quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je computer wel, die steeg op.Ja die is daarom na 9 jaar maar eens vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik moet mijn laptop ook vervangen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is daarom na 9 jaar maar eens vervangen
Welke ga je halen?quote:
Die dingen zijn nieuw nog duurder dan een macbook, waaromquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk een HP elitebook die ik overneem.
Omdat ze goed zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen zijn nieuw nog duurder dan een macbook, waarom
Voor dat geld mag het wel ja.quote:
Gewoon goede specs, betrouwbaar en makkelijk te onderhouden/upgraden etc. En allemaal extra's qua beveiliging, vingerafdruk scanner, gleufje voor securitykaartje, etc.quote:
Heb jij ook eens een gleufjequote:Op donderdag 5 mei 2016 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon goede specs, betrouwbaar en makkelijk te onderhouden/upgraden etc. En allemaal extra's qua beveiliging, vingerafdruk scanner, gleufje voor securitykaartje, etc.
Ja ik ken ze wel, op het hoofdkantoor van mijn werk lopen er ook een paar met zo'n ding rond. Kzou denk ook voor zo'n ding gaan, maar ik ga liever voor gemak dan dat ik vanalles nog naar wens kan aanpassen, ik sloop dan toch weer allesquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon goede specs, betrouwbaar en makkelijk te onderhouden/upgraden etc. En allemaal extra's qua beveiliging, vingerafdruk scanner, gleufje voor securitykaartje, etc.
Kan niet missen man, is allemaal beetje klik, klik, los werk. Misschien dat je 1 of 2 keer een schroefje moet losdraaien en weer vastzetten. Dat is een mooi voordeel bij die dingen, dat je makkelijk overal bij kan. Is ook wel fijn om hem stofvrij te houden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken ze wel, op het hoofdkantoor van mijn werk lopen er ook een paar met zo'n ding rond. Kzou denk ook voor zo'n ding gaan, maar ik ga liever voor gemak dan dat ik vanalles nog naar wens kan aanpassen, ik sloop dan toch weer alles
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme heb spontaan een bloedneus
Wedden dat Fylax me zomaar een tik heeft gegeven
Zijn jullie samen nu danquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme heb spontaan een bloedneus
Wedden dat Fylax me zomaar een tik heeft gegeven
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
GC / laat hier je smiley eten zien!
Kijk, een leuk topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |