Jij bent mod. Plaats een modbreak in die andere topics met een link naar deze. Ofzo. Weet ik wat je allemaal kan met die knopjes en alles.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
OOk nog weer aan apart topic? Dan wordt er nu al in 3 topics over gemiespeld...
NEE!quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:19 schreef Dven het volgende:
Jongens wisten jullie al dat Max naar RB overstapt
beter terug te vinden, dit is het begin van het kampioenschap voor Max.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
OOk nog weer aan apart topic? Dan wordt er nu al in 3 topics over gemiespeld...
dit lijkt mij een beter titel in relatie tot causuals.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, Max heeft ook al een eigen topic...
Dit is een vooruitgang.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Red bull rijdt toch met renault plofmotors? Lijkt me een achteruitgang tegenover de ferrari motoren.
Oude Ferrarimotoren met weinig vooruitgang.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Red bull rijdt toch met renault plofmotors? Lijkt me een achteruitgang tegenover de ferrari motoren.
die Renaults gaan naar een tuning bedrijf, daar worden zo opgeknapt tot betere motoren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Welkom hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Met zijn oude ferrari motoren heeft verstappen meer voor elkaar gekregen dan de twee red bulls samen........quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oude Ferrarimotoren met weinig vooruitgang.
3 podiums ja?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met zijn oude ferrari motoren heeft verstappen meer voor elkaar gekregen dan de twee red bulls samen........
Ik heb nog nooit zoveel onzin tegelijk gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:
Zou deze switch betekenen dat het eindelijk een grote jongen is die zijn paps niet nodig heeft?
Max kan ik goed hebben en die doet het ook goed, maar die vader die te pas en te onpas zichzelf ipv zijn zoon in de spotlight zet vind ik een hele enge man
Goede post, ik heb nog nooit zo'n sterke weerlegging gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel onzin tegelijk gelezen
denk dat hij beter de keuze van kyat krijgt, die is nl afgestemt op de RBquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
De motoren worden overgenomen, dus Max moet het doen met zoveel motoren als Kvyat nog over had en vice versa, maar weet iemand hoe het met de bandenkeuze zit? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen voor de komende GP en Kvyat die van Max? Of behouden ze hun eigen keuze? Of zegt het team tegen Max de keuze van Kvyat is beter dan die van jou, want die was voor de TR wel goed maar minder goed voor onze RB.
Iemand die daar zijn licht over kan laten schijnen?
raar? hij knalde 2x op Kimiquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:36 schreef Deckard het volgende:
Het is trouwens raar dat Kvyat er uit is geschopt.
Waarschijnlijk wel ja, maar wat zeggen de regels hieromtrent? Moet hij die keuze overnemen of mag hij die keuze overnemen? Ik kan het zo123 niet vinden en vroeg het me af namelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat hij beter de keuze van kyat krijgt, die is nl afgestemt op de RB
Vettel.quote:
Red Bull heeft nog geen eigen topic toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een goeie vraag. Toch even de reglementen in duikenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
De motoren worden overgenomen, dus Max moet het doen met zoveel motoren als Kvyat nog over had en vice versa, maar weet iemand hoe het met de bandenkeuze zit? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen voor de komende GP en Kvyat die van Max? Of behouden ze hun eigen keuze? Of zegt het team tegen Max de keuze van Kvyat is beter dan die van jou, want die was voor de TR wel goed maar minder goed voor onze RB.
Iemand die daar zijn licht over kan laten schijnen?
Ik kon het niet vinden. Succes!quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel een goeie vraag. Toch even de reglementen in duiken
In het Sporting Reglement:quote:
Ik lees dit als dat Verstappen de banden moet gebruiken die voor Kvyat bedoeld waren en bij Toro Rosso geldt hetzelfde.quote:If an additional driver is used (see Article 26.1(b)) he must use the tyres allocated to the nominated driver he replaced.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:46 schreef Geralt het volgende:
http://www.scuderiatororo(...)/welcome-back-daniil
Welcome back Daniil
offtopicquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:46 schreef Geralt het volgende:
Welcome back Daniil
'That's racing'quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:46 schreef Geralt het volgende:
Welcome back Daniil
Deze.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Max heeft al zeker vier topics, Daniil nog nul.
Sainz zullen ze ook wel naar zijn mening vragen lijkt me zo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zal Kvyat geen zin hebben in de volgende race zeg![]()
Echt een slap in de face dit. Dan nog niet te spreken over de pers die op zijn huid zal zitten.
Of die luisterde gewoon naar Benson en Noble:quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef wolferl het volgende:
Dan is Werner Budding toch ook beter geïnformeerd dan Olav Mol.
Iedereen is beter geïnformeerd dan Olav Mol.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef wolferl het volgende:
Dan is Werner Budding toch ook beter geïnformeerd dan Olav Mol.
Vroegah hadden we mods die dan ingrepen ipv gingen bitchenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mijn forum verder, dus ik maak daar verder geen beslissingen overquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:09 schreef eight het volgende:
[..]
Vroegah hadden we mods die dan ingrepen ipv gingen bitchen
Niet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet mijn forum verder, dus ik maak daar verder geen beslissingen over
SES (al een jaar of 7 ofzo) en R&P (jaartje of 5).quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet?
Ik dacht dat dit juist jouw forum was
Waar ben je dan mod van?
Ja hallo. Olav Mol moet naar meerdere bronnen luisteren terwijl wij lekker thuis op de bank slechts 1 bron hebben om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iedereen is beter geïnformeerd dan Olav Mol.
Vergeet ook niet dat hij alleen zit en naar meerdere schermen tegelijk moet kijken he!!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja hallo. Olav Mol moet naar meerdere bronnen luisteren terwijl wij lekker thuis op de bank slechts 1 bron hebben om in de gaten te houden.
Met dit ge-off-topic ga je er niet komenquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SES (al een jaar of 7 ofzo) en R&P (jaartje of 5).
Zou best wel F1-mod willen worden echter
En daar gaat het mis bij Ziggo Sport.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij alleen zit en naar meerdere schermen tegelijk moet kijken he!!!
goede vraag,jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
Ben wel benieuwd of de engineer van Max mee gaat?
Volgens ging dat wel lekker namelijk.
Het nut is dat dit zo'n grote gebeurtenis is in de NL F1, dat je door een apart topic aan te maken, het veel beter kunt terugvinden. Dat lukt je in het algemene topic dus niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag alleen als SPT poster wat het nut is van nóg een topic waarin hetzelfde wordt besproken. Meer niet, maargoed,![]()
*ontvolg/kuttopic*
Motorbloempje doelde op het topic in NWS dacht ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het nut is dat dit zo'n grote gebeurtenis is in de NL F1, dat je door een apart topic aan te maken, het veel beter kunt terugvinden. Dat lukt je in het algemene topic dus niet.
Ook wordt dit topic opgenomen in Google zodat het meer bezoekers naar fok toe trekt.
Precies, gewoon even geluk hebben met pitstops.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Volle ronde aan kop zou dit jaar misschien ook nog wel kunnen
Als Sainz nu een paar keer voor Kvyat kwalificeert en Max een paar keer voor Ricciardo. Dan wil ik het wel eens zien. Had altijd wel het gevoel dat de betere coureurs in de mindere wagens zaten bij Red Bull.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sainz zullen ze ook wel naar zijn mening vragen lijkt me zo.
Zijn ze nou bang dat Max het goed gaat doen ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die schuimbekkende Duitsers op Formel1.de
http://www.formel1.de/forum/viewtopic.php?f=43&t=47136
Haha. Hij heeft alles aan die enge man te danken. Ik hoop dat ze nog lang 1 hecht team blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:
Zou deze switch betekenen dat het eindelijk een grote jongen is die zijn paps niet nodig heeft?
Max kan ik goed hebben en die doet het ook goed, maar die vader die te pas en te onpas zichzelf ipv zijn zoon in de spotlight zet vind ik een hele enge man
Hij hoeft zijn vader ook niet te laten vallen. Wat meer op de achtergrond zou echter wel passen. Paps geeft af en toe nog wel eens interviews of verschijnt voor de camera of hij de grote ster is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haha. Hij heeft alles aan die enge man te danken. Ik hoop dat ze nog lang 1 hecht team blijven.
Zou echt een rattenstreek zijn als hij zn vader nu zou laten vallen
Zeker, hij moet helemaal geen interviews doen want dan krijgen wij ook niet meer zo'n beeld van hemquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij hoeft zijn vader ook niet te laten vallen. Wat meer op de achtergrond zou echter wel passen. Paps geeft af en toe nog wel eens interviews of verschijnt voor de camera of hij de grote ster is.
Ze hopen allemaal dat Ricciardo hem vernedert. De haat zit flink diep daar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze nou bang dat Max het goed gaat doen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |