ja er zijn nog wel twee andere, maar eentje is helemaal arnhem zuid en bij die andere moet ik langs het bos fietsen en mijn moeder vond dat niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als de mensen niet leuk zijn zou ik geen reden zien om te blijven
ga andere club zoeken
Lol volgens mij wil je niet zien hoe wij spelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een team onder ons, JC.
Ik wil niet weten hoe laag die dan gaan spelen.
ik heb gelukkig wel gelijk goede club gevonden na verhuizingquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er zijn nog wel twee andere, maar eentje is helemaal arnhem zuid en bij die andere moet ik langs het bos fietsen en mijn moeder vond dat niet goedmaarja, misschien die maar gewoon doen. Al heb ik daar geen goede verhalen over gehoord
Wij spelen gemengdquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol volgens mij wil je niet zien hoe wij spelen
die tegenstanders van ons hebben 2/3 mensen die achter een bal aan kunnen lopen en worden kampioenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij spelen gemengd
Een paar die kunnen voetballen en een paar niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
Wij behoren daadwerkelijk tot de slechtste teams van NL
Er stonden ooit beelden online van mijn rode kaart in mn laatste wedstrijd toen ik 18 wasquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:32 schreef JanCees het volgende:
Wel beelden van de derby van 5jaar geleden
pijnlijke dingen
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er stonden ooit beelden online van mijn rode kaart in mn laatste wedstrijd toen ik 18 was
jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nergens zin in, kennen jullie dat?
jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nergens zin in, kennen jullie dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |