Ja maar dan zeg je me watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:09 schreef veryberry1 het volgende:
Eerlijk gezegd, het is iets heel stoms hoor, voel ik toch een soort angst m.b.t. ouder worden. Terwijl ik nog zo jong ben ook he.
Ik maak me nu al een beetje zorgen en wil hier graag vanaf, dus ik dacht: Ik maak een topic aan en dan word ik misschien gerustgesteld. Ergens werkt het al, maar toch nog niet helemaal.
Kan iemand me zeggen hoe hij/zij hiertegen aan kijkt?
Ik vind het ook moeilijk om er zo tegen aan te kijken dat buiten de deur honger krijgen als je maar thuis eet best is.
Als dat zo zou zijn en m'n partner zou mij niet meer aantrekkelijk vinden zou ik het daar heel moeilijk mee krijgen.
Zelfde als ik bijvoorbeeld door een ongeluk blijvend verminkt zou raken in m'n gezicht ofzo.. Zo'n naar idee al maar ik hang er van alles aan vast.
Ik vind helemaal niet dat iedereen me mooi moet vinden hoor, alleen is het voor mij wel een soort nodig dat mijn partner me een aantrekkelijke vrouw vindt, in welke fase van de relatie dan ook
Mijn moeder hetzelfde laken een pak hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:12 schreef veryberry1 het volgende:
[..]
Aawh wat lief zeg! Het is leuk als oudere mensen daar dan nog van kunnen genieten!
Dat is waar! Gezondheid is alles eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder hetzelfde laken een pak hoordie wilde écht op tijd naar de kapper
![]()
Behalve toen ze érg ziek werd en depri, toen was het minder.... dus daarom.... gezondheid is
nog véél belangrijker dan die paar rimpeltjes....
Zo goed als... allesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:48 schreef veryberry1 het volgende:
[..]
Dat is waar! Gezondheid is alles eigenlijk, bijna alles dan.
Mijn moeder van 75 is echt veel ijdeler dan ik. Die gaat de deur niet uit zonder vol in de make-up te gaan. En perfect gekleed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder hetzelfde laken een pak hoordie wilde écht op tijd naar de kapper
![]()
Behalve toen ze érg ziek werd en depri, toen was het minder.... dus daarom.... gezondheid is
nog véél belangrijker dan die paar rimpeltjes....
Dat zou ik niet kunnen hoor! Soms is het ook lekker om zonder make up en op klompen (echt waar, in onze provincie vrij normaal) de supermarkt in te lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder van 75 is echt veel ijdeler dan ik. Die gaat de deur niet uit zonder vol in de make-up te gaan. En perfect gekleed.
Mijn moeder gebruikte noot make-up maar hier herken ik mijn schoonmoeder wél inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder van 75 is echt veel ijdeler dan ik. Die gaat de deur niet uit zonder vol in de make-up te gaan. En perfect gekleed.
Ik zou liegen als ik zei dat ik mezelf knapper vind geworden, was maar waarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind mijn vriend juist knapper worden
Geldt voor mezelf eigenlijk ook, vind mezelf nu aantrekkelijker dan toen ik 18 was. Maar daarin speelt ook zelfvertrouwen een grote rol natuurlijk.
Zoals iemand eerder al zei groeit je voorkeur ook mee met het ouder worden, bij de een meer dan bij de ander
Ben jij eigenlijk een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:04 schreef veryberry1 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen hoor! Soms is het ook lekker om zonder make up en op klompen (echt waar, in onze provincie vrij normaal) de supermarkt in te lopen.
Ik ben een vrouw hoor haha! Zou ik zo mannelijk typen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een man of een vrouw?![]()
Ik ging ervan uit dat je een man was, ik weet niet waarom
Ja, dat denk ik zelf ook. Dat daar wel een verschil in zit. Zou bij mannen vanaf een jaar of 50 de voortplantingsdrift niet afnemen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Fascination het volgende:
Als het goed is blijft de aantrekkingskracht bestaan als je partner ouder wordt, maar is die aantrekkingskracht niet meer zozeer op het fysieke component gericht. Je voelt je dan aangetrokken tot je partner doordat hij of zij is wie hij/zij is. Denk ook wel dat hier een verschil in zit tussen mannen en vrouwen. Mannen hebben toch die voortplantingsdrift in zich zitten en zullen jongere vrouwen het meest aantrekkelijk vinden fysiek gezien.
Ik gok op het eerstequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:02 schreef veryberry1 het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik denk dat ik er zelf helemaal geen moeite mee zou hebben als m'n man later steeds ouder wordt. Het zou al helemaal niet zo zijn, dat ik voor de seks een jonger exemplaar fijner zou vinden.
Ben benieuwd hoe mannen hier over denken! Weet nu ook niet wie als man gereageerd heeft natuurlijk.
Dus mannen: Zouden jullie liever seks hebben met een jonge vrouw in plaats van met een vrouw van je eigen leeftijd, waar je van houdt?
Dat vind ik goed klinken haha! Maar je kunt er ook nog goed uit zien natuurlijk als je ouder wordt. Alleen iets rimpeliger en vaak ietsje minder slank.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:59 schreef gewoonmeppen het volgende:
Uiterlijk blijft belangrijk, ook als je ouder wordt.
Ik ben 47, hoog bejaard dus naar Fok-begrippen :d
Mijn vriendin is 46 maar nog erg aantrekkelijk en ze heeft een beter figuur dan de gemiddelde vrouw van 20 jaar jonger.
Ik kan ook bijna 20 jaar jongere vrouwen krijgen, maar die staan meestal toch anders in het leven.
Dan is de kans groot dat ik me na een paar maanden ga vervelen en de relatie weer verbreek.
Daarnaast is er nog de mogelijkheid om een jongere vrouw bij de seks te betrekken. De seks is in iedergeval beter dan toen ik nog een twintiger was.
Hmja, maar hoe belangrijk is het om dat te weten van je man? Seks heeft in dat geval meer te maken met lust en zegt in se weinig over de liefde en relatie die je hebt. Ik denk dat de meeste mannen het niet spontaan zouden zeggen als ze zouden verlangen naar een jongere chick, schiet je ook niet zoveel mee op lijkt me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:59 schreef veryberry1 het volgende:
Maar, hoe zouden de vrouwen er over denken in die leeftijdscategorie? Als hun man liever seks zou willen met een jonge bloem.
Ik denk echt dat ik me dan niet goed genoeg zou voelen.
Of heb je tegen die tijd een heel andere relatie?
En dat als je echt van iemand houdt, je ook door uiterlijk heen kunt kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je beiden ouder wordt.
Ik zeg misschien iets heel raars, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Geloof het of niet maar mannen zijn ook maar mensen met allemaal verschillende voorkeuren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |