Misschien kunnen Fylax en ik wel soulmates wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, ik heb dus gehoord dat david een racist is
Doen we het voorquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die was wel heftig ja. Dat ging wellicht wat ver
Klopt, iets met voorouders of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, ik heb dus gehoord dat david een racist is
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien kunnen Fylax en ik wel soulmates worden
Ik denk dat fokker in zijn vrije tijd ook wel graag negerbaby's frituurt hoorquote:
Dat topic zat al vol toen de genoemde moeder binnen kwamquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Is dit het topic waar we grappen maken over de moeder van Fylax?
Het werkt toch? Lekker veel views. En lekker veel reacties. Maar dat komt lekker door mijquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zegt meneer die loopt te roeptoeteren op de FP.
Ja dat was ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had laatst nog iemand die die opmerking best mooi vond
HAhahahahaha, NICE!quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat topic zat al vol toen de genoemde moeder binnen kwam
Doe maar DMquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel naars zeggen, maar ik wil graag nog kunnen FOK!ken.
Jammer wilde wel ff lachen.quote:
how to get away with murderquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Genoeg over Fylax.
Wie weet nog een leuke serie. Ik verveel me de tering. Ik heb we lal best veel gezien
Geer en Goor zijn nu op RTL4.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Genoeg over Fylax.
Wie weet nog een leuke serie. Ik verveel me de tering. Ik heb we lal best veel gezien
How I Met Your Mother?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Genoeg over Fylax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How to get away ith murder vind ik niet zo tof. Beetje op hetzelfde niveau als scandal, op zich wel vermakelijk maar allemaal veel te nep en over de top qua drama. Blacklist is wel genietenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
how to get away with murder
the blacklist
Dan moet ik alleen maar huilenquote:
Ik hoop dat je vannacht wakker wordt met Goors piemel in je aars. Dat verdien je met dit soort walgelijke voorstellenquote:
Elementary.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Genoeg over Fylax.
Soortgenoten snappen dat sneller jaquote:
Kan je nog een keer een instructievideo maken "How To Fylax?" vond ik toentertijd echt fantastisch maar ik heb hem niet meer.quote:
moet je maar weer crew wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je nog een keer een instructievideo maken "How To Fylax?" vond ik toentertijd echt fantastisch maar ik heb hem niet meer.
heb ik echt veel van geleerd.
Deadwood gezien?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Genoeg over Fylax.
Elementary kan ik wel eens gaan proberen ja. Leek me een beetje mehh, maar ik heb nu toch niks anders meer liggen. Ja het laatste seizoen scorpion, da's ook een beetje mehhquote:
Dat gaat hem toch niet worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht wakker wordt met Goors piemel in je aars. Dat verdien je met dit soort walgelijke voorstellen
Doe maarquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik samen met jou het FoBo gaan modden?
Gelijk die kutkop van Kabuf wegmodden
Daar wil je echt niet lezen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je nu ook een subforum onder Crew voor jezelf als Fobo crew?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je nu ook een subforum onder Crew voor jezelf als Fobo crew?
kunnen we achter nog steedaquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil je eenzaamheid eigenlijk niet verpesten.
En ik wil nog fittie kunnen maken met je
Neequote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
kunnen we achter nog steeda
dus hup solliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |