Die kinderen krijgen moeite om hun eigen namen te leren schrijven. Als ze dat eenmaal kunnen, kunnen ze eraan gaan wennen om hem dagelijks te spellenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
Zoëquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kom me maar eens melden in dit topic want met ruim 24 weken zwanger zie ik het nog altijd niet gebeuren .... DE naam voor ons meisje in wording
![]()
Wat hebben we?
We hebben al een dochter (Djenna) en zoon (Boaz)
We houden van apart, maar ook weer niet TE apart. GEEN kampenellienamen!
We willen het liefst een naam met twee lettergrepen, dan zetten we de trend voort![]()
Geen naam die op aaaa (want Djennaaaa) of sssss eindigt (want Boassss)
Als we niet voor de geboorte tot een andere naam komen, dan zal het waarschijnlijk Liv worden. Maar ik vind het zo'n net-niet naam .. ben er gewoon niet blij mee.
Andere namen die ik wel okay vond waren Amber en Lizzy. Maar dat werd meteen afgeschoten door mijn man![]()
HELP!?
Ik heb een Vajčn in mijn kennissenkring en ik kan er niets aan doen, maar ik moet als ik haar zie eigenlijk alleen maar aan het woord "vagina" denken. Arm kind.quote:
Oooh Fap! Je hebt mijn avond weer helemaal goed gemaakt. Wat een pareltjes!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3
Enjoy
Zeg Twinkle, misschien vind je inspratie in de lijst met reacties via de link van Fapquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Bedankt voor jullie imput!
Er zitten zeker pareltjes tussen! Alleen die associeren we dan weer met iemand die we kennen![]()
Misschien moeten we ons daar toch maar overheen gaan zetten want zo schiet het niet op natuurlijk.
Genieten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3
Enjoy
Nou, wij hebben een leerling op school. Je schrijft A.lexandre, maar je zegt L.isandro. Wie dat ooit bedacht heeft???quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je het uitspreekt als Robin
On myyy ooooown preteeending heee´s besaaaaaahaaaid meee /KatieHolmesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik zag een Myown... En de nog zoveel andere parels
quote:Waaauwwe ja ons manneke is de enige die de naam Roj.éno draagt💙 papa en mama zelf bedacht met onze eerste letters Ro *robbert* jen *jennifer* o *ons* wij zouden het superrrr tof vinden om een tshirtje te winnen voor ons manneke💙eindelijk iets met zijn naampje erop
quote:Mijn zoontje Lus.haińo ( heb deze naam nooit eerder gehoord en kan het op internet ook niet terug vinden als naam van iemand anders. De Lus ( staat voor Luz, dit betekend licht in het Papiaments ) shain ( staat voor shine , stralend in het Engels) uiteindelijk dus stralend licht, in de twee talen van beide ouders.
quote:Ma.rliegi en Ligiem.ar...precies dezelfde naam omgedraait..zelf gemaakt van Mar.uskha mijn zus en ik Lig.eia!
Geen wonder dat leerkrachten Floris en Annefleur veel prettiger vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
De anagrammenfamiliequote:Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:
We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik.
gewoon geen docent worden op een prachtwijk schoolquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Jij weet waar ik werk. En wij hebben ook pareltjes rondlopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon geen docent worden op een prachtwijk school
Je hebt ook een halve prachtwijk in je leerlingenbestand toch?quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij weet waar ik werk. En wij hebben ook pareltjes rondlopen
Als je zegt 'in willekeurige volgorde', bedoel je dan de letters?quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:27 schreef Selvaria het volgende:
Ik werk op een school waar >30% van de ll-en van Turkse of Armeense afkomst is, maar dat went snel. De echte pareltjes komen gewoon van Hollandse ouders. Dit jaar zijn mijn favorieten (in willekeurige volgorde):
Ch.ri.sj.oh.i
Di.c.y.a.no
L.a.tis.ha
Jeugdzorgnamen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:27 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sommige namen zijn echt onmogelijk. Ik werk nu bij de kleuters en voorheen stond ik in groep 3. Sommige kinderen doen er eeuwen over om hun naam te (leren) schrijven. Maar ik snap dat ook wel met sommige namen!
We hebben nu op school ook een jongetje en zijn kleine zusje. Mili.angelo en Mili.angely.
Ja ik had Rowan of Rohan ook op het lijstje staan maar mijn man kijkt me aan met zo'nquote:
Nee, volgens mij verder een lief gezin.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Jeugdzorgnamen.
Wonen ze al in een pleeggezin?
N ora en Aron, moet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:
God wat een pareltjes komen hier toch weer voorbij.
Dat van die namen die andersom precies hetzelfde zijn.Man en ik zijn alweer volop aan het denken over nieuwe (jongens-)namen omdat we vorige keer tot op het einde geen WOW jongensnaam hadden gevonden en dat terwijl we het geslacht niet wisten. We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt ook een halve prachtwijk in je leerlingenbestand toch?
Chastity en Florian hand in hand op het schoolplein
Vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En thnx Fap! Heb me er even mee vermaakt! Begrijp het alleen niet helemaal...krijgt de origineelste naam nou een t-shirtje voor het kind met de naam erop? Hoe gaat dat passen? Ze hebben allemaal zo'n lange naam dat het wel onleesbaar kleine lettertjes moeten worden![]()
quote:Mijn tweeling S.antiago & S.antiano nooit zie je die namen !
quote:Mijn zoontje d.elay een heleboel heten Daley. Maar delay heb ik nog nooit eerder gehoord! En bestond 4 jaar geleden nog niet
Wat een pareltjes zitten er tussenquote:3 kindjes, Gillyan.o, Gynill.a en G-Ja.y
Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naamquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
En echt élke keer zeggen ze "Zo heet niemand anders!"
DAT HEEFT EEN REDEN!
Op zich kan je dan ook de ambtenaar vragen een paar keer willekeurig met zijn hoofd op het toetsenbord te rammen, zelfde effect.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naam
Noem het kind dan Joeniquequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naam
bnhjhfgfgquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich kan je dan ook de ambtenaar vragen een paar keer willekeurig met zijn hoofd op het toetsenbord te rammen, zelfde effect.
*proest*quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zo komen types als BHFH aan hun naam
Van alle namen die ik op die pagina gelezen heb vind ik dat nog 1 van de minst erge!quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zo moet ik een eventuele tweede noemen! E.lvie en Pixie.
Ja, leuke link.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van alle namen die ik op die pagina gelezen heb vind ik dat nog 1 van de minst erge!mijn god zeg, wat een namen
Edit- oh kwam niet uit die link.. Nou ja
Nah, is meer iets voor een tweelingquote:Op donderdag 2 juni 2016 00:34 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, leuke link.![]()
P.ixie vind ik bijna leuk zelfs. Maar die combinatie kan echt niet.
Ik vind Pixie ook leukquote:Op donderdag 2 juni 2016 00:34 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, leuke link.![]()
P.ixie vind ik bijna leuk zelfs. Maar die combinatie kan echt niet.
Jawel! En dan neem je ook nog een Arno.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:
Dat van die namen die andersom precies hetzelfde zijn.Man en ik zijn alweer volop aan het denken over nieuwe (jongens-)namen omdat we vorige keer tot op het einde geen WOW jongensnaam hadden gevonden en dat terwijl we het geslacht niet wisten. We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik.
quote:Mijn oudste dochtertje Jayn.aë.ngely bijnaam Jayna
Mijn twins Jayë.nn.ety en J.ayänth.ony bijnaam van hun zijn Jayen en Jayon ☺
quote:zou leuk staan bij mijn tweeling dochtertjes van bijna 7 maanden 😃 ze heten me.lody en lov.ely 😍
ik las Inshallahquote:Me oudste dochter heet Ishajayla 😃 jongste Jaydieh
Omg...quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik moest nog een keer door die reacties scrollen
[..]
[..]
[..]
ik las Inshallah
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:18 schreef Franny_G het volgende:
P.ixie is op zich leuk, maar daar heb ik wel een heel specifieke associatie bij.
En het hoort ook bij een bepaald kapsel..
Serieus, er bestaat een Z.ycxbanquote:
Ik vind Melody echt zo'n kampernellie naamquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:04 schreef Skittles het volgende:
Pixie![]()
Melodie/Melody![]()
Jaynaëngely, Jayënnety en Jayänthony.. godsamme wat een gedrochten
Haha, dat kanquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind Melody echt zo'n kampernellie naam
Nog verbazingwekkend veel Priscilla's daar die gewoon mijn dochter zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik moest nog een keer door die reacties scrollen
[..]
[..]
[..]
ik las Inshallah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |