Wat doet dat ertoe?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of die regels in andere landen ook zo streng zijn dan?
Je overdrijft met je geen respect voor de natuur. Je trekt weer te snel conclusies. Alsof ik als een malloot door dat bos zou banjeren en alles in mijn baan zou vernietigen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echt doe toch lekker waar jezelf zin in hebt. Kan mij het ook boeienZoals je het allemaal zegt heb je geen respect voor de natuur.
Je hoort het gewoon met rust te laten klaar.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:49 schreef Voxs het volgende:
Maar..ook zonder studie is het algemene kennis.
Nou zo klinkt het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je overdrijft met je geen respect voor de natuur. Je trekt weer te snel conclusies. Alsof ik als een malloot door dat bos zou banjeren en alles in mijn baan zou vernietigen.
Dat is wel wat er gebeurt als je van de paden afwijkt. En doet 1 persoon dat, dan doen ze dat allemaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je overdrijft met je geen respect voor de natuur. Je trekt weer te snel conclusies. Alsof ik als een malloot door dat bos zou banjeren en alles in mijn baan zou vernietigen.
Nou, omdat er op vakantie in bv Luxemburg, op de camping waar ik heenga elk dag spellen georganiseerd worden in het bos. En dat is zeker zonder boswachter of begeleiding of wat dan ook in de buurt. En daar hoor ik nooit iemand over.quote:
Dus je kan niet op een respectvolle manier van een pad afwijken in een bos?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel wat er gebeurt als je van de paden afwijkt. En doet 1 persoon dat, dan doen ze dat allemaal.
Die bossen heb je in NL ook wel, hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, omdat er op vakantie in bv Luxemburg, op de camping waar ik heenga elk dag spellen georganiseerd worden in het bos. En dat is zeker zonder boswachter of begeleiding of wat dan ook in de buurt. En daar hoor ik nooit iemand over.
Ander land, andere regels. Weet ook niet wie de eigenaar is van het bos. In een ander land gelden nu eenmaal andere regels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, omdat er op vakantie in bv Luxemburg, op de camping waar ik heenga elk dag spellen georganiseerd worden in het bos. En dat is zeker zonder boswachter of begeleiding of wat dan ook in de buurt. En daar hoor ik nooit iemand over.
Nee. Want je stampt altijd wel iets kapot.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dus je kan niet op een respectvolle manier van een pad afwijken in een bos?
Nou, daarom vroeg ik het ook. Of dat deze strenge regels iets nationaals of internationaals zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander land, andere regels. Weet ook niet wie de eigenaar is van het bos. In een ander land gelden nu eenmaal andere regels.
Dit zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Aaaanyway.
Bij gebrek aan inspiratie, wat staat er op de menu's vanavond?
Geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Aaaanyway.
Noppes.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dus je kan niet op een respectvolle manier van een pad afwijken in een bos?
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Een boer die zijn sloten uitdiept vernietigt ook een hoop.... Maar daar hoor ik niemand over klagen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want je stampt altijd wel iets kapot.
in het kader van dodenherdenking: naziquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Aaaanyway.
Mini pannekoeken vanaf de gourmetset.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Aaaanyway.
Je gaat een sloot naast een weiland toch niet vergelijken met een beheerd natuurgebiedquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Een boer die zijn sloten uitdiept vernietigt ook een hoop.... Maar daar hoor ik niemand over klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |