100% zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:36 schreef andre77 het volgende:
Dat is nu vooral in het nadeel van Japan, maar die spelen zo tegen Italië. Ze zijn allebei geplaatst als het 2-2 staat na set 4, dus dat kun je uittekenen.
Ik bedoel of het 100% zeker is dat ze allebei geplaatst zijn als het 2-2 staat na vier setsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:56 schreef andre77 het volgende:
[..]
100% zeker is het natuurlijk niet, maar het zou me zeer verbazen als dit niet 3-2 wordt.
Ja. Italië heeft dan 13 punten, wat de nummer 5 Thailand niet meer kan halen. Japan heeft dan 12 punten en een 15-7 setsaldo. Het slechtste waar ze dan nog op kunnen uitkomen is 12 punten en 15-11 setsaldo. Thailand kan nog op 12 punten en 15-12 setsaldo komen, dus dat is slechter.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel of het 100% zeker is dat ze allebei geplaatst zijn als het 2-2 staat na vier sets
Italië lijkt me wel het land van cadeautjes, die doen wel rustig aan gok ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:13 schreef andre77 het volgende:
Italië geplaatst. Dan komt er nu een cruciale set voor Japan, want Nederland is niet het land dat cadeautjes geeft. Ondenkbaar echter dat het thuisspelende Japan het niet redt, dus deze set is voor de Bühne.
?quote:
Dat hebben ze ook gedaan. Landen zijn al bekend. Wedstrijden van morgen gaan nergens meer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Italië lijkt me wel het land van cadeautjes, die doen wel rustig aan gok ik.
Het is niet eens een loting, meer een verdeling. Iedereen presenteert het nu als loting, maar deze groepen stonden quasi al vast (met de nu geplaatste ploegen van het OKT).quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef rajknier het volgende:
Loting
NL
VS
China
Italie
Puerto Rico
Servie
Japan
Z-Korea
Argentinie
Kameroen
Rusland
Brazilie
De zwaardere poule op de OS dus lijkt het; al liggen Europese teams ons beter.
Normale tijden, dat dat mogelijk is johquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het wedstrijdschema voor de nederlandse dames is bekend:
[ afbeelding ]
Zijn toch wel mooie tijden, beter dan de finale die om 3 uur 's nachts gespeeld wordt![]()
De NOS raakt nu al in paniek hoe ze dat moeten oplossen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Riofan83 het volgende:
Helaas op de eerste dag exact tegelijk met de handbalsters. Al ontkom je daar niet altijd aan tijdens een Olympisch toernooi met zoveel sporten en zoveel Nederlanders.
Zal wel een Oudhollands compromis worden. Allebei niet uitzenden ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS raakt nu al in paniek hoe ze dat moeten oplossen.
Waarschijnlijk komen ze er één dag van te voren pas achter ...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat gaat handbal worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat zijn mooie tijden, bijna onverwachtsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het wedstrijdschema voor de nederlandse dames is bekend:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |