Vind alleen verse rauwe of net aangeschroeide tonijn lekker. Die uit blik, zoals tonijnsalade.. nee blegh!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ansjovis? Tonijn in blik? Krab in blik? Intvis in eigen inkt? Vind dat erg lekker. Tonijn in blik op de pizza, nom nom
Zuurkool uit het vat van de groenteboer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef Koettie het volgende:
Zuurkool. Gatverdamme, dat die shit legaal in de winkels ligt.
Zuurkool is hartstikke lekker. En vooral met zuurkoolspekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef Koettie het volgende:
Zuurkool. Gatverdamme, dat die shit legaal in de winkels ligt.
Kom eens langs hier in de buurt bij het festival van de geit!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn zus werkt bij een groot logistiek bedrijf, als ik haar hoor over de collegas daar, vreselijk, die gruwelen ervan als zij verteld dat ze geit heeft gegeten bij mij.
Als het op de kinderboerderij rondloopt is het zielig om op te eten?quote:
Nee hoor, ik vind geit best lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het op de kinderboerderij rondloopt is het zielig om op te eten?
is dit in marokko?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kom eens langs hier in de buurt bij het festival van de geit!
[ afbeelding ]
Misschien wel het lekkerste vlees dat ik ken
Argentinië. Slecht land voor vegetariërsquote:
dat is toch van de rode bieten?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
HaringsaladeDie kleur alleen al!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, zag ooit zo'n bakje in de winkel liggen en moest binnensmonds kotsen toen ik de naam icm die kleur zagquote:
Goed te eten hoor en nog gezond ookquote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
HaringsaladeDie kleur alleen al!
Het heet 'aardappel anders', maar eigenlijk is het 'aardappel steeds hetzelfde'.quote:
Zijn allemaal bokjes. Daar heb je als geitenbokjesmarkt economisch gezien verder niets aanquote:
Het haalt het niet bij een mooie wilde sockeye, maar van kweekzalm is nog best iets acceptabels te maken als je 'm goed droog pekelt, eventueel tussen twee borden met een baksteen er op om nog wat meer water kwijt te raken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik probeer die niet eens, kweekzalm namelijk
Kweekzalm is vreselijk smerig, net als tilapia en pangasius.
Zodat je de zalm niet meer proeft bedoel je.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij een mooie wilde sockeye, maar van kweekzalm is nog best iets acceptabels te maken als je 'm goed droog pekelt, eventueel tussen twee borden met een baksteen er op om nog wat meer water kwijt te raken.
Dan proef je meer zalm dan wanneer je het water er in laat zitten. Wel goed spoelen na het pekelen, anders is het te zout. Daarna droog maken, portioneren en sous vide op 50 graden garen. Gewoon een keer proberen Pietquote:Op zondag 8 mei 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zodat je de zalm niet meer proeft bedoel je.
Nee, ik eet dan veel liever sardientjes, gisteren nog op de grill, grote zak voor een euro of vijf.
Nee dank je, de smaak van kweekzalm vind ik vreselijk, wee en tranig, hint van gronderigheid. Ik koop wilde als ik zalm wil eten.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan proef je meer zalm dan wanneer je het water er in laat zitten. Wel goed spoelen na het pekelen, anders is het te zout. Daarna droog maken, portioneren en sous vide op 50 graden garen. Gewoon een keer proberen Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |