SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
oke fikkiequote:
Was geen beledigingquote:
Soms wel. Soms nog totaal niet. Verschilt een beetje met mijn gemoedstoestand denk ikquote:
Dan kun je de betere ladyboys in Thailand hosselen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
Dit jaar even ripped worden en ik ben weer een jonge god
En jij kameeltje? Nu je de 30 bent gepasseerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je de betere ladyboys in Thailand hosselen.
haha goede grap lolquote:
Ze noemen me de kameel wegens mijn 2 bultenquote:
ahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij kameeltje? Nu je de 30 bent gepasseerd
ben je net pas uit bed lolquote:
Dat dat zoveel verschil maaktquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze noemen me de kameel wegens mijn 2 bulten
Hangt er bij mij van af wanneer ik mijn laatste injectie heb gezet. Als dat 3 maanden geleden is, voel ik me 60. Is het een week geleden, voel ik me 20.
oh was geen grap lol sorryquote:
succesquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
over ripped gesproken, maar
eens sporten. Dag dag
hoezo nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
echt totaal geen zin in training vanavond
omdat ik die mensen niet zo aardig vindquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
ik moet ook trainen
voor toernooi
ik ook niet meerquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:05 schreef JanCees het volgende:
ik wil nog wat voor school doen maar heb geen fut
ik moet ook nog dingen doen, maar heb al sinds tentamens van vorige blok niks gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:05 schreef JanCees het volgende:
ik wil nog wat voor school doen maar heb geen fut
je moet wat hequote:
ik ookquote:
als je gewoon 9 tot 5 heb is niet verkeerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
ik word al moe als ik denk aan volgend jaar stage voor 10 maanden
jawel, moeten onderzoek doen op stage en allerlei opdrachten. Heb ook nog school op de maandagenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je gewoon 9 tot 5 heb is niet verkeerd
hoef je niks te doen thuis
trainen voor een toernooi is zon onzinquote:
waar moet je anders voor trainen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trainen voor een toernooi is zon onzin
vooral omdat ik na 1 wedstrijd de enige nuchtere ben dus sowieso wel goed genoeg ben
nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
waar moet je anders voor trainen dan?
ohquote:
Dan was ik dus echt niet op komen dagenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
wij hebben geen wedstrijden meer, maar wel gewoon nog training komende vier weken
ja maak het nog lastiger voor mequote:Op woensdag 4 mei 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan was ik dus echt niet op komen dagen
Wij hebben officieel 24 mensen in ons teamquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
wij zijn volgend jaar misschien met 12 in een team
terwijl er 6 in het veld mogen
en waarschijnlijk kom ik er dan nooit in omdat ik er nog maar kort bij zit
lol dat is echt veelquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben officieel 24 mensen in ons team
vies veelquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben officieel 24 mensen in ons team
Ja gaat nergens over.quote:
als de mensen niet leuk zijn zou ik geen reden zien om te blijvenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
dus ik twijfel sterk of ik door moet gaan volgend jaar
plus de mensen zijn niet leuk
ja er zijn nog wel twee andere, maar eentje is helemaal arnhem zuid en bij die andere moet ik langs het bos fietsen en mijn moeder vond dat niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als de mensen niet leuk zijn zou ik geen reden zien om te blijven
ga andere club zoeken
Lol volgens mij wil je niet zien hoe wij spelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een team onder ons, JC.
Ik wil niet weten hoe laag die dan gaan spelen.
ik heb gelukkig wel gelijk goede club gevonden na verhuizingquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er zijn nog wel twee andere, maar eentje is helemaal arnhem zuid en bij die andere moet ik langs het bos fietsen en mijn moeder vond dat niet goedmaarja, misschien die maar gewoon doen. Al heb ik daar geen goede verhalen over gehoord
Wij spelen gemengdquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol volgens mij wil je niet zien hoe wij spelen
die tegenstanders van ons hebben 2/3 mensen die achter een bal aan kunnen lopen en worden kampioenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij spelen gemengd
Een paar die kunnen voetballen en een paar niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
Wij behoren daadwerkelijk tot de slechtste teams van NL
Er stonden ooit beelden online van mijn rode kaart in mn laatste wedstrijd toen ik 18 wasquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:32 schreef JanCees het volgende:
Wel beelden van de derby van 5jaar geleden
pijnlijke dingen
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er stonden ooit beelden online van mijn rode kaart in mn laatste wedstrijd toen ik 18 was
jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nergens zin in, kennen jullie dat?
jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nergens zin in, kennen jullie dat?
das waarquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
ik ga maar wat dingen uitprinten
beter dan niets
waaromquote:
niksquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie al veel van eurosong geluisterd
nee dat doe ik nooitquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie al veel van eurosong geluisterd
Lekker toch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:42 schreef supersof het volgende:
ik heb mijn eten al bijna op
#burgerlijkleef
Jawelquote:
nee vriendinquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel
je vriendin wel? of thuisbezorgd.co.uk
zeker gotquote:
oh is ze weer uit huis?quote:
Gvdquote:
quote:
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Vind d'r dit seizoen toch wel beetje pafferig worden
In seizoen 1 had ze nog wel mooi lichaam hoor. Ze is wel echt dikker gewordenquote:
Zo ero vind ik het nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet ze ero ver 2 seizoenen uit
quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het nog steeds over de dikke armen van Daenerys?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Anders moet jij een paar Jane the virgin-grappen maken die wij niet begrijpenquote:
Vind het wel mooi dat JR diep verontwaardigd is op iedereen die haar chubby noemtquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over de dikke armen van Daenerys?
Lolquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat JR diep verontwaardigd is op iedereen die haar chubby noemt
Mja, JR dacht ook dat Sansa anaal geneukt was omdat het van achter gingO_
ik post liever een gifjequote:Op woensdag 4 mei 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders moet jij een paar Jane the virgin-grappen maken die wij niet begrijpen
hoi vaquote:
Mooi was dat jaquote:
Hij heeft wel iets fouts moet ik zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik post liever een gifje
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets fouts moet ik zeggen
Hier valt het wel meequote:
nee man je beeldt het je inquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee
Creepy lachje beetje
Ja, ikzeg toch ook op die eerste gifje sukkelquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man je beeldt het je in
hij lacht vertederend naar zijn baby Mateo
Oh jij word ook al nat van hem? Hmquote:
nee dat zeg je nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ikzeg toch ook op die eerste gifje sukkel
Nou niet bepaald.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij word ook al nat van hem? Hm
Dan zal het wel
goed werkquote:
that's racistquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets fouts moet ik zeggen
Dat mag dan ook op fok hequote:
Ik zou mezelf nou geen racist noemen neequote:Op woensdag 4 mei 2016 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja. Al ben jij nog mild, heb erger gezien.
quote:
Knetter?quote:
Wie welquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nou geen racist noemen nee
Goed puntquote:
Haar liken en dan berichtje sturen met dat je nog een leuke jongen voor haar weet, met linkje van Braddies youtubekanaal.quote:
je kunt nu toch snelquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot zonsondergang
daarom kan ik niet naar de sportschool
Gewoon de loopband even stop zetten om 8 uurquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot zonsondergang
daarom kan ik niet naar de sportschool
nee dat is lullig. Heb al geen hoi terug gezegdquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haar liken en dan berichtje sturen met dat je nog een leuke jongen voor haar weet, met linkje van Braddies youtubekanaal.
de vlag moet toch binnen voor zonsondergangquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon de loopband even stop zetten om 8 uur
is het cachet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat is lullig. Heb al geen hoi terug gezegd
Hoezo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
de vlag moet toch binnen voor zonsondergang
Braddie heeft meer game dan ik.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haar liken en dan berichtje sturen met dat je nog een leuke jongen voor haar weet, met linkje van Braddies youtubekanaal.
hoe ken jij haar?quote:
BBW-topicquote:
Wat een player.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
braddie heeft seks gehad met een veertienjarige
Hoe oud is die kerel eigenlijk?quote:
Ik ook, serieus dat is toch niet te doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik HAAAT tentamenvragen over gare, vage artikelen
ik had een vraag op mijn eindexamen geschiedenis wie met wie getrouwd was ergens in de 17de eeuw ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, serieus dat is toch niet te doen. Hadden zelfs een vraag wie de auteur was, ja en dat moet ik weten omdat?
Ja, en bij sommige dingen die echt echt echt belangrijk zijn.. kan het nog. Maar dit soort dingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een vraag op mijn eindexamen geschiedenis wie met wie getrouwd was ergens in de 17de eeuw ofzo
ja ik had ook maar een 5 toen lolquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en bij sommige dingen die echt echt echt belangrijk zijn.. kan het nog. Maar dit soort dingen
Jammer. Een van de weinige normaal lijkende republikeinenquote:
Ja geen kansquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Waarom stoppen ze, omdat ze t sowieso niet zouden worden?
Campagne voeren daar is niet goedkoop neequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja beetje verspilling van geld om dan wel door te gaan
Zo'n tentamen had ik ook begin van het jaar. Je moest uit 32 artikelen kunnen citeren in je antwoorden, uit je hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, serieus dat is toch niet te doen. Hadden zelfs een vraag wie de auteur was, ja en dat moet ik weten omdat?
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Waarom stoppen ze, omdat blijkt dat ze t sowieso niet zouden worden?
Pfffquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tentamen had ik ook begin van het jaar. Je moest uit 32 artikelen kunnen citeren in je antwoorden, uit je hoofd.
Met naam+jaartal.
Ahh oke oke.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.
Trump heeft genoeg stemmen om kandidaat te zijn.
Kasich en Cruz konden het al niet meer halen, maar ze konden nog zorgen dat Trump ook niet voldoende stemmen kreeg. Dan zou de partij iemand aan moeten wijzen (en dat zou Trump niet worden).
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staatquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.
Trump heeft genoeg stemmen om kandidaat te zijn.
Kasich en Cruz konden het al niet meer halen, maar ze konden nog zorgen dat Trump ook niet voldoende stemmen kreeg. Dan zou de partij iemand aan moeten wijzen (en dat zou Trump niet worden).
Ja hoor. Dat vak bestond ook voornamelijk uit die artikelen. Als je over elk artikel een presentatie hebt gehoord en zelf voor het grootste gedeelte ook hebt gelezen lukt het op zich nog wel om dat te onthouden, als je het van tevoren weert.quote:
Geen idee. Ze kunnen best wat druk uitoefenen op senatoren en dergelijke. Gewoon om dwars te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staat
Bedoel je bij een gekozen partijkandidaat of later, tijdens zijn eventuele presidentschap?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staat
Vooral voor de GE jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedoel je bij een gekozen partijkandidaat of later, tijdens zijn eventuele presidentschap?
Trots op jequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat vak bestond ook voornamelijk uit die artikelen. Als je over elk artikel een presentatie hebt gehoord en zelf voor het grootste gedeelte ook hebt gelezen lukt het op zich nog wel om dat te onthouden, als je het van tevoren weert.
Maar vind het nog steeds belachelijk om dat te eisen.
Hij past er niet meer in.quote:
Vleesquote:
Visjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vlees![]()
Ja het seizoen is er weer![]()
Binnenkort een afterkitesessie BBQ met een stel vriendenTot laat in de uurtjes aan het water zitten
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minderquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Visjes![]()
Broodjes, nomnomnomgewoon alles
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmetquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minder
Korean BBQquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minder
Nah, gourmet alleen met kerstquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmet![]()
Grote pot satesausquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Visjes![]()
Broodjes, nomnomnomgewoon alles
Dat draait toch het hele BBQ concept z'n nek om?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmet![]()
Wat is daar anders aan dan normale bbq?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korean BBQ
Veel beter ga je het echt niet krijgen hoor.
Ik zaterdag waarschijnlijk.quote:
Best wel leuk hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat draait toch het hele BBQ concept z'n nek om?
[..]
Dat ja
Heerlijk met zo'n afzuigkap voor je bakkesquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou juist gezellig met familie of vrienden buitenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer javeel meer sfeer
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_barbecuequote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan normale bbq?
Dat vind ik altijd zo matig aan bbq.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
en stokbrood met saté vreten kan overal toch
In principe is barbecueën wel meer dan dat hoor. Wat jij noemt is wel echt de makkelijke, Nederlandse versie. Je kunt er zoveel meer mee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer javeel meer sfeer
Ja maar dat noem je geen conceptquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou juist gezellig met familie of vrienden buiten
Daar geef ik je gelijk inquote:
Jij houd wel van eten toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
In principe is barbecueën wel meer dan dat hoor. Wat jij noemt is wel echt de makkelijke, Nederlandse versie. Je kunt er zoveel meer mee.
Jaquote:
Gewoon totaal verkeerde datum én Feyenoord verkeerd gespeld, ga stukquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jadie kerel is niet toerekeningsvatbaar man
Kan toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon totaal verkeerde datum én Feyenoord verkeerd gespeld, ga stuk
Onveilige seksquote:
- Kunstmatigquote:
Moet je niet willen allemaalquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
- Kunstmatig
- Duurste beste kliniek op gebied van IVF
- Eicellen in laten vriezen
Snap sowieso niet dat je daar bewust voor kiest nee op die leeftijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan dat als je 50 bent nog daarop eindigen
Onveilige seks is best simpel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan dat als je 50 bent nog daarop eindigen
lol wtfquote:
Ja, verzin zelf je eigen opmerkingenquote:
net als jij zeker toen VA vroeg hoe het kan dat je leeftijd op tinder anders was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe. Ik zeg dat dat best simpel is.
Beetje op je teentjes getrapt of zo?
welkquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Ik stop met vlees eten WALGELIJKE docu gezien
eet je vaak vlees?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Wat?quote:
lekker zegquote:
Planten hebben ook gevoelquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Op Youtube over hormonen in vlees.quote:
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man manquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
net als jij zeker toen VA vroeg hoe het kan dat je leeftijd op tinder anders was.
Of Janet Jackson natuurlijk wijze zwanger is geworden op 49e.quote:
Geloof het niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt zo net alsof ik iets heb gemist hier
[..]
ja, ketchup
neuh, volgens mij vroeg hij gewoon waarom dat zo was, maar okquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man man![]()
Was weer gezellig hoor.
Ook al zou t wel zo zijn, nou enquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man man![]()
Was weer gezellig hoor.
Whut? nee?quote:
Neeee, met cachet hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of Janet Jackson natuurlijk wijze zwanger is geworden op 49e.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop dat de Speld een artikel maakt over Elia die een tat neemt van de naamvan zijn kind waarvan hij niet de biologische vader blijkt te zijn. Topshow
Dan kan je een voorraadje makenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al zou t wel zo zijn, nou en![]()
[..]
Whut? nee?
Heb altijd wel brood en kaas in huis?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan je een voorraadje maken![]()
Altijd tosti bij de hand, op elk uur
ja ook zoiets, niet bioquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
2x per week ongeveer nu.
Wel biologische
Jij
Dat zal VA jou uiteraard wel zo verteld hebben ja. Tevens moet ik die hele gast niet. Weet niet waar jij je mee bemoeit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh, volgens mij vroeg hij gewoon waarom dat zo was, maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |