Hopelijk neemt die wraak volgend jaarquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid had nooit Ancelotti weg moeten doen. Domste fout ooit.
Atletico wordt zo overschat...quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Wat een onzin.Juve en Atleti horen daar gewoon bij. Hebben ze beide wel bewezen de afgelopen jaren. Dan zit Real daar nog eerder onder.
Modric, Ronaldo en Navas houden Real dit seizoen overeind. Is mijn mening.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Die bal van Modric
Dat merkt ie niet eens op
Met zijn driehoekjes
KHZ ook niet en dat is echt een nerd (wink)quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist serieus nog niet dat Ancelotti naar Bayern Munchen ging.
Moet het normaal meer zijn dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modric, Ronaldo en Navas houden Real dit seizoen overeind. Is mijn mening.
Isco en Kroos die ik echt goed vind op hun goeie dag vallen me hard tegen dit jaarquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De achterhoede van Barcelona is matig, maar je onderschat Busquets aanzienlijk. Die is zo bepalend voor het spel. Grootste achilleshiel van Barça zit daar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet het normaal meer zijn dan?
Bij barca zijn het ook maar 3 spelers (allemaal aanvallers)
Ik ben ook niet echt Modric fan. Als er strijd geleverd moet worden zoals tegen Atleti haakt die snel afquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist serieus nog niet dat Ancelotti naar Bayern Munchen ging.
Die is gestoptquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet
Misschien dat ie deze held mee kan nemen
Als team valt Real Madrid dit seizoen sowieso tegen als ze Atletico treffen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt Modric fan. Als er strijd geleverd moet worden zoals tegen Atleti haakt die snel af
Vindt het ook niet echt een heel bijzonder elftalquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als team valt Real Madrid dit seizoen sowieso tegen als ze Atletico treffen.
Als assistent ofzoquote:
Ik kan niet objectief over Busquets oordelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De achterhoede van Barcelona is matig, maar je onderschat Busquets aanzienlijk. Die is zo bepalend voor het spel. Grootste achilleshiel van Barça zit daar.
Terwijl je Atletico toch gelijkwaardig kwalitatief noemt bij Barca, Bayern, Real en Juvequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Vindt het ook niet echt een heel bijzonder elftalAls je Ronaldo weg haalt is het echt matig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |