Die had je gisteren toch ook al?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef Voxs het volgende:
hmm waarschijnlijk wrap met gegrilde kip, avocado, sla, nog wat zooi.
Zekers. Er zijn zelfs hele periodes waarin de boer absoluut niet het weiland en de kades van de sloten mag maaien, of de sloot mag uitbaggeren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat een sloot naast een weiland toch niet vergelijken met een beheerd natuurgebied?
En ja, ook die boer heeft een hele hoop regels waar hij zich aan moet houden wat natuurbescherming betreft.
quote:
Neequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee.
Sowieso dodenherdenking. Maar dat bedoel je vast niet.
bloem en olie in huis? Kan je ze zelf maken.quote:
Vanmiddag at ik een wrap.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het kader van dodenherdenking: nazi
Oh grappig, dus alleen DIY-pannenkoeken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mini pannekoeken vanaf de gourmetset.
We hebben een loge, vriendje van mijn zoontje.
Ok. Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Dacht dat ze dat lekker zelf mochten bepalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Er zijn zelfs hele periodes waarin de boer absoluut niet het weiland en de kades van de sloten mag maaien, of de sloot mag uitbaggeren.
Yep. Met allerlei toevoegingen die je dan zelf erbij kan doen. Plakje spek, banana, aardbeien en dat sort dingen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh grappig, dus alleen DIY-pannenkoeken?
De giro. Weet je nou al of je gaat kijken of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er aan denken dat ik om de binnenstad heen moet fietsen, want hier zit de binnenstad zowat op slot.
nee? niet? okequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh grappig, dus alleen DIY-pannenkoeken?
Leukquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Met allerlei toevoegingen die je dan zelf erbij kan doen. Plakje spek, banana, aardbeien en dat sort dingen.
quote:
Volgens mij is het zelfs zo dat als je een kapvergunning aanvraagt bij de gemeente, jij je boom ook niet mag kappen in een bepaalde periode ivm mogelijkheid van broedvogels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok. Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Dacht dat ze dat lekker zelf mochten bepalen.
We hebben hier eerst 4&5 mei. Vanavond herdenking bij Hotel de Wereld tha place waar de vrede begon en morgen bevrijdingsfestival.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De giro. Weet je nou al of je gaat kijken of niet?
oke, meer voor mijquote:
Daar heb ik mij ook altijd nog over verbaasd. Mijn ouders hebben ooit een boomje meegenomen uit zuid duitsland, een stekje zeg maar. Dat ding was uitgegroeid tot een 13 meter hoge boom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs zo dat als je een kapvergunning aanvraagt bij de gemeente, jij je boom ook niet mag kappen in een bepaalde periode ivm mogelijkheid van broedvogels.
In NL geldt op dit moment de regel dat er voor elke boom die gekapt wordt er weer 1 voor terug moet komen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb ik mij ook altijd nog over verbaasd. Mijn ouders hebben ooit een boomje meegenomen uit zuid duitsland, een stekje zeg maar. Dat ding was uitgegroeid tot een 13 meter hoge boom.
Wilde ze hem kappen, moesten ze een vergunning aanvragen. Echt te gek voor woorden. In eigen tuin, zelf gepland.
Blij dat ik mijn tuin kunstgras heb en tegelsquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In NL geldt op dit moment de regel dat er voor elke boom die gekapt wordt er weer 1 voor terug moet komen.
Oh, ik heb nog een salade thuis bedenk ik me netquote:
ook lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een salade thuis bedenk ik me net![]()
No coooking tonight!
waarom heb je je puk code dan niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef tailfox het volgende:
Kpn ik wil mijn puk code. Nee je kan mij de puk code niet smsen
ik dacht dat het mijn tel pincode was. Omdat ik in de trein zitquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je je puk code dan niet?
waarom voer je zovaak je pin fout in dat je je puk nodig hebt?
Dit is echt helemaal geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht dat het mijn tel pincode was. Omdat ik in de trein zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |