.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat hij realiseert als hij met zijn voet op de keel van Kal staat en hoort dat hij Martha laat sterven.
Magoed, dat is psychologisch niet goed opgebouwd verder als ik de reacties zo lees
[..]
Vier mensen die niet betaald hebben en mogelijk geen bijzondere interesse hebben in de film, vind ik niet geheel representatief.
En dat vind ik wel grappig, ondanks alles roept deze film toch iets meer op dan de Marvel tegenhanger.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Civil war is echt wel een betere film X-Men was ook matig.
Civil War was een aardige film maar nergens uitmuntend, een probleem dat elke Captain America tot nu toe had maar de laatste paar Marvels sowieso gemeen hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Civil war is echt wel een betere film X-Men was ook matig.
Marvel heeft ook wel wat matige films uitgebracht Civil War springt er voor mij met Guardians of the Galaxy wel bovenuit. Ik was persoonlijk niet zo kapot van Thor 2 , Iron man 2 en 3 en The Winter Soldier.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En dat vind ik wel grappig, ondanks alles roept deze film toch iets meer op dan de Marvel tegenhanger.
Ik heb ze alle 3 ook gezien, Civil war was inderdaad goed. Echter heeft Marvel al een hele reeks erg goede films uitgebracht. Civil war steekt dan niet echt boven het maaiveld uit.
Dat weet ik wel, maar ik kan me voorstellen dat het voor een niet comic nergens op slaat en dus onzinnig over komtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De waarde van dat moment zal pas zichtbaar worden als het geheel afgerond is, thans, de JL-arc. Ik moet het allemaal bezien maar vind het wel een toffe toevoeging als hint net als de visioen-Batman met die Parademons.
Wat een onzin. Het is een kwestie van smaak. Dat het vrij uiteenlopende meningen oproept heeft niets met de kwaliteit van de film te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd te worden.
De extended cut was beter maar zo goed als sommige beweren is hij ook weer niet.
Hij was OK maar meer ook niet. En ik vond hem best wel ironisch op veel vlakken terwijl dat niet de bedoeling was en de main villain vond ik niet geheel geloofwaardig...quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat het zo stil is rondom Civil War komt ook omdat we op fok! alle marvel films in een topic hebben gestopt.
Zemo ? mwah Ik vond hem wel beter in zijn aanpak dan Lex Luthor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij was OK maar meer ook niet. En ik vond hem best wel ironisch op veel vlakken terwijl dat niet de bedoeling was en de main villain vond ik niet geheel geloofwaardig...
Maar totaal niet niet geloofwaardig als burgerlul die binnen een korte tijd de grootste geheimen weet te ontfutselen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zemo ? mwah Ik vond hem wel beter in zijn aanpak dan Lex Luthor.
Die bom bij de VN plaatsen was geniaal gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |