038. ben in 038 geborenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee uit Zwolle maar ik ben wel regelmatig daar. Sinds wanneer ben jij weg uit limburg dan?
Ocherm, arme import Groningerquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg arme import groninger nu naar limburg, hij gaat echt een cultuurshock krijgen
ochermquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ocherm, arme import Groninger
Ik had pas een erge cultuurshock. Iedere keer wanneer ik iets te eten bestelde in Groningen, kreeg ik wat anders voorgeschoteld
Limburg verlatenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee uit Zwolle maar ik ben wel regelmatig daar. Sinds wanneer ben jij weg uit limburg dan?
Is dat geen Nederlands?quote:
Studie?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Limburg verlaten
Sinds ik er achter kwam dat er veel eten in een grote stad is
Het vele eten hier niet kunnen waarderenquote:
Vriendquote:
Ja, want in andere provincies eten ze kwaliteit en niet als varke...eh..."bourgondisch".quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het vele eten hier niet kunnen waarderen
Strawberry magnum beste magnumquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik eet magnum pink en mn bek zit onder de glitters wtf sinds wanneer zitten er glitters in ijs
ja als je van lullen in je mond houdtquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Strawberry magnum beste magnum
[ afbeelding ]
Hier niet iigquote:
nee nee das zielig voor Belgiëquote:
Dit herken ik ja. Had ooit een collega aan de lijn: "Waar blijf je?" "Ja ik ben net aangereden" "wat de fuck? Gaat het wel goed met je?" "Ja, waarom zou het niet goed gaan?" ....quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier niet iig![]()
Maar je komt van onder de rivieren denk ik
M'n ex komt daar ook vandaan en die zei een keer 'ja ons mam is aangereden'
dacht echt wtf hoe kun je dat zo rustig zeggen
vind het zo raar klinkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit herken ik ja. Had ooit een collega aan de lijn: "Waar blijf je?" "Ja ik ben net aangereden" "wat de fuck? Gaat het wel goed met je?" "Ja, waarom zou het niet goed gaan?" ....
Da's nog erger dan friesche nuchterheidquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit herken ik ja. Had ooit een collega aan de lijn: "Waar blijf je?" "Ja ik ben net aangereden" "wat de fuck? Gaat het wel goed met je?" "Ja, waarom zou het niet goed gaan?" ....
Zo hard zoeken naar een excuus om uit de kast te komenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als een lul ook zo goddelijk smaakt word ik meteen gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |