SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Niet te zien volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:56 schreef Momo... het volgende:
Waar is de ploegenpresentatie te zien die zo begint?
#3quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Is de startlijst voor morgen ergens te vinden in een PDF'je ipv als screenshot of iets dergelijks?
Post nummer 3quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Is de startlijst voor morgen ergens te vinden in een PDF'je ipv als screenshot of iets dergelijks?
Oepsquote:
Die trollt gewoon en rijdt morgen alles kapot.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef showtimer het volgende:
Fabian is daar lekker druk aan het babbelen op de achtergrond, weinig aan de hand
YES! Eindelijk af van dit amateurtoneel.quote:
Meer mensen opgevallen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:43 schreef showtimer het volgende:
Die kamelentenen in die leiderstruipakjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door showtimer op 05-05-2016 19:14:35 ]
Jasha heeft de camera niet gehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Movistar al voorbij gekomen? Ik wil me graag ergeren aan die enorm foute oorring van Sütterlin.
Nog nooit zo'n erg boerenkoolhoofd gezien.quote:
Zo zien ze er in Hapert allemaal uit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n erg boerenkoolhoofd gezien.
twitter:Girogelderland twitterde op donderdag 05-05-2016 om 18:55:04Onder luid gejuich komen de renners van @LottoNLJumbo het podium op #girogelderland https://t.co/bL6yBjJKkH reageer retweet
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:03 schreef forzaudinese het volgende:
twitter:Girogelderland twitterde op donderdag 05-05-2016 om 18:55:04Onder luid gejuich komen de renners van @LottoNLJumbo het podium op #girogelderland https://t.co/bL6yBjJKkH reageer retweet
Nee. Maar Oost is het best aan te lopen volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie morgen eveneens naar Apeldoorn gaat: heeft iemand al gevonden waar parkeerterrein Apeldoorn Noord precies is? Willen even weten of het handig is om daar te parkeren of in een dorp verderop en dan vanaf daar een half uurtje naar Apeldoorn te fietsen
https://www.apeldoorn.nl/(...)n-en-transferia.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie morgen eveneens naar Apeldoorn gaat: heeft iemand al gevonden waar parkeerterrein Apeldoorn Noord precies is? Willen even weten of het handig is om daar te parkeren of in een dorp verderop en dan vanaf daar een half uurtje naar Apeldoorn te fietsen
Dat heb ik ook gevonden ja, het probleem is dat overal staat "Parkeerterrein Noord", maar nergens een precieze locatie van "Parkeerterrein Noord"quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.apeldoorn.nl/(...)n-en-transferia.html
Je wordt ernaartoe geleid. Dus zal ongetwijfeld worden aangegeven onderwegquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevonden ja, het probleem is dat overal staat "Parkeerterrein Noord", maar nergens een precieze locatie van "Parkeerterrein Noord"
Erg jammer, hoopte er wel een beetje op eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, ik weet niet of er nog mensen op voorbeschouwingen van mij aan het wachten zijn, maar die komen tijdens de Giro niet. Heb er helaas geen tijd voor. Tijdens de Tour moet het wel weer lukken.
Zonde, ouwe reus. De voorbeschouwingen worden altijd erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, ik weet niet of er nog mensen op voorbeschouwingen van mij aan het wachten zijn, maar die komen tijdens de Giro niet. Heb er helaas geen tijd voor. Tijdens de Tour moet het wel weer lukken.
Kut. Op wie moet ik nu vertrouwen om mijn poultjes in te vullen he?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag mijn postindeleing ontvangen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk!
Maar hoe ziet zo'n dag er voor jou uit?
Mietje, mietje, mietje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kut. Op wie moet ik nu vertrouwen om mijn poultjes in te vullen he?
Ik heb het in een keer ingevuld en meteen schijt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn team de laatste dagen al 10 keer omgegooid. Moedeloos word ik er van.
Mani heeft er geen reet verstand van als puntje bij poultje komt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mietje, mietje, mietje.
Ik heb ze allemaal al ingevuld.
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevonden ja, het probleem is dat overal staat "Parkeerterrein Noord", maar nergens een precieze locatie van "Parkeerterrein Noord"
Overmorgen onder mijn balkon langs, ben alleen niet thuis.quote:
hier zijn alle obstakels weggehaald in de dorpen, heerlijk rijden nuquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Overmorgen onder mijn balkon langs, ben alleen niet thuis.![]()
Ik ga tussen Ede en Bennekom kijken denk ik. Aparte route in dit gebied, ze kiezen echt alleen maar wegen met verkeersobstakels.
Nibali kijkt er bijzonder vrolijk bij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Vino deelt weer briefjes uit.
Jij hebt gisteren jouw team pas voor het eerst compleet gemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn team de laatste dagen al 10 keer omgegooid. Moedeloos word ik er van.
Die armpjes zijn net zo dik als een vinger van Greipel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Vino deelt weer briefjes uit.
Ik weet niet waar jij dat ziet maar dat is onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren jouw team pas voor het eerst compleet gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat ziet maar dat is onzin.
Ja toen had ik mijn team weer overhoop gegooid en 2 plekken open gelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier stonden gisteren nog twee rode uitroeptekens in plaats van groene vinkjes.
wimderon bedankt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt inderdaad hoogtijd dat het spelletje begint, gezien de randzaken hier. Ik kan dus niet wachten tot het morgen is zodat ik Mariëlle de Jong en Martien en Henk van den Broek kan verslaan.
Geen ene fuck, want ik versla jullie toch welquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
En wat hebben jullie nu weer bereikt met dit gebash??
Ook met Cyclingmaster?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen ene fuck, want ik versla jullie toch wel
Ja sorry niks.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
En wat hebben jullie nu weer bereikt met dit gebash??
Parkeren in Vaassen en dan een klein half uurtje fietsen richting finish of parkeren bij een "officieel parkeerterrein" in Apeldoorn met het risico dat je daar na afloop met de auto eerst een hele tijd staat te wachten om weg te komen ivm drukte?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
Wat betreft parkeren, sluiproutes ed kan ik als inwoner van Apeldoorn denk ik wel tips geven.
Vraag maar raak!
je komt vanuit het noorden? Dan is vaassen of dichterbij wenum wiesel een goede optie. Ook als het daar druk is na afloop heb je nog voldoende zijwegen om bv langs het apeldoorn kanaal weer omhoog richting a50!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Parkeren in Vaassen en dan een klein half uurtje fietsen richting finish of parkeren bij een "officieel parkeerterrein" in Apeldoorn met het risico dat je daar na afloop met de auto eerst een hele tijd staat te wachten om weg te komen ivm drukte?
Ik kom vanuit het westen (Nunspeet)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je komt vanuit het noorden? Dan is vaassen of dichterbij wenum wiesel een goede optie. Ook als het daar druk is na afloop heb je nog voldoende zijwegen om bv langs het apeldoorn kanaal weer omhoog richting a50!
Of parkeren richting teuge, via de Deventer straat ben je binnen 15 minuten bij het parcours
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het westen (Nunspeet)![]()
Het doel is in elk geval om bij de Loolaan te staan, ergens tussen de laatste bocht en de finish (de finish zelf zal vast niet lukken, maar dat maakt niet zoveel uit, laatste bocht is ook leuk).
twitter:hetiskoers twitterde op donderdag 05-05-2016 om 22:33:49Hoek Jachtlaan - Loolaan is morgen de #HIKbocht
#bier #scherm #giro https://t.co/0IzWPe62Sy reageer retweet
dan zou ik gaan voor vaassen of wenum wiesel! In ieder geval JC wils laan en Amersfoortseweg vermijden, daar staan mega files vanwege apenheul, juliana toren en verkeer voor de giroquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het westen (Nunspeet)![]()
Het doel is in elk geval om bij de Loolaan te staan, ergens tussen de laatste bocht en de finish (de finish zelf zal vast niet lukken, maar dat maakt niet zoveel uit, laatste bocht is ook leuk).
Oh, dan hoop ik dat er een metertje of 100-200 verderop ook nog wel wat plek isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]twitter:hetiskoers twitterde op donderdag 05-05-2016 om 22:33:49Hoek Jachtlaan - Loolaan is morgen de #HIKbocht
#bier #scherm #giro https://t.co/0IzWPe62Sy reageer retweet
Dank uquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dan zou ik gaan voor vaassen of wenum wiesel! In ieder geval JC wils laan en Amersfoortseweg vermijden, daar staan mega files vanwege apenheul, juliana toren en verkeer voor de giro
Ik heb ook een tip: het OVquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Parkeren in Vaassen en dan een klein half uurtje fietsen richting finish of parkeren bij een "officieel parkeerterrein" in Apeldoorn met het risico dat je daar na afloop met de auto eerst een hele tijd staat te wachten om weg te komen ivm drukte?
loolaan stuk van het parcours is 800 meter, moet te doen zijn! Verwacht dat aan de jachtlaan het iets rustiger zal zijn mocht er echt geen plek zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat er een metertje of 100-200 verderop ook nog wel wat plek is
vanuit die kant gaat her vandaag lastig worden, bussen worden fiks omgeleidquote:
bananito volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
wat is het ww bij Cyclingmaster?
Ja, dat had ik al gezien. Je kan gezellig op elk profiel klikken en dan zie je ook de usernames. Alleen kon ik van eentje de username niet thuis brengen, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Tof conceptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:38 schreef TheArt het volgende:
Vandaag beheerst Kruijswijk trouwens het TeamNL-account op Twitter: https://twitter.com/TeamNLtweets
Dopingcontrole is vanochtend alweer geweest.
zeker, via de hoofdstraat loop je binnen 15 minuten richting het parcoursquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:34 schreef baggerbaas het volgende:
Ik neem vanuit Groningen de trein. Station Apeldoorn lijkt redelijk centraal in het parcours te liggen
quote:Questioned about his goals for the Giro d'Italia and the chances of wearing the pink jersey at some point, Kittel - who led a Grand Tour in the past at the Tour de France - said: "The plan is to take things day by day and see what will come out of all this. I want to try and do a good time trial and then, if I won't lose too many seconds, maybe I'll begin thinking of taking the pink jersey on the first week-end. We have to be focused all the time, because there are many good sprinters here. I'm really glad to be in the Netherlands, a country which is very passionate about cycling; even today I could see their love, as the people supported and cheered us during the training ride."
Het denken moet Kittel maar gewoon aan anderen overlatenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Kittel denkt dat hij deze week de Maglia Rosa kan pakken.
Ik kom vanuit het noorden met de auto. Kan je ergens enigszins dichtbij Kanaal Noord en Edisonlaan komen door ergens slim te parkeren of wordt dat onmogelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
loolaan stuk van het parcours is 800 meter, moet te doen zijn! Verwacht dat aan de jachtlaan het iets rustiger zal zijn mocht er echt geen plek zijn.
Wat ook mooi is dat je de loolaan kan aflopen en dan bij de kerklaan ook kan gaan staan kijken
via de a50 of binnen door?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het noorden met de auto. Kan je ergens enigszins dichtbij Kanaal Noord en Edisonlaan komen door ergens slim te parkeren of wordt dat onmogelijk gemaakt?
dit zou ik dus niet doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef eentwee het volgende:
Het is niet echt duidelijk waar je vanuit het westen kunt komen (met de auto). Ik was van plan binnendoor te rijden via Hoog Soeren en vandaar te gaan lopen naar de Loolaan. De Apenheul kun je volgens de info alleen via de zuidkant van de stad bereiken. Heeft iemand een idee waar de wegafsluitingen beginnen?
Een tijdrit van 10km ligt prima binnen zijn mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnendoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
via de a50 of binnen door?
best is dan afslag Vaassen te pakken en via de zwolseweg kijken hoe ver je kan komen. je kan als het al vroeg is afgesloten een wlilleukirge weg links van je induiken en dan via het platteland proberen zo dicht mogelijk bij de edisonlaan te komen, bv via industrieterrein stadhoudersmolen
Dan dus de zwolseweg volgen en kijken hoever je kan komen via die weg.Zoals gezegd je kan bijna elke weg naar links pakken dichtbij Apeldoorn en dan evt navigatie instellen op stadhouders molen weg. Vanaf daar zit je dan vlakbij noord en edisonslaanquote:
Noord = Parkeerterrein Noord?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dan dus de zwolseweg volgen en kijken hoever je kan komen via die weg.Zoals gezegd je kan bijna elke weg naar links pakken dichtbij Apeldoorn en dan evt navigatie instellen op stadhouders molen weg. Vanaf daar zit je dan vlakbij noord en edisonslaan
kanaal noord! maar je kan vanaf daar inderdaad ook het kanaal over naar parkeerterrein noord als gaat deze alleen open als de andere locaties in apeldoorn vol zijn als in de stentor mag geloven. Noord=Zuidbroekquote:
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben het hele weekend weg trouwens, maar ik ben zo briljant dat ik in alle poultjes alsnog in de bovenste regionen zal bivakkeren.
Ricco_de_Echte is geen partij voor mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn bijenwas is van de hoogste kwaliteit.
zwaai eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Plek zat op een metertje of 200 van de finish
Gouden tip dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
via de a50 of binnen door?
best is dan afslag Vaassen te pakken en via de zwolseweg kijken hoe ver je kan komen. je kan als het al vroeg is afgesloten een wlilleukirge weg links van je induiken en dan via het platteland proberen zo dicht mogelijk bij de edisonlaan te komen, bv via industrieterrein stadhoudersmolen
Kijk je uit voor zwarte suzuki's?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Fiets uiteindelijk neergezet bij de Naald, ideaal
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twan komt voort uit John Feskens, dat kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Twan Castelijns = rob Geus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag er ook nog een stukje André Pronk in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Twan komt voort uit John Feskens, dat kan bijna niet anders.
[ afbeelding ]
Battaglin heeft zijn game face klaar. Die gaat vliegen deze Giero.quote:
En dan dinsdag valpartij pats alles weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Battaglin heeft zijn game face klaar. Die gaat vliegen deze Giero.
Ik zou het niet doen. Pak gewoon Landa (en Zakarin).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog een half uur om te beslissen of ik Tom als kopman ga inzetten. Moeilijk moeilijk.
Echte kenners hebben hem niet in hun team.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog een half uur om te beslissen of ik Tom als kopman ga inzetten. Moeilijk moeilijk.
Ik denk dat Tom toneel aan het spelen is. Zeker in dit best wel matige veld moet een top 10 toch kunnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte kenners hebben hem niet in hun team.
Echte kenners spelen met vuur en kiezen Nibali niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte kenners hebben hem niet in hun team.
Heb je die T-rex armpjes gezien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte kenners spelen met vuur en kiezen Nibali niet.
Nibali gaat dit simpel winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte kenners spelen met vuur en kiezen Nibali niet.
Maar niet omdat het moet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef franklop het volgende:
Heb Tom gekozen, maar niet als kopman.
Gewoon omdat het kan
Ik speel open kaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel open kaart.Wellens krijgt een vrije kaart toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Tom doet het niet voor een top-10. Ik zou gaan voor Firsanov, Zakarin en Chavez.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom toneel aan het spelen is. Zeker in dit best wel matige veld moet een top 10 toch kunnen.
Ik heb Uran er zojuist uitgemieterd ten faveure van Tom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef franklop het volgende:
Gewoon omdat het kan
Dat zou ik voor iedereen doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb Uran er zojuist uitgemieterd ten faveure van Tom.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef franklop het volgende:
Gewoon omdat het kan
briefjes aan het uitdelen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Snel naar Apeldoorn allemaal VINO is er!1!!!!111!
https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand snel linkje naar de Fokscorito?
Haha, je gaat verliezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ok neuk het systeem, Tom is mijn kopman. Daarna alle ballen op Landa.
Peraud is mijn man. Hij gaat iedereen verneuken in zijn laatste ronde.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, je gaat verliezen.
NOG VIER MINUTEN
Peraudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Peraud is mijn man. Hij gaat iedereen verneuken in zijn laatste ronde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dan toch vergane glorie in je team wilt kun je beter voor Cunego gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Herbert gaat hem een man voor het klassement noemen. Fantastisch is dat altijd, dat hun referentiekader altijd nog 2004 is ofzo voor kanshebbers.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Als je dan toch vergane glorie in je team wilt kun je beter voor Cunego gaan.
Een echte baas heeft elke Colombiaan in koers.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echte bazen hebben Betancur. In de derde week is ie op gewicht en gaat ie vliegen. Ik durf het alleen niet aan.
Typisch zo'n renner die nooit meer presteert zolang je hem in pooltje speelt. Alleen als je er dan mee kapt gaan ze ineens dingen winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Herbert gaat hem een man voor het klassement noemen. Fantastisch is dat altijd, dat hun referentiekader altijd nog 2004 is ofzo voor kanshebbers.
Hipster.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een echte baas heeft elke Colombiaan in koers.
Iets eerder, maar nog veel te laattwitter:wielerman twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 09:12:14Breaking: we beginnen vroeger dan in de bladen staat...Live vanuit Apeldoorn vanaf kwart voor 4 #GirodItalia @een #GiroSporza reageer retweet
WAY TO RIDE!!!twitter:Etixx_QuickStep twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 13:46:53And the #Giro has started! @SabatiniFabio is on the course. #WayToRide reageer retweet
Dat heb ik jaren met Landa gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Typisch zo'n renner die nooit meer presteert zolang je hem in pooltje speelt. Alleen als je er dan mee kapt gaan ze ineens dingen winnen.
Alleen hele speciale mensen doen dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een echte baas heeft elke Colombiaan in koers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel open kaart.Haussler #smakelijklachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte kenners hebben Busato, die heeft zich helemaal volgepropt.
wim en ik zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haussler #smakelijklachen
[ afbeelding ]
Dumoulin als kopmanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haussler #smakelijklachen
[ afbeelding ]
Ricco_de_echte en ik gaan jou verschalken in Cyclingmanager vandaag want wij hebben hetzelfde team.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Is M. Busato de Italiaanse broer van Marco Borsato?
Maar wie gaat dan de doelpunten maken?quote:
Je bent Geniez gewoon vergeten. FDJ tijdritfietsen kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricco_de_echte en ik gaan jou verschalken in Cyclingmanager vandaag want wij hebben hetzelfde team.
Je gaat in dit weer toch niet naar een liveticker lopen gluren? Maak lekker een boswandeling of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de belangrijkste vraag. Hebben we al een goede tijdwaarneming?
Jij prefereert een boswandeling boven de start van de Giro?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je gaat in dit weer toch niet naar een liveticker lopen gluren? Maak lekker een boswandeling of zo.
De NOS gaat straks live, waarom zou ik dan een boswandeling moeten maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je gaat in dit weer toch niet naar een liveticker lopen gluren? Maak lekker een boswandeling of zo.
Niet elke Colombiaantje op meter precies volgenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks is wel erg overdreven. Dat duurt nog wel een goed half uur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De NOS gaat straks live, waarom zou ik dan een boswandeling moeten maken?
VANAF 14:13 LIVE OP NOS.NLquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks is wel erg overdreven. Dat duurt nog wel een goed half uur bijna.
Dat zijn 17 minuten. Eerst krijg je nog een voorbeschouwing met Herman de Schermman, Dione en Danny Nelissen waarschijnlijk. Tel uit je winst.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VANAF 14:13 LIVE OP NOS.NL
Studio Sport wielrennen: start Giro d'Italia
Dan kan je wel een goede boswandeling maken inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks is wel erg overdreven. Dat duurt nog wel een goed half uur bijna.
Sonny altijd afkraken zodra hij WT rijdt, maar hem wel in je ploeg opnemen. Wat zit daar achter?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Nou hier is ie dan jongens, het winnende team.
[ afbeelding ]
Ik hoop van niet, jemigquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:57 schreef ZakaRosa het volgende:
Krijgen we bij de NOS eigenlijk Maarten en Herbert of gaat Djio de plek van Herbert innemen?
Dat is de voorpret. Dat wil je toch niet missen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn 17 minuten. Eerst krijg je nog een voorbeschouwing met Herman de Schermman, Dione en Danny Nelissen waarschijnlijk. Tel uit je winst.
Dagenlang chillen in het roze als hij vandaag wint. Daarbij zie ik het nu van twee gelijkaardige klassementsrenners als kopman niet.quote:
Hij heeft mijn hart verwarmd in de Amstel Gold Race. En ik vind het redelijk lachwekkend dat ze deze renner 500.000 hebben gegeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sonny altijd afkraken zodra hij WT rijdt, maar hem wel in je ploeg opnemen. Wat zit daar achter?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Je budget nodig zijnhier gaat iets niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah ninja editCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Kietel gaat gewoon uitrijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin vind ik een veel logischere kopman dan Kittel in ieder geval
Hij zegt zelf te willen uitrijden. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die is rustig na rit 12 naar huis.
Dat is dan de eerste gevallen soldaat. Hartelijk bedankt Vorobyev.quote:
Ik ben echt een wielerkenner van de hoogste orde om Vorobyev te negeren in mijn cyclingmaster. Hoera voor mij.quote:
Nooit meer Rusland als vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste gevallen soldaat. Hartelijk bedankt Vorobyev.
In plaats daarvan Kudus opgesteld?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben echt een wielerkenner van de hoogste orde om Vorobyev te negeren in mijn cyclingmaster. Hoera voor mij.
Vorobyev moet zich dus diep schamen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Hofland even 9 seconden sneller dan Greipel
Logisch op de Aquilaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Hofland even 9 seconden sneller dan Greipel
Wie stelt die Rus dan ook opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorobyev moet zich dus diep schamen.
Amador is een vaste waarde in San Benedetto del Tronto, dit is niet veel langer. Geniez heeft een motor in zijn fiets en Oss heeft vrij spel en is een erkend hardrijder. Jokes on you, met je Vorobyev.quote:
Die start pas vrij laat, half uurtje voor Dumoulin dacht ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wanneer komt Djos die tijd verpulveren?
WAhaha sukkel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik.
http://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=246
Je gaat er toch weer op in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=66
Ook een sukkel.
En hier nog 1quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=66
Ook een sukkel.
Roep dat hij niet zo theatraal moet doen.quote:
Bij dat AD-spel staat ie er ook met zijn crackhoofd mooi op:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Kan je vragen of ie coke gebruikt? Of heb je een betere vraag.
Hardop jouw tweet voorlezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roep dat hij niet zo theatraal moet doen.
Denk dat hij allang blij is dat iemand daar z'n ploeg bij naam kentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef baggerbaas het volgende:
Ik vroeg waarom Parkhotel Valkenburg geen wildcard heeft. Dat ging ie nog echt uitleggen ook
Eens. Herbert of Joris eruit donderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Danny moet gewoon weer commentaar gaan geven.
En Gio.quote:
Dat maakt het helemaal schitterend jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn ontkenning bij TDJ een jaar eerder
Gewoon überhaupt iedereen bij de NOS eruit donderen. Behalve Herman.quote:
Per 24-05-2016?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
En Gio.
Zowel bij de NOS als bij Fenenoond
Heb je ambities om het zelf te doen? Je hebt er aanleg voor, weet ik toevallig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iedereen bij de NOS eruit donderen. Behalve Herman.
Thijs heeft mijn nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ambities om het zelf te doen? Je hebt er aanleg voor, weet ik toevallig.
Dionne ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iedereen bij de NOS eruit donderen. Behalve Herman.
Ja. Tenzij ze een neuscorrectie ondergaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |