nizno heeft gewoon PMS.quote:
gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef zoem het volgende:
De strakke act van MC was blijkbaar belangrijker
Ja, ze stonden ook echt in houdingquote:
doet die zeester dat de hele tijd al?quote:
Niemand van de jury en niemand van de kandidaten die ook maar een troost gaf.quote:
Nee idd. Wel sneu.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet die zeester dat de hele tijd al?
(hij ziet er ook echt uit als een Patrick)
![]()
[..]
Niemand van de jury en niemand van de kandidaten die ook maar een troost gaf.
Ja iddquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:28 schreef zoem het volgende:
Die vertaling ook van "future chef": hobbykok
de vertaler heeft ook een hobbyquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:28 schreef zoem het volgende:
Die vertaling ook van "future chef": hobbykok
je weet toch helemaal niet wat er geknipt en geplakt is?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet die zeester dat de hele tijd al?
(hij ziet er ook echt uit als een Patrick)
[..]
Niemand van de jury en niemand van de kandidaten die ook maar een troost gaf.
ja ik weet dat er een hoop geknipt is, anders krijg je geen uur koken in 5 min, maar ze stonden zo statisch in beeld, dat ik echt niet verwacht dat er ook maar 1 persoon op af is gelopen voor een troostend woordje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet wat er geknipt en geplakt is?
Ze jankte omdat men haar eten vies vond, niet omdat er een sterfgeval in de familie was
Idd, ik vind ze ook viesquote:
Mai pleasequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef zoem het volgende:
Monique eruit aub. Ze kan wel koken, maar mist imho de gunfactor.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
gefeliciteerd, kan je tevreden het weekend in
quote:
Ja het was haar sterkte en tevens achilleshiel. Nu Monique nogquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:27 schreef Eejit het volgende:
Eruit met een niet Aziatisch gerecht... Wat een verrassing. Mai is veel te eendimensionaal.
Inderdaad, tekenend dat ze eruit vliegt bij een product waar Aziatisch gewoon niet kan/past.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:27 schreef Eejit het volgende:
Eruit met een niet Aziatisch gerecht... Wat een verrassing. Mai is veel te eendimensionaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |