Kun je wat concrete voorbeelden van spelletjes die je erop speelt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voornamelijk voor gamen (point & click adventures, retro games, emulatie) voor het bijhouden van notes bij symposia, het maken van kleine opzetjes voor scripts voor mijn werk (beeld analyse, moddellering), het luisteren van muziek en het kijken van series. (en dat allemaal meestal in de trein)
Ik heb onder andere alle lucasarts adventure games erop gespeeld via scummvmquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Kun je wat concrete voorbeelden van spelletjes die je erop speelt?
Maar die is totaal niet portable en daar moet je ook de cartridges bij hebben toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:23 schreef Elan het volgende:
Als je retrogamen leuk vindt kun je ook een Retron 5 kopen.
Pyra is behoorlijk aan de prijs.
Hoelang doet die het in de trein?quote:
Daarvoor heb ik een Jxd 7800b. Niet dat ik ooit met de trein ga verderquote:
De JXD heeft minstens zulke krachtige hardware. Voordelen van ik volledige desktop zie ik vooralsnog niet, maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Maar die is totaal niet portable en daar moet je ook de cartridges bij hebben toch?
Dan kun je nog beter een oude GBA kopen + zo'n sdcard-cardridge (waar je weer roms + emulators op kunt zetten) dan ben je voor zo'n ¤40,- klaar.
De kracht van de pyra zit 'm vooral in dat er naast een portable handheld ook gewoon een volledige desktop in schuil zit.
Klopt voor puur retrogamen, zijn er echt talloze goedkopere oplossingenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
De JXD heeft minstens zulke krachtige hardware. Voordelen van ik volledige desktop zie ik vooralsnog niet, maar dat is persoonlijk.
Ah van die SD card wist ik niet. Die andere functies mogen ook wel voor dat geld (zag 'm ergens staan voor ¤160quote:En nee:
Mijn Retron kan games direct van sd-card draaien. Heb de volledige NES en SNES collectie in roms (Al heb ik de meeste games die ik speel ook in bezit) . Daarnaast fungeert hij prima als hdmi upscaler,welke normaliter al snel 250 euro kost. Ook zijn er tal van mogelijkheden beeld, geluid en savegames aan te passen.
je bent van plan om er meerdere VMs op te draaien?? Waarom zou je in een linux omgeving meer dan 4GB RAM op een handheld nodig hebben?quote:
Onderweg compileren van code. 4G is nog weinig met de omgevingen welke ik draai. Voor mij is op dit moment van toepassing: Elke core = 8G memory. Ik neig al naar 12Gquote:
Maar dat verwachten van een handheld is anno 2016 nog steeds een beetje te veel van het goede..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Onderweg compileren van code. 4G is nog weinig met de omgevingen welke ik draai. Voor mij is op dit moment van toepassing: Elke core = 8G memory. Ik neig al naar 12G
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |