jaaquote:
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Mja, ben bang dat het al te laat daarvoor is
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, factquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Ik bedoelde langs jouw bloedbrein-barièrequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, fact
we kunnen nog altijd naar de blauwe engelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, of ze weet precies wat ze mist
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Opzich welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?
was LMI er ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
we kunnen nog altijd naar de blauwe engel![]()
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
Nee, ik zag geen jongen met bruine krulletjes.quote:
O, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel
Heb net appje gekregen dat ze haar al heeft zien lopen dus ze is niet dood gelukkig, maar gewond weet ze niet
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
Neem aan dat katten met een gebroken pootje niet echt kunnen lopen dusquote:
Oh sorry hoor, ik kijk zoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerd
Bleek de zus van kassameisje te zijn, maar okay
Hele familie wijst me af :s
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik kijk zowas het vergeten
[..]
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!![]()
hahaha mygoddd.
Komt goed, hopelijk. Als Vlaggenroof zelfs aan de vriendinnen kan komen, dan kan jij dat ook.
ben jij een beetje verliefd op opso?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?
JC ook nietquote:
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?quote:
ik twijfelde of jc eigenlijk wel wist wie ze isquote:
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |