jij lijkt me trouwens wel een type dat wel eens gezoend heeft met een andere jongen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo hard zoeken naar een excuus om uit de kast te komen
Wil eigenlijk gewoon niet dezelfde geaardheid hebben als jouquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo hard zoeken naar een excuus om uit de kast te komen
Ja, idem, gaat toch verdomme nergens over? Spreek gewoon duidelijk Nederlands ofzoquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's nog erger dan friesche nuchterheid
zo veel lullen op deweteld dat moet wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als een lul ook zo goddelijk smaakt word ik meteen gay
Heb ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij lijkt me trouwens wel een type dat wel eens gezoend heeft met een andere jongen.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, idem, gaat toch verdomme nergens over? Spreek gewoon duidelijk Nederlands ofzoook dat "Ja, ik heb dat niet bij", WAT bij? Het is "bij mij".
Mede daarom zijn het ook geen volwaardige Nederlanders.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, idem, gaat toch verdomme nergens over? Spreek gewoon duidelijk Nederlands ofzoook dat "Ja, ik heb dat niet bij", WAT bij? Het is "bij mij".
[..]
Akkoord.
Anabooltjes ja? Arme jongeman.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
omg vanmiddag gezien hoe een maatje van me kuurtje bij zichzelf ging zetten![]()
bah bah bah
Ik had net even een soort miniruzie met mijn moeder en ik rende naar mijn zolderkamer, en toen las ik dat en moest ik heel erg hard lachenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want in andere provincies eten ze kwaliteit en niet als varke...eh..."bourgondisch".
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had net even een soort miniruzie met mijn moeder en ik rende naar mijn zolderkamer, en toen las ik dat en moest ik heel erg hard lachen
Zeg me alsjeblieft dat dat goed komt over 10 jaar wanneer ik niet meer puber
quote:hoi ik ben van plan om mijn eigen kuur te plaatsen. Dit is mijn eerste kuur en ik heb nog nooit een kuur geplaatst. Moet ik die spuit in mijn kont zetten of mag da ook ergens anders want ik denk dat het wel moeilijk is om u eigen een spuit te zetten in u kont. En welke soort naalden moet ik gebruiken???
Alvast bedankt voor al het advies!!
Ik woon niet in Groningen gek, ben er alleen soms in het weekendquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met studie dan? Je deed middelbare school toch nog?
Je zei dat je Limburg verlaten had.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik woon niet in Groningen gek, ben er alleen soms in het weekend
shortfilm waar je in speelde? ben je acteurtje ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker. Voor een shortfilm waar ik in speelde.
Klopt ook, mits ze verhuizen of gewoon knap Nederlands aanleren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mede daarom zijn het ook geen volwaardige Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |