Idee van masterchef? Ik ging kwijlen bij die afleveringquote:Op zondag 19 juni 2016 20:29 schreef vinnypassy het volgende:
Na: Shannon Bennett's snickers bar met zelfgemaakt vanille-ijs. Ging nog warme choco-caramelsaus overheen, maar dat heb ik niet vastgelegd. Noga had ik beter vandaag kunnen maken of ff op kunnen kloppen om weer stevig te maken. Maar qua smaak...![]()
![]()
Yes! Als ik echt helemaal niks te doen weet 's avonds, knal ik er alvast wat van MC AUS S08 doorheen. Toen ik deze zag wist ik dat ik die ook moest maken en zo geschiedde dus.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Idee van masterchef? Ik ging kwijlen bij die aflevering
Ik zat er ook over te denken om die een keer te maken, maar ik werd verdrietig van die gigantische ingredientenlijstquote:Op zondag 19 juni 2016 20:39 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Yes! Als ik echt helemaal niks te doen weet 's avonds, knal ik er alvast wat van MC AUS S08 doorheen. Toen ik deze zag wist ik dat ik die ook moest maken en zo geschiedde dus.
Wel leuk: vriend die kwam eten die niet heel erg van zoetigheid en toetjes houdt, heeft nog extra saus enzo op. Dat is vaak wel een goed teken.
http://tenplay.com.au/cha(...)cipes/lolly-bag-cakequote:Op zondag 19 juni 2016 20:43 schreef vinnypassy het volgende:
Nee, heb je een linkje? Ben wel benieuwd dan.
Uiteindelijk viel deze nog best wel mee hoor. Meeste (suiker, honing, ei) heb ik standaard in huis. Wat pinda's en chocolade erbij en je komt gelijk al heel ver. Zijn wel veel stappen, maar eigenlijk vond ik geen enkel component echt heel moeilijk voor als je geregeld in de keuken staat.
Jeuzes. Ben nu te brak om alles te lezen, maar ik betwijfel of ik dit ooit ga maken hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:53 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
http://tenplay.com.au/cha(...)cipes/lolly-bag-cake
Ik vind het er eigenlijk ook helemaal niet lekker uitzien. En het klinkt ook niet heel lekkerquote:Op zondag 19 juni 2016 21:01 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Jeuzes. Ben nu te brak om alles te lezen, maar ik betwijfel of ik dit ooit ga maken hoor.
als dat het enige is.. voor een 'first attempt' is het bewonderenswaardigquote:Op zondag 19 juni 2016 21:31 schreef vinnypassy het volgende:
Yes, die smolt mooi weg. Alleen die noga was dus net te zacht. Ik heb restjes, dus morgen ga ik die proberen weer wat steviger te maken voor een nog mooier resultaat.
Ziet er weer super uit!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:48 schreef vinnypassy het volgende:
Mijn menukaart wordt steeds uitgebreider. Weer wat nieuwe dingen geprobeerd vandaag en de reacties waren positief:
Voor: zalm eerst gerookt, daarna bedekt met rode biet, appel, zout, suiker en citroen en dus een soort van gravad lax van gemaakt. Daar plakjes van geserveerd met basilicum-dillemayonaise, groene asperge, rode biet, limoenappel en parmezaan-sesamkrokantje. Mijn god, wat was dit lekker!![]()
Hoofd: eendenborstfilet met wortelmousse, peultjes, aardappelchips en juutje. Gewoon goed dit, maar kon niet tippen aan het voorgerecht.
Na: trio van chocolade; brownie (puur), parfait (melk), mousse (wit) met meringue, framboos, gezouten karamelsaus en frambozensaus. Best een hartaanvalletje, maar er mocht niet gepraat worden tijdens het eten omdat het zo lekker was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |