Mooi, dan kan ik eindelijk met eigen ogen aanschouwen of dit nou werkelijk het gedrocht is wat men zegt dat het is...quote:
Nou niet helemaal, want dit is de 30 minuten langere ulitmate edition.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk met eigen ogen aanschouwen of dit nou werkelijk het gedrocht is wat men zegt dat het is...
Erger! gelukkig heb je er geen geld aan uitgegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk met eigen ogen aanschouwen of dit nou werkelijk het gedrocht is wat men zegt dat het is...
Dat word jij met jouw verdediging van de film ook.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
It's getting old fast, studentje...
Hij verdedigt de film niet eens, maar wel het feit dat iemand zinloze opmerkingen blijft maken terwijl hij zijn punt al lang gemaakt heeft. Het is gewoon irritant.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:31 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dat word jij met jouw verdediging van de film ook.
Zou kunnen natuurlijk. Als ze er een aantal stukken uithalen die juist belangrijk zijn voor de continuiteit van het verhaal kan het een stuk rommeliger worden. Ik denk alleen wel dat het een erg lange zit wordt met nog een extra half uur.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een sprankje hoop dat de extended cut beter gaat zijn dan de bioscoop edit.
In ieder geval wat minder rommelig gemonteerd.
Ze hadden de film beter in twee delen kunnen uitbrengen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk. Als ze er een aantal stukken uithalen die juist belangrijk zijn voor de continuiteit van het verhaal kan het een stuk rommeliger worden. Ik denk alleen wel dat het een erg lange zit wordt met nog een extra half uur.
En laat het dan vooral niet een half uur extra actie zijn, maar een half uur extra verhaal en achtergrond.
Zou leuk zijn maar DC lijkt nauwelijks iets geleerd te hebben van eerder gemaakte fouten. De trailer voor de extended film geeft alweer de COMPLETE film weg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een sprankje hoop dat de extended cut beter gaat zijn dan de bioscoop edit.
In ieder geval wat minder rommelig gemonteerd.
Als dat gezorgd zou hebben voor meer verhaal, zeker weten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:36 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ze hadden de film beter in twee delen kunnen uitbrengen.
En dat is een fout omdat...?quote:[..]
Zou leuk zijn maar DC lijkt nauwelijks iets geleerd te hebben van eerder gemaakte fouten. De trailer voor de extended film geeft alweer de COMPLETE film weg.
Dat blijft een eeuwige discussie. Als je je verhaal niet kwijt kan in twee en een half uur, dan concludeert de ene dat je te weinig film hebt voor je verhaal en dus eigenlijk 2 films moet maken, de andere dat je te veel verhaal hebt voor je film en misschien gewoon daar wat moet snoeien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:36 schreef Michie_ het volgende:
Ze hadden de film beter in twee delen kunnen uitbrengen.
Jij bent één van de weinige die alle problemen van deze film maar blijft proberen goed te praten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
It's getting old fast, studentje...
Boze studiobaas backfire tweet!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:10 schreef Skull-splitter het volgende:
iedereen zal van BvS houden, aldus WC-Eend
Whut?quote:
Wat heeft dat met batman vs superman te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:37 schreef polderturk het volgende:
Captain America Civil War is, en blijft een drol.
Die tweet die in dat artikel staat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |