Waar ik woon zijn er geen stoepenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als wandelaar blijf ik altijd op de stoep en steek ik in principe over waar ik over mag steken. Redelijk braaf wel.
Jep, maar als jij als automobilist zo iemand aanrijdt, ben jij de pineut...quote:
Hoezo? Toegang tijdens licht is om wild rust te gunnen. Hetzelfde geld voor op het pad blijven is ook deels om wild rust te geven, maar ook om te zorgen dat planten niet vertrapt worden. Honden aangelijnd is voor de veiligheid van mens en dier. Op de Veluwe wil jij echt je hond niet los hebben lopenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die laatste 2 snap ik nog wel.
De rest vind ik een beetje onzin.
Niet als de ander bewezen nalatig is. En iemand die in het donker zonder licht de straat op gaat is gewoon zelf schuld als er wat gebeurt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, maar als jij als automobilist zo iemand aanrijdt, ben jij de pineut...
Ik denk gewoon dat dat allemaal wat overdreven maatregelen zijn. Die 3 mensen die snachts een bos in zouden gaan.... komop zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo? Toegang tijdens licht is om wild rust te gunnen. Hetzelfde geld voor op het pad blijven is ook deels om wild rust te geven, maar ook om te zorgen dat planten niet vertrapt worden. Honden aangelijnd is voor de veiligheid van mens en dier. Op de Veluwe wil jij echt je hond niet los hebben lopenEr zijn al regelmatig loslopende honden niet meer heel teruggevonden of helemaal niet. Wilde zwijnen vallen honden aan.
En daarbij zijn er zoveel paden in de Nederlandse natuur. Kom op zeg. Gewoon op de paden lopen.
alleen soms voor een spokentochtquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat dat allemaal wat overdreven maatregelen zijn. Die 3 mensen die snachts een bos in zouden gaan.... komop zeg.
En voor wat de hond betreft. Eigen schuld van de eigenaar dan als ze hun hond kwijt zijn. Dat is de natuur dan he..
Mij ga je snachts niet in een bos vinden hoor, dat durf ik helemaal niet.
Ja, maar dan wel met een zaklamp op mijn hoofd en een breedstraler in mijn hand.quote:
Honden gaan ook achter de hertenjongen en het wild aan. Kun je niet hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat dat allemaal wat overdreven maatregelen zijn. Die 3 mensen die snachts een bos in zouden gaan.... komop zeg.
En voor wat de hond betreft. Eigen schuld van de eigenaar dan als ze hun hond kwijt zijn. Dat is de natuur dan he..
nee, als spook moet je juist niet gezien wordenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met een zaklamp op mijn hoofd en een breedstraler in mijn hand.
Niks voor mij dus.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als spook moet je juist niet gezien worden
Je bent op bezoek in het bos he? Dus moet jij je aanpassen en er zijn nu eenmaal regels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag het toch hopen. Anders heb ik de afgelopen jaren niets geleerd van mijn studie.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgevoerd worden met 2 politiebusjes, maar 2 verschillende politiebureau's
andere busje maakt een omweg via het ziekenhuis omdat 1 vriend een astma aanval faket
ons busje was zo lang onderweg dat iemand gewoon in de bus zeikte.
Ja, maar die kans is er met een vogelnestje in mijn tuin ook, of een eendennest in een weiland of waar dan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en heb je wel in de gaten dat als je van het pad afwijkt en je komt in het voorjaar/begin zomer een jong hertje of reetje tegen en je verstoort het dat de moeder misschien niet meer terug komt naar haar jong?
Ja, same herequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag het toch hopen. Anders heb ik de afgelopen jaren niets geleerd van mijn studie.
Je snapt toch zelf ook dat je argumenten gewoon dom worden nu?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is er met een vogelnestje in mijn tuin ook, of een eendennest in een weiland of waar dan ook.
Echt doe toch lekker waar jezelf zin in hebt. Kan mij het ook boeienquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is er met een vogelnestje in mijn tuin ook, of een eendennest in een weiland of waar dan ook.
Minder omdat de recreantendruk minder hoog is op de natuur.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of die regels in andere landen ook zo streng zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |