Niet dat dat van mij beter klinktquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, in Brabant doen ze dat ook, maar ook Weert en omgeving. Bah.
Dat is niet uitgevonden op FOK! hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:17 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Een dag niet gekanjerd!
Topicwaardig wel eigenlijk.
Oei. Nou, ik zou maar oppassen in Groningenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet dat dat van mij beter klinkt
Mieng Mam
Ach, er is wel meer "niet uitgevonden op" zoals cakeday.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet uitgevonden op FOK! hoor.
Godallemachtig, daar vraag je me watquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
lompehork wat is de leukste rel die jij hebt meegemaakt hier?
Gaat uw gangquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtig, daar vraag je me watdaar moet ik echt serieus even over nadenken.
Ik bestelde in Groningen Chai Latte, want dat krijg je hier bijna nergensquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei. Nou, ik zou maar oppassen in Groningen
[..]
Ach, er is wel meer "niet uitgevonden op" zoals cakeday.
wat was dat dan? Naam komt me enigszins bekend voorquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat Juminelle rel wel leuk was
Overduidelijk dat jij dat bent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat Juminelle rel wel leuk was
Ik heb het niet meegemaakt maar ik hoorde dat Jumi een vet goede catfish wasquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat was dat dan? Naam komt me enigszins bekend voor
De meeste popcorntime is toch wel achter de schermen, maar daar mag ik natuurlijk niet over spoileren. Voor de schermen denk ik toch wel dat Fylax voor het meeste opschudding heeft gebracht de afgelopen jaren (ik ga de fok.rar niet eens aanhalen).quote:
ijsmeisquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste popcorntime is toch wel achter de schermen, maar daar mag ik natuurlijk niet over spoileren. Voor de schermen denk ik toch wel dat Fylax voor het meeste opschudding heeft gebracht de afgelopen jaren (ik ga de fok.rar niet eens aanhalen).al was het niet zijn kutgedrag, was het wel zijn gewaarwording tot crew
Fylax? hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste popcorntime is toch wel achter de schermen, maar daar mag ik natuurlijk niet over spoileren. Voor de schermen denk ik toch wel dat Fylax voor het meeste opschudding heeft gebracht de afgelopen jaren (ik ga de fok.rar niet eens aanhalen).al was het niet zijn kutgedrag, was het wel zijn gewaarwording tot crew
jaaaaa jonge alsof ik alles nog weet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat dat hier werd besproken en jij er bij was, goed geheugen heb je zeg
lief menneke is tquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus.
[..]
Gewoon, de hele drama rondom die jongen, vermakelijk leesvoer wel.
ja...quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ijsmeis is nu dus Anne? Dat begreep ik niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |