abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161957486
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:09 schreef veryberry1 het volgende:
Eerlijk gezegd, het is iets heel stoms hoor, voel ik toch een soort angst m.b.t. ouder worden. Terwijl ik nog zo jong ben ook he.

Ik maak me nu al een beetje zorgen en wil hier graag vanaf, dus ik dacht: Ik maak een topic aan en dan word ik misschien gerustgesteld. Ergens werkt het al, maar toch nog niet helemaal.

Kan iemand me zeggen hoe hij/zij hiertegen aan kijkt?

Ik vind het ook moeilijk om er zo tegen aan te kijken dat buiten de deur honger krijgen als je maar thuis eet best is.

Als dat zo zou zijn en m'n partner zou mij niet meer aantrekkelijk vinden zou ik het daar heel moeilijk mee krijgen.

Zelfde als ik bijvoorbeeld door een ongeluk blijvend verminkt zou raken in m'n gezicht ofzo.. Zo'n naar idee al maar ik hang er van alles aan vast.

Ik vind helemaal niet dat iedereen me mooi moet vinden hoor, alleen is het voor mij wel een soort nodig dat mijn partner me een aantrekkelijke vrouw vindt, in welke fase van de relatie dan ook
Ja maar dan zeg je me wat :@ verminkt gezicht is wel weer héél iets anders dan gewoon een
ouder worden gezicht.... maar ook dan kan je partner gewoon van je blijven houden hoor, zal
wel niet altijd zo zijn, ik heb er (goddank) geen ervaring mee, ook niet in mijn omgeving.

Maar als je ouder wordt tja dan wordt je ouder, ook uiterlijk, maar dat geldt voor IEDEREEN dus
waarom zou je er wakker van liggen?

De Lichamelijke ongemakken zijn veel naarder, probeer gewoon gezond te blijven en een beetje fit
dan voel je je sowieso beter :Y
pi_161957505
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:12 schreef veryberry1 het volgende:

[..]

Aawh wat lief zeg! Het is leuk als oudere mensen daar dan nog van kunnen genieten!
Mijn moeder hetzelfde laken een pak hoor :+ die wilde écht op tijd naar de kapper :D

Behalve toen ze érg ziek werd en depri, toen was het minder.... dus daarom.... gezondheid is
nog véél belangrijker dan die paar rimpeltjes.... :Y
pi_161957847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Mijn moeder hetzelfde laken een pak hoor :+ die wilde écht op tijd naar de kapper :D

Behalve toen ze érg ziek werd en depri, toen was het minder.... dus daarom.... gezondheid is
Dat is waar! Gezondheid is alles eigenlijk :), bijna alles dan.
pi_161957854
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:48 schreef veryberry1 het volgende:

[..]

Dat is waar! Gezondheid is alles eigenlijk :), bijna alles dan.
Zo goed als... alles :Y
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:45:28 #30
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161958606
Ik vind mijn vriend juist knapper worden O+
Geldt voor mezelf eigenlijk ook, vind mezelf nu aantrekkelijker dan toen ik 18 was. Maar daarin speelt ook zelfvertrouwen een grote rol natuurlijk.

Zoals iemand eerder al zei groeit je voorkeur ook mee met het ouder worden, bij de een meer dan bij de ander :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161958729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Mijn moeder van 75 is echt veel ijdeler dan ik. Die gaat de deur niet uit zonder vol in de make-up te gaan. En perfect gekleed. :D
pi_161958846
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn moeder van 75 is echt veel ijdeler dan ik. Die gaat de deur niet uit zonder vol in de make-up te gaan. En perfect gekleed. :D
Dat zou ik niet kunnen hoor! Soms is het ook lekker om zonder make up en op klompen (echt waar, in onze provincie vrij normaal) de supermarkt in te lopen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:54:58 #33
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161959646
Mijn exen vind ik na jaren nog steeds mooi.
1 + 1 = blauw
pi_161959963
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn moeder gebruikte noot make-up maar hier herken ik mijn schoonmoeder wél in :D

Die was 72 toen ze ernstig ziek werd, maar vóór die tijd zei ze altijd ''even mijn gezicht opdoen''
en dan gingen we alleen maar boodschappen doen _O-

Toen ze ziek werd heb ik ook nog héél lang (jarenlang) iedere week haar haar gewassen en
gefohnd en iedere zes weken was er een afspraak met de kapper :+

Later werd ze zieker en erg depressief toen wilde ze dat niet meer, blijkbaar heeft dat veel met
elkaar te maken ....
pi_161959988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind mijn vriend juist knapper worden O+
Geldt voor mezelf eigenlijk ook, vind mezelf nu aantrekkelijker dan toen ik 18 was. Maar daarin speelt ook zelfvertrouwen een grote rol natuurlijk.

Zoals iemand eerder al zei groeit je voorkeur ook mee met het ouder worden, bij de een meer dan bij de ander :P
Ik zou liegen als ik zei dat ik mezelf knapper vind geworden, was maar waar :P

Maar dat heeft verder gelukkig niet veel met liefde te maken *;
pi_161960154
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:04 schreef veryberry1 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet kunnen hoor! Soms is het ook lekker om zonder make up en op klompen (echt waar, in onze provincie vrij normaal) de supermarkt in te lopen.
Ben jij eigenlijk een man of een vrouw? :@

Ik ging ervan uit dat je een man was, ik weet niet waarom :o
pi_161961991
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:26 schreef FANN het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk een man of een vrouw? :@

Ik ging ervan uit dat je een man was, ik weet niet waarom :o
Ik ben een vrouw hoor haha! Zou ik zo mannelijk typen? :')
pi_161962420
Als het gaat om aantrekkingskracht in een relatie speelt innerlijk voor mij de belangrijkste rol. Bepaalde dingen zijn natuurlijk terug te zien in het uiterlijk. Zoals hoe goed iemand voor zichzelf zorgt in verschillende opzichten.
pi_161963460
Als het goed is blijft de aantrekkingskracht bestaan als je partner ouder wordt, maar is die aantrekkingskracht niet meer zozeer op het fysieke component gericht. Je voelt je dan aangetrokken tot je partner doordat hij of zij is wie hij/zij is. Denk ook wel dat hier een verschil in zit tussen mannen en vrouwen. Mannen hebben toch die voortplantingsdrift in zich zitten en zullen jongere vrouwen het meest aantrekkelijk vinden fysiek gezien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_161964111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Fascination het volgende:
Als het goed is blijft de aantrekkingskracht bestaan als je partner ouder wordt, maar is die aantrekkingskracht niet meer zozeer op het fysieke component gericht. Je voelt je dan aangetrokken tot je partner doordat hij of zij is wie hij/zij is. Denk ook wel dat hier een verschil in zit tussen mannen en vrouwen. Mannen hebben toch die voortplantingsdrift in zich zitten en zullen jongere vrouwen het meest aantrekkelijk vinden fysiek gezien.
Ja, dat denk ik zelf ook. Dat daar wel een verschil in zit. Zou bij mannen vanaf een jaar of 50 de voortplantingsdrift niet afnemen?

Ik heb echt het idee dat het raar is dat ik er over in zit trouwens, aantrekkingskracht heeft ook niet direct iets met liefde te maken
pi_161966151
Nu ik er over nadenk, ik denk dat ik er zelf helemaal geen moeite mee zou hebben als m'n man later steeds ouder wordt. Het zou al helemaal niet zo zijn, dat ik voor de seks een jonger exemplaar fijner zou vinden.

Ben benieuwd hoe mannen hier over denken! Weet nu ook niet wie als man gereageerd heeft natuurlijk.

Dus mannen: Zouden jullie liever seks hebben met een jonge vrouw in plaats van met een vrouw van je eigen leeftijd, waar je van houdt?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:28:33 #42
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161967861
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:02 schreef veryberry1 het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik denk dat ik er zelf helemaal geen moeite mee zou hebben als m'n man later steeds ouder wordt. Het zou al helemaal niet zo zijn, dat ik voor de seks een jonger exemplaar fijner zou vinden.

Ben benieuwd hoe mannen hier over denken! Weet nu ook niet wie als man gereageerd heeft natuurlijk.

Dus mannen: Zouden jullie liever seks hebben met een jonge vrouw in plaats van met een vrouw van je eigen leeftijd, waar je van houdt?
Ik gok op het eerste :P
  vrijdag 6 mei 2016 @ 18:59:15 #43
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_161968370
Uiterlijk blijft belangrijk, ook als je ouder wordt.
Ik ben 47, hoog bejaard dus naar Fok-begrippen :d
Mijn vriendin is 46 maar nog erg aantrekkelijk en ze heeft een beter figuur dan de gemiddelde vrouw van 20 jaar jonger.
Ik kan ook bijna 20 jaar jongere vrouwen krijgen, maar die staan meestal toch anders in het leven.
Dan is de kans groot dat ik me na een paar maanden ga vervelen en de relatie weer verbreek.
Daarnaast is er nog de mogelijkheid om een jongere vrouw bij de seks te betrekken. De seks is in iedergeval beter dan toen ik nog een twintiger was.
pi_161968790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik gok op het eerste :P
Ik ook, maar ik hoop het niet :')
pi_161968812
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:59 schreef gewoonmeppen het volgende:
Uiterlijk blijft belangrijk, ook als je ouder wordt.
Ik ben 47, hoog bejaard dus naar Fok-begrippen :d
Mijn vriendin is 46 maar nog erg aantrekkelijk en ze heeft een beter figuur dan de gemiddelde vrouw van 20 jaar jonger.
Ik kan ook bijna 20 jaar jongere vrouwen krijgen, maar die staan meestal toch anders in het leven.
Dan is de kans groot dat ik me na een paar maanden ga vervelen en de relatie weer verbreek.
Daarnaast is er nog de mogelijkheid om een jongere vrouw bij de seks te betrekken. De seks is in iedergeval beter dan toen ik nog een twintiger was.
Dat vind ik goed klinken haha! Maar je kunt er ook nog goed uit zien natuurlijk als je ouder wordt. Alleen iets rimpeliger en vaak ietsje minder slank.
pi_161969714
Maar, hoe zouden de vrouwen er over denken in die leeftijdscategorie? Als hun man liever seks zou willen met een jonge bloem.
Ik denk echt dat ik me dan niet goed genoeg zou voelen.

Of heb je tegen die tijd een heel andere relatie?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:04:38 #47
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161969805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:59 schreef veryberry1 het volgende:
Maar, hoe zouden de vrouwen er over denken in die leeftijdscategorie? Als hun man liever seks zou willen met een jonge bloem.
Ik denk echt dat ik me dan niet goed genoeg zou voelen.

Of heb je tegen die tijd een heel andere relatie?
Hmja, maar hoe belangrijk is het om dat te weten van je man? Seks heeft in dat geval meer te maken met lust en zegt in se weinig over de liefde en relatie die je hebt. Ik denk dat de meeste mannen het niet spontaan zouden zeggen als ze zouden verlangen naar een jongere chick, schiet je ook niet zoveel mee op lijkt me.
pi_161969835
Ik denk dat het zo geleidelijk gaat dat het niet zoveel uitmaakt als je al jaren bij elkaar bent. Daarbij word je zelf ook ouder en zal het libido met de jaren meestal afnemen. Heeft moeder natuur goed geregeld. :+
pi_161975496
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je beiden ouder wordt.
En dat als je echt van iemand houdt, je ook door uiterlijk heen kunt kijken.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 01:45:35 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161979948
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:16 schreef veryberry1 het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik hoop het niet :')
Ik zeg misschien iets heel raars, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Geloof het of niet maar mannen zijn ook maar mensen met allemaal verschillende voorkeuren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')