abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2016 @ 05:54:29 #51
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161981056
God works in mysterious ways....

Uit het handboek van vreemdgaan:

Regel 1: Gebruik altijd een condoom!
Toelichting: bescherm ten alle tijde de gezondheid van jezelf en de onwetende partner. Je partner een loer proberen te draaien dat je een SOA bent opgelopen door gebruik van een openbaar toilet, wordt tegenwoordig met scepsis ontvangen.
Daarnaast neemt de kwaliteit van sperma expotioneel toe tijdens een vreemdgaande vrijpartij. Kans op ongewenste zwangerschap wordt vergroot.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:37:09 #52
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161982729
quote:
Er is dus goed over nagedacht, een lekker geregistreerd zooitje dus....saai :O
SOONY
pi_161983170
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat is RTL late night sowieso :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162022388
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Neem aan dat je geregisseerd bedoelt?

Saai inderdaad. Kijken of moeder Valk in is voor een Gerda Smitje. Denk niet dat Mattie zelf nog iets gaat loslaten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2016 @ 22:19:51 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_162024673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Een vriendin van me zat te kijken.

[..]

Zo'n gesprek was het, niet noemenswaardig.
waarom ga je er dan zitten :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_162026250
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Saai inderdaad. Kijken of moeder Valk in is voor een Gerda Smitje. Denk niet dat Mattie zelf nog iets gaat loslaten.
Ik denk het niet. Dit zal wel overwaaien heb ik zo het idee.

Misschien ook wel beter voor alle partijen. Vooral voor de kinderen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 8 mei 2016 @ 23:57:35 #57
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_162028827
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 22:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waarom ga je er dan zitten :')
Is de vraag die vriendin vervolgens stelde toen ze me vertelde wat er gezegd werd. Blijkbaar promootte hij een ander iets. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_162053279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef superniger het volgende:

Vanavond vertelt radio-dj @wietzedejager over zijn veelbewogen week
Zo zeg wat wordt deze kwestie uitgemolken, zelfs de figuranten maken veelbewogen tijden door.
pi_162054286
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Dit zal wel overwaaien heb ik zo het idee.

Misschien ook wel beter voor alle partijen. Vooral voor de kinderen.
Dat denk ik ook, ze zijn niet heel sensatiebelust. En al ben ik heeeeel nieuwsgierig gaat het ons natuurlijk ook weinig aan. (Maar dat geldt voor alle roddels)
  dinsdag 10 mei 2016 @ 08:48:33 #60
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162054407
Ik wil Kirstens kant van het verhaal horen :{w
SOONY
pi_162090290
quote:
Nog een nachtmerrie voor Mattie Valk

Weekblad Party is eens in Hendrik Ido Ambacht gaan polsen bij de buren van Qmusic-dj Mattie Valk die recent naar buiten bracht dat hij niet de biologische vader is van de premature tweeling die zijn inmiddels ex-vriendin Kirsten in maart baarde. Mattie heeft zijn radiowerk even in de pauzestand gezet om dit privédrama te kunnen verwerken. En dat gaat, zo beweert het blad, stukken verder dan alleen het beëindigen van zijn relatie. Het stel kocht in 2013 voor 385.000 euro een statig hoekpand in de Zuid-Hollandse gemeente met volgens buurtbewoners één doel: er hun toekomstige kroost laten opgroeien. ,,Alle gordijnen zijn nu gesloten en het huis ademt alleen maar verdriet uit'', aldus een overbezorgde, natuurlijk anonieme buurvrouw. De buurt maakt zich alvast op voor nóg een nachtmerrie in Mattie's leven. Party: ,,Als hij zijn zo geliefde stulpje met verlies moet verkopen is dat na een vreselijk privé- ook nog een financieel drama.''
pi_162090398
Ik las het ook net, nuttig stuk wel. Hij moet dus wellicht mogelijk z'n huis verkopen. Wat verder nergens op gebaseerd is, maarja, dat doen een hoop mensen nou eenmaal als ze uit elkaar gaan _O-
pi_162090488
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las het ook net, nuttig stuk wel. Hij moet dus wellicht mogelijk z'n huis verkopen. Wat verder nergens op gebaseerd is, maarja, dat doen een hoop mensen nou eenmaal als ze uit elkaar gaan _O-
ze weten t weer mooi te brengen
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:08:50 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162092333
Een overbezorgde buurvrouw. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_162092377
Alleen maar verliezers, zelfs de buren :'(
SOONY
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:19:50 #66
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162092618
Omg, wat zielig voor dat huis! :'(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162093087
Hij zal toch wel 4 ton op kunnen hoesten?
pi_162093549
quote:
COLUMN PATTY BRARD
Even over… Mattie Valk

Vorig jaar stond ik met Gerard Joling in het SBS6-programma De Lijf Show, een quiz over het menselijk lichaam. Wij namen het op tegen de dj’s Mattie en Wietze. We bleken allemaal fanatieke spelletjesspelers en borrelden na de opnames nog even gezellig na, waarbij vervolgspelletjesavonden werden ingepland. De dag na De Lijf Show was de dag van het befaamde Televizier-Ring Gala. Wietze was daar uitgenodigd omdat hij mee had gedaan aan Wie Is De Mol?. Mattie viel buiten de boot qua uitnodigingen en dat terwijl hij zo graag eens over die rode Carréloper wilde schrijden.

Ik ging met Kees Tol en kon een extra kaart voor Mattie regelen om ons te vergezellen. We hadden een topavond! Mattie had de smaak te pakken en wilde meer op tv. Hij schoof aan bij RTL Boulevard, wat hij fantastisch doet.

Maar dan komt de keerzijde van de roem: als je vaak op radio en tv bent, wil iedereen alles van je weten. Zo geschiedde ook met Mattie en wisten we al gauw dat Mattie’s vriendin moeilijk zwanger werd maar toch in verwachting van een tweeling raakte. Iedereen leefde met het stel mee toen die veel te vroeg geboren werd.

Inmiddels is duidelijk geworden dat Mattie niet de biologische vader van de baby’tjes is en hij en zijn vriendin uit elkaar gaan. Twee kindjes die nog steeds vechten voor hun leven, die ineens niet van jou blijken te zijn, een scheiding en een hoos aan pers en social media-meningen. Tja, Mattie ging het maken en dit is dan de publicitaire prijs. Hij kon niet anders dan zelf met dit verhaal naar buiten komen, want iedereen wilde weten hoe het met ’zijn’ kindjes ging. Vroeg of laat was iemand achter het ware verhaal gekomen en dus koos hij ervoor dat in grote lijnen zelf naar buiten te brengen. Ongelooflijk moedig.

Toch wil ik het ook even over zijn vriendin hebben. Want je kunt wel denken: wat een vreselijke vrouw die vreemd is gegaan, maar niemand weet wat voor fouten er zijn gemaakt en waarom. Wie weet was ze wanhopig en wilde ze perse zwanger raken op welke manier dan ook. Niet goed te praten, maar zij zit nu hoe dan ook op onmogelijke blaren. Niemand behalve zij kent de exacte toedracht van het verhaal en de emoties die tot deze situatie geleid hebben. Natuurlijk voel ik met Mattie, maar ik heb toch ook zo’n medelijden met zijn ex. En met de baby’s natuurlijk, die dit later allemaal moeten terug lezen.
pi_162093594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:03 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Mooi geschreven door Brard :Y
pi_162094897
Iedereen was het alweer bijna vergeten, op Mattie na. En wat doet Brard weer...lekker even alles nog eens oprakelen.
Nou Brard; ik heb geen greintje medelijden met een vrouw die bewust levens de vernieling in trapt! Kan me ook niet schelen wat de achtergrond zou kunnen zijn. Er is geen excuus voor dit soort paupergedrag!
´
pi_162095910
Ja, want het is niet alsof hij de hele zwangerschapssoap plus voorgeschiedenis zelf de ether in geslingerd heeft natuurlijk.
pi_162096325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ja, want het is niet alsof hij de hele zwangerschapssoap plus voorgeschiedenis zelf de ether in geslingerd heeft natuurlijk.
Dit.
Dat de kindjes het straks in alle kleuren terug kunnen lezen, hebben ze aan Mattie te danken.

Bedank Mattie, topgozer. :{
Make my day!
pi_162096519
Daar kunnen ze mama voor bedanken :+
SOONY
pi_162096538
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja :@
SOONY
pi_162096614
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:12 schreef DKUp het volgende:
Daar kunnen ze mama voor bedanken :+
Die heeft het wereldkundig gemaakt?
Dacht het niet. Dat deed Mattie toch echt zelf.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')