Jij bent mod. Plaats een modbreak in die andere topics met een link naar deze. Ofzo. Weet ik wat je allemaal kan met die knopjes en alles.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
OOk nog weer aan apart topic? Dan wordt er nu al in 3 topics over gemiespeld...
NEE!quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:19 schreef Dven het volgende:
Jongens wisten jullie al dat Max naar RB overstapt
beter terug te vinden, dit is het begin van het kampioenschap voor Max.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
OOk nog weer aan apart topic? Dan wordt er nu al in 3 topics over gemiespeld...
dit lijkt mij een beter titel in relatie tot causuals.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, Max heeft ook al een eigen topic...
Dit is een vooruitgang.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Red bull rijdt toch met renault plofmotors? Lijkt me een achteruitgang tegenover de ferrari motoren.
Oude Ferrarimotoren met weinig vooruitgang.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Red bull rijdt toch met renault plofmotors? Lijkt me een achteruitgang tegenover de ferrari motoren.
die Renaults gaan naar een tuning bedrijf, daar worden zo opgeknapt tot betere motoren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Welkom hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Merode32 het volgende:
Met zijn oude ferrari motoren heeft verstappen meer voor elkaar gekregen dan de twee red bulls samen........quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oude Ferrarimotoren met weinig vooruitgang.
3 podiums ja?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met zijn oude ferrari motoren heeft verstappen meer voor elkaar gekregen dan de twee red bulls samen........
Ik heb nog nooit zoveel onzin tegelijk gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:
Zou deze switch betekenen dat het eindelijk een grote jongen is die zijn paps niet nodig heeft?
Max kan ik goed hebben en die doet het ook goed, maar die vader die te pas en te onpas zichzelf ipv zijn zoon in de spotlight zet vind ik een hele enge man
Goede post, ik heb nog nooit zo'n sterke weerlegging gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel onzin tegelijk gelezen
denk dat hij beter de keuze van kyat krijgt, die is nl afgestemt op de RBquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
De motoren worden overgenomen, dus Max moet het doen met zoveel motoren als Kvyat nog over had en vice versa, maar weet iemand hoe het met de bandenkeuze zit? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen voor de komende GP en Kvyat die van Max? Of behouden ze hun eigen keuze? Of zegt het team tegen Max de keuze van Kvyat is beter dan die van jou, want die was voor de TR wel goed maar minder goed voor onze RB.
Iemand die daar zijn licht over kan laten schijnen?
raar? hij knalde 2x op Kimiquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:36 schreef Deckard het volgende:
Het is trouwens raar dat Kvyat er uit is geschopt.
Waarschijnlijk wel ja, maar wat zeggen de regels hieromtrent? Moet hij die keuze overnemen of mag hij die keuze overnemen? Ik kan het zo123 niet vinden en vroeg het me af namelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat hij beter de keuze van kyat krijgt, die is nl afgestemt op de RB
Vettel.quote:
Red Bull heeft nog geen eigen topic toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, Max heeft ook al een eigen topic...
Wel een goeie vraag. Toch even de reglementen in duikenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
De motoren worden overgenomen, dus Max moet het doen met zoveel motoren als Kvyat nog over had en vice versa, maar weet iemand hoe het met de bandenkeuze zit? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen voor de komende GP en Kvyat die van Max? Of behouden ze hun eigen keuze? Of zegt het team tegen Max de keuze van Kvyat is beter dan die van jou, want die was voor de TR wel goed maar minder goed voor onze RB.
Iemand die daar zijn licht over kan laten schijnen?
Ik kon het niet vinden. Succes!quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel een goeie vraag. Toch even de reglementen in duiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |