abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:39:00 #276
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162068179
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

Even voor de duidelijkheid: Je denkt dat -wat- precies niet het doel van ouders met autistische kinderen is?

Klopt. Ik hoop niet dat je dit nu inbrengt omdat je denkt dat ik hiervan niet op de hoogte ben/was?

Die twee zinnen sloegen op je geschreven stuk hieronder. Dat ouders niet denken 'ik ga proberen mijn kind zover te krijgen dat het net zo sociaal vaardig wordt als kinderen zonder autisme ', maar meer denken: 'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan'

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ze worden gewoonlijk natuurlijk wel degelijk gestimuleerd (dit is gewoon deel van wat bij een goede opvoeding hoort), maar zolang de ouders niet eens door hebben dat ze proberen van een autist een niet-autist te maken, zal uiteindelijk iedereen gefrustreerd worden, want dit is onmogelijk.

Je kunt niet zomaar van een kat geen hond maken en omgekeerd

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

Kan ik niet zeggen zo uit m'n hoofd (heb je zelf al geprobeerd het antwoord hierop te vinden?)

Wel weet ik (meen ik) dat het bij vrouwen gemiddeld 8 jaar duurt voordat ze de juiste diagnose krijgen en bij mannen duurde dat gemiddeld 5 jaar.

Das een heel lang tijdsvak voordat überhaubt maar stap 1 (de diagnose/het zeg maar onderkennen van de onderliggende oorzaak van de problemen) genomen is.

[..]

Echt verreweg de meesten? Dus verreweg de minderheid die zelfmoord pleegt, doet dat vanuit alle andere oorzaken (zoals ongeneselijke kanker en andere oorzaken)?

Heb je eventueel een link naar informatie die hier uitgebreider op ingaat?
Dat laatste, daar stuur ik even een dm over.
pi_162068723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Die twee zinnen sloegen op je geschreven stuk hieronder. Dat ouders niet denken 'ik ga proberen mijn kind zover te krijgen dat het net zo sociaal vaardig wordt als kinderen zonder autisme ', maar meer denken: 'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan'
En waar heb ik dan gezegd dat ouders denken 'ik ga proberen mijn kind zover te krijgen dat het net zo sociaal vaardig wordt als kinderen zonder autisme' terwijl ik in dezelfde post ook dit zei:
quote:
En waarom denk je dat ik dit niet bedoeld heb 'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan' terwijl in datzelfde stukje post van mij dat je gequote hebt, maar wel hebt weggelaten, dit heb geschreven:
quote:
Een autist kan het beste zijn wat die in zich heeft en zijn/haar potentieel leert te benutten.
en elders in dit topic heb ik volgende geschreven:
quote:
Wel vind ik dat je een opgroeiende autist op deze wereld zal moeten voorbereiden (door de opgevoede te leren dat die meer rekening moet houden met hoe deze zelf in deze maatschappij functioneert (denk ook rekening houden met overprikkeling, etc)), ten slotte is dat 1 van de primaire taken van een opvoeding.
Hoe de fuk denk je dat je mij aan moet spreken met
quote:
Dat ouders niet denken 'ik ga proberen mijn kind zover te krijgen dat het net zo sociaal vaardig wordt als kinderen zonder autisme ', maar meer denken: 'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan'
terwijl je vandaag nog nota bene zelf op een post van mij gereageerd hebt waarin ik dit heb gezegd:
quote:
Wel vind ik dat je een opgroeiende autist op deze wereld zal moeten voorbereiden (door de opgevoede te leren dat die meer rekening moet houden met hoe deze zelf in deze maatschappij functioneert (denk ook rekening houden met overprikkeling, etc)), ten slotte is dat 1 van de primaire taken van een opvoeding.
Dit
"Wel vind ik dat je een opgroeiende autist op deze wereld zal moeten voorbereiden (door de opgevoede te leren dat die meer rekening moet houden met hoe deze zelf in deze maatschappij functioneert (denk ook rekening houden met overprikkeling, etc)), ten slotte is dat 1 van de primaire taken van een opvoeding."

is toch eerder juist hetzelfde als dit
"'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan'"
en niet (zoals jij beweert) het tegenovergestelde?
Waarom beweer je dat dit niet hetzelfde is? Of heb je dit gewoonweg gemist?

Maar nu beweer je dat ik juist het tegenovergestelde heb gezegd. Sorry hoor, maar van dit soort dingen word ik soms gewoon een beetje moe(deloos) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Dat laatste, daar stuur ik even een dm over.
Is goed.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:08:38 #278
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162069076
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En waar heb ik dan gezegd dat ouders denken 'ik ga proberen mijn kind zover te krijgen dat het net zo sociaal vaardig wordt als kinderen zonder autisme' terwijl ik in dezelfde post ook dit zei:

[..]

En waarom denk je dat ik dit niet bedoeld heb 'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan' terwijl in datzelfde stukje post van mij dat je gequote hebt, maar wel hebt weggelaten, dit heb geschreven:

[..]

en elders in dit topic heb ik volgende geschreven:

[..]

Hoe de fuk denk je dat je mij aan moet spreken met

[..]

terwijl je vandaag nog nota bene zelf op een post van mij gereageerd hebt waarin ik dit heb gezegd:

[..]

Dit
"Wel vind ik dat je een opgroeiende autist op deze wereld zal moeten voorbereiden (door de opgevoede te leren dat die meer rekening moet houden met hoe deze zelf in deze maatschappij functioneert (denk ook rekening houden met overprikkeling, etc)), ten slotte is dat 1 van de primaire taken van een opvoeding."

is toch eerder juist hetzelfde als dit
"'ik ga proberen mijn kind zo goed mogelijk te helpen met zijn beperkingen om te gaan'"
en niet (zoals jij beweert) het tegenovergestelde?
Waarom beweer je dat dit niet hetzelfde is? Of heb je dit gewoonweg gemist?

Maar nu beweer je dat ik juist het tegenovergestelde heb gezegd. Sorry hoor, maar van dit soort dingen word ik soms gewoon een beetje moe(deloos) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Is goed.
Ik had het anders gelezen, dat kan gebeuren, sorry daarvoor. Maar als ik dan zie hoe heftig daar weer op gereageerd wordt, heb ik weinig zin om dat nog voor je te gaan opzoeken. :N
pi_162069081
Anders gesteld. Jij leest dit:
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een autist kan het beste zijn wat die in zich heeft en zijn/haar potentieel leert te benutten.

en interpreteert het als volgt:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:15 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het doel van ouders met autistische kinderen is. Ze hebben het beste met hun kind voort en proberen een kind naar zijn/haar kunnen te laten wennen aan de maatschappij/ weerbaarder te maken.
Dus jij denkt dat het juist niet het doel van de opvoeders (waarvan de ouders logischerwijze gewoonlijk de belangrijksten zijn) zou moeten zijn de autist op deze maatschappij voor te bereiden?
Volgens mij heb je iets echt niet goed gelezen/geïnterpreteerd, ik ben vooral verbouwereerd niet eens omdat dit nu gebeurt of omdat jij dit nu doet, maar omdat zoveel mensen hier zoveel moeite mee lijken te hebben.

Mindblowing..

Of heb ik dit keer iets gemist?? Ben ik blind?
pi_162069320
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:08 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Ik had het anders gelezen, dat kan gebeuren, sorry daarvoor. Maar als ik dan zie hoe heftig daar weer op gereageerd wordt, heb ik weinig zin om dat nog voor je te gaan opzoeken. :N
Ik reageer daar heftig op, omdat ik het vervelend vind dat mensen complete lappen tekst van mij wegsnijden en de kleine stukjes vervolgens interpreteren op een rare manier en mij vervolgens met verkeerde conclusies gebaseerd op die contextloze stukjes confronteren. De ene doet dat per ongeluk, maar er zijn er ook genoeg die dit ook doen puur om me bezig te houden (zeg maar pootje harken, maar dan psychisch).

Ik snap het gewoon echt niet...

Ik snap oprecht niet hoe mensen dingen anders kunnen lezen, zoals in mij vorige post, er staat bijna letterlijk dezelfde betekenis en toch zien mensen dit vaak niet (of beweren dat ik iets tegenovergestelds zou hebben beweerd).

SPOILER
je moet lekker zelf weten of je voor me wilt gaan opzoeken, ik heb liever iemand die niks voor me doet maar mij wel begrijpt dan iemand die mij (al dan niet oprecht) helpt of probeert te helpen, maar mij juist niet begrijpt waardoor er weer veel dingen mis gaan.
pi_162069336
magnetron, ik vind dit weinig inspirerend :{
...
pi_162069873
Dit topic kan beter hernoemd worden naar de grote magnetronshow.
pi_162070843
Magnetronkoffie, het zou je sieren als je mensen die je proberen te helpen of met je op een respectvolle manier in discussie te gaan niet zo grof zou benaderen. Dat is hier een van de redenen dat mensen afhaken. Als je het oneens bent prima, even goede vrienden, maar ga je discussiepartner dan niet behandelen alsof ie het allemaal niet snapt.

Sorry, tijd om ontopic te gaan. Doe ik zo even.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:57:25 #284
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162071106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef matthias24 het volgende:

[..]

maar mag ik vragen wat je hier mee bedoelt?
Ja, dat mag.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat is het dan?
Een zeker perspectief.

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Valt me trouwens wel vaker op dat veel mensen de neiging hebben kleine details uit mijn posts te halen (buiten de context te halen), het anders te interpreteren (wat meestal niet mogelijk is zolang het wel in de juiste context wordt gelaten) en mij vervolgens daarop aan te spreken en beweren dat ik iets gezegd zou hebben, terwijl ik eerder exact het tegenovergestelde heb gezegd.
Dan moet je minder lang van stof zijn en tot de kern van je standpunt komen.

En niet zo emotioneel raken wanneer kritiek op autisme geleverd wordt. Daarmee daag je mensen alleen maar uit, al is het maar om verbaal te sparren.

Chargeren als dit:
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die "ze"'s zijn juist zelf de grap.
vraagt om kritiek. Als je dat niet kan handelen, laat het dan.
1 + 1 = blauw
pi_162071852
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
Magnetronkoffie, het zou je sieren als je mensen die je proberen te helpen of met je op een respectvolle manier in discussie te gaan niet zo grof zou benaderen. Dat is hier een van de redenen dat mensen afhaken. Als je het oneens bent prima, even goede vrienden, maar ga je discussiepartner dan niet behandelen alsof ie het allemaal niet snapt.

In tegenstelling tot wat jij denkt, is dit geen 1-richtingsverkeer he?

Je doelt op het stukje met Schrijfveer? Ik hoef niet te doen alsof zij het niet snapte, want dat deed ze inderdaad niet. Heeft ze zelfs persoonlijk toegegeven, dus wat je hier tikt
quote:
maar ga je discussiepartner dan niet behandelen alsof ie het allemaal niet snapt.
is (afgezien van het feit dat je het aandikt door te beweren dat ik zou beweren dat mijn discussiepartner niks van mij zou begrijpen) sowieso al ongegrond.

En wat die magnetronshow van ElDinosaur betreft, ik meen me te herinneren dat diegene die dit stelt (ElDinosaur) zelf een belangrijke factor is geweest dat na ruim een half jaar de Deezertjeshow nog steeds niet gecancelled is, hij zou de hand eens in eigen boezem moeten steken ipv steeds naar een ander te wijzen. Ik schrijf naar jullie 2 dit keer even expres in dezelfde stijl als die waar jullie mij zelf vrijwel altijd mee confronteren, mischien dat jullie dan wel snappen waarom jullie houding naar mij niet werkt en ook niet gaat werken. Diezelfde houding heeft (en dit moet ElDinosaur zelf ook wel weten, als hij tenminste zelf tot zelfreflectie in staat is) bij Deezertje ook niet gewerkt.

Ik zit trouwens nog steeds op het antwoord van Pulzzar te wachten die ik hier stelde:
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij denkt dat Sacha het voornamelijk goed bedoelt...welke goede bedoelingen had zij volgens jou dan toen ze op deze post van mij

[..]

dit zei:

[..]

?

Welke goede bedoeling zit er in een reactie op die uitgebreide post van mij waarin zij mij vertelt mijn reactie te interpreteren alsof ik niet weet dat er mensen zijn die wel verder kijken dan hun neus lang is en dat dit gek voor mij zou klinken?

Mag jij het me dan even uitleggen, daar je hier zo zeker van lijkt te zijn.
Mij wordt van alles verweten, maar zelf lijken jullie te menen dat jullie niks verwijtbaars hebben gedaan. Dergelijk 1-richtingsverkeer gaat natuurlijk niks oplossen, ik zet jullie denk ik maar op mijn "niet serieus te nemen"-lijstje en hoop dat mensen die niks van jullie houding jegens mij afweten, wel verder kijken dan hun neus lang is.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:13:43 #286
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162072033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef DoubleDip het volgende:

Precies, ik laat me niet als een stuk onnozel stront behandelen. Ik geef aan dat ik het anders heb opgevat, krijg ik me hier een emmer frustratie over me heen :{
pi_162072256
Ontopic: ik kwam er pas later achter dat Susan Boyle ook ASS heeft. Heb later haar auditie nog eens teruggekeken en het is eigenlijk gelijk al duidelijk. Leuke auditie, hilarisch mens en ze kan nog goed zingen ook. Zeker de trend dat je uitgejouwd wordt als je er niet als een modepopje uit ziet is hiermee op een mooie manier doorbroken. Als ik me niet vergis was zij de eerste (of was dat Paul Potts?) die op deze manier ontdekt werd.
pi_162072358
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
magnetron, ik vind dit weinig inspirerend :{
Sacha, jij vindt zelf deze posts inspirerender?
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:59 schreef Kamina het volgende:
Autisme lijkt me allesbehalve positief.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:19 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het zullen de emoties wel zijn. En de ASS. En iedereen zonder ASS, oftewel normale mensen. Niet?
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:33 schreef Kamina het volgende:
Autisme is niets om trots op te zijn, het is geen medaille ofzo.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Kamina het volgende:
Autisme maakt je niet beter, maar minder dan anderen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:41 schreef Kamina het volgende:

[..]

Koppig zijn ze, hè? ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:49 schreef Kamina het volgende:
"Voordelen van autisme" is als één schoen hoeven aantrekken omdat je een been mist.

Ja, je boft maar.

Doe mij maar twee benen. :*
Als je meent dat dit wel inspirerend is Sacha, dan ben je echt niet onpartijdig hier. Snap niet dat je dit zelf niet inziet, zeker niet aangezien je Kamina alleen maar loopt te steunen terwijl je mij alleen maar probeert in de weg te zitten.

Sacha, anders geef je zelf eens wel het goede voorbeeld?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:19:34 #289
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162072414
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sacha, jij vindt zelf deze posts inspirerender?

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als je meent dat dit wel inspirerend is Sacha, dan ben je echt niet onpartijdig hier. Snap niet dat je dit zelf niet inziet, zeker niet aangezien je Kamina alleen maar loopt te steunen terwijl je mij alleen maar probeert in de weg te zitten.

Sacha, anders geef je zelf eens wel het goede voorbeeld?
Waar heeft Sacha mij dan gesteund? :?
1 + 1 = blauw
pi_162072635
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Precies, ik laat me niet als een stuk onnozel stront behandelen. Ik geef aan dat ik het anders heb opgevat, krijg ik me hier een emmer frustratie over me heen :{
Je overdrijft, drijfveer.

Hoe zou je het zelf vinden als anderen aan de lopende band beweren dat jij dingen zou hebben beweerd, terwijl jij zelf heel makkelijk kunt zien dat dit gewoon niet zo is?

Je hebt zelf ook gezien hoe mensen zoals Kamina en Sacha reageren hier en wat voor stemmingmakerij ze aan het voortbrengen zijn. Wellicht dat jij dit makkelijk naast je neer kunt leggen, maar ik loop weg van de computer en ga naar m'n hulpverleners "zelfde problemen", vervolgens naar familie "zelfde problemen" even afkoelen in ONZ/KLB "weet die autisme-oneliners" en dat elke dag de rest van je leven.

Dan zou jij daar zelf toch ook niet goed van worden?
pi_162072772
hou op met dat gezever en inspireer ons :)
...
pi_162072887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:19 schreef Kamina het volgende:

[..]

Waar heeft Sacha mij dan gesteund? :?
Hierzo:
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:02 schreef Kamina het volgende:
Autisten slurpen energie, zijn egocentrisch en hebben allemaal een handleiding.

Je moet er maar zin in hebben.
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:30 schreef sacha het volgende:

[..]

ben jij ervaringsdeskundige? :)
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:03 schreef sacha het volgende:

[..]

shake hands! :)
Waar heeft Sacha jou wel tegengas gegeven?

Nergens

Waar heeft ze mij juist wel gesteund? Volgens Pulzzar wel in een enkele post, maar ik zag het niet (en voor de rest was ze vooral bezig met duidelijk maken hoe lief haar autistische kind of kinderen zijn juist doordat het zulke enorme sukkels zijn (maar ze kunnen het niet helpen O+ ).
pi_162073110
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hierzo:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nergens

Waar heeft ze mij juist wel gesteund? Volgens Pulzzar wel in een enkele post, maar ik zag het niet (en voor de rest was ze vooral bezig met duidelijk maken hoe lief haar autistische kind of kinderen zijn juist doordat het zulke enorme sukkels zijn (maar ze kunnen het niet helpen O+ )
zou je nou asjeblieft willen ophouden *vriendelijk vraagt*
...
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:29:31 #294
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162073127
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hierzo:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nergens

Waar heeft ze mij juist wel gesteund? Volgens Pulzzar wel in een enkele post, maar ik zag het niet (en voor de rest was ze vooral bezig met duidelijk maken hoe lief haar autistische kind of kinderen zijn juist doordat het zulke enorme sukkels zijn (maar ze kunnen het niet helpen O+ ).
Een mede-ervaringsdeskundige treffen maakt nog niet dat ze mij ondersteunt in mijn standpunt. Sterker nog, ik denk dat zij heel anders kijkt naar haar autistische kinderen dan ik kijk naar mijn autistische kennissen.

Dat jij dat niet ziet en ondersteunen van jou (volgens Pulzzar) ook niet, zegt meer over jou. Of je ASS.
1 + 1 = blauw
pi_162073190
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:24 schreef sacha het volgende:
hou op met dat gezever en inspireer ons :)
Anders reageer jij niet op deze wijze

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 00:40 schreef sacha het volgende:
ja fantastisch, wat is er er inspirerend aan deze conversatie, ga dan naar het ass topic :D
op mijn inspirerende posts zoals deze
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Andere voordelen zijn o.a.
-Eerlijk, open en direct zijn.
-Sterk rechtvaardigheidsgevoel.
-Ook eerlijker durven zijn ondanks sociale druk.
-Kunnen zeer trouw zijn.
-Minder vatbaar voor groupthink.
-Meer geneigd zich heel erg in 1 of enkele onderwerpen te verdiepen en hebben meer de neiging diep over bepaalde onderwerpen na te denken.
-Meer geneigd zich aan de regels te houden.
-Minder behoefte aan prikkels, dus ook minder nodig om prikkelverzadigd te worden.
-Gevoeliger, ook voor veranderingen en voor details.
Maar dit was volgens jouw maatstaven ook niet inspirerend. Wat dan wel?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:33:07 #296
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162073380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:17 schreef DoubleDip het volgende:
Ontopic: ik kwam er pas later achter dat Susan Boyle ook ASS heeft. Heb later haar auditie nog eens teruggekeken en het is eigenlijk gelijk al duidelijk. Leuke auditie, hilarisch mens en ze kan nog goed zingen ook. Zeker de trend dat je uitgejouwd wordt als je er niet als een modepopje uit ziet is hiermee op een mooie manier doorbroken. Als ik me niet vergis was zij de eerste (of was dat Paul Potts?) die op deze manier ontdekt werd.
Doet zij niet net zoals Paul Potts rondtouren over de wereld ? Van Paul Potts weet ik dat hij echt wereldwijd succesvol is geworden na dat programma.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:33:17 #297
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162073394
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders reageer jij niet op deze wijze

[..]

op mijn inspirerende posts zoals deze

[..]

Maar dit was volgens jouw maatstaven ook niet inspirerend. Wat dan wel?
Volgens mijn maatstaven is dat ook niet inspirerend. Eerder een peer verkopen als appel.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:35:31 #298
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162073568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:33 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Doet zij niet net zoals Paul Potts rondtouren over de wereld ? Van Paul Potts weet ik dat hij echt wereldwijd succesvol is geworden na dat programma.
Ja, klopt. Onlangs nog verscheen een artikel op de frontpage dat ze out ging op een vliegveld. Teveel prikkels waarschijnlijk. Prachtige stem en leuke auditie. Inspirerend mens, en is daarbij autistisch.
1 + 1 = blauw
pi_162073577
Autisten zijn akelig saai en voorspelbaar als ik het zo lees :{
pi_162073582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:33 schreef Kamina het volgende:

[..]

Volgens mijn maatstaven is dat ook niet inspirerend. Eerder een peer verkopen als appel.
Volgens mijn maatstaven zijn jouw posts denigrerend, misleidend, haatzaaiend, stigmatiserend, populistisch en bovenal simpelweg oversimplistisch en onjuist.

Ben trouwens wel nog benieuwd naar Sacha d'r mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')