Oh dat sowieso, uiteindelijk een goedaardige jongemanquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 10 jaar gaan wij fylax en zijn escapades missen hoor
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ijsmeis is nu dus Anne? Dat begreep ik niet zo
wie?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 10 jaar gaan wij fylax en zijn escapades missen hoor
jij mod? rofl in mijn pantoffelquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mod worden ik wil bitchfights achter de schermen zien
Ze heeft wel lef, ik zou mijn oorspronkelijke account echt niet bekend maken als ik ijsmeis/Anne zou zijnquote:
inb4 "mensen die een KKK-outfit aanbieden op V&A gaan mod worden emo.gif"quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij mod? rofl in mijn pantoffel
Challenge accepted. Jij krijgt als eerst banquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij mod? rofl in mijn pantoffel
Tof mens is het trouwensquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft wel lef, ik zou mijn oorspronkelijke account echt niet bekend maken als ik ijsmeis/Anne zou zijn
nog meer bans nice. nog stoerderquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Challenge accepted. Jij krijgt als eerst ban
Goed goed, geen contact meer met je potentiële liefde overigens, hij heeft mij geblocked op Skype denk ik :Squote:
Ja heb haar niet echt gesproken op fok maar het lijkt een schatjequote:
Perm.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nog meer bans nice. nog stoerder
Jij mag mijn privé shots wel zien snap jequote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mod worden ik wil bitchfights achter de schermen zien
zal niet m'n eerste zijn dus kun je nagaan hoe weinig dat waard is tfoeequote:Op donderdag 5 mei 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja heb haar niet echt gesproken op fok maar het lijkt een schatje
[..]
Perm.
Gescreenshot en gestuurd naar je vriendinquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij mag mijn privé shots wel zien snap je
Lol, hij was fucking mad dat 'ie belazerd was. Ik kreeg een pm met dat ik een hoer ben en waarschijnlijk camseks met jou heb gehad. En toen ik hem uitlachte in een topic bleef hij dat aanhalen. Dus dat je het even weet, wij hebben camseks gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed, geen contact meer met je potentiële liefde overigens, hij heeft mij geblocked op Skype denk ik :S
Daar dan?
ik ben ook vrij morgen omgquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
best blij dat ik woensdagmiddag nog vrij heb genomen voor morgen.
das een heel mooi mats prijsjequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, hij was fucking mad dat 'ie belazerd was. Ik kreeg een pm met dat ik een hoer ben en waarschijnlijk camseks met jou heb gehad. En toen ik hem uitlachte in een topic bleef hij dat aanhalen. Dus dat je het even weet, wij hebben camseks gehad.
Ja zijn gangetje, life is strangeee.
Ja omdat het 'restjes' waren maar ziet er verdomd goed uit. Rookt ook verdomd goed trouwens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
das een heel mooi mats prijsje![]()
je kan nml 5 a 6 euro krijgen zelfs als je per halve kilo wegdoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |