ik ben niet raar, de rest van de wereld is raarquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er zoveel mensen hetzelfde zeggen zal daar natuurlijk geen kern van waarheid in zitten. Wat een kortzichtigheid zeg. Want als ik niet zo over denken is het per definitie onwaar en zo is dat.
Halleluja loof de heer
Jouw beeld is absoluut beinvloed door het beeld dat bijvoorbeeld Guus van mij heeft gecreerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus die indrukken die een meerderheid uit de eerste hand heeft zijn verzonnen en jij bent daar het slachtoffer van?
Wij jou ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind mezelf vaak best een kutuser hoor
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]dat zou wel nice zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom nou...quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw beeld is absoluut beinvloed door het beeld dat bijvoorbeeld Guus van mij heeft gecreerd.
Somsquote:
Nee, dat ligt aan het feit dat je uitleg onjuist is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het begon met dat ik zei dat je dommer overkomt dan je waarschijnlijk bent.
Daarnaast heb ik je toch aardig wat uitleg gegeven. Dat dat niet strookt met wat jij als acceptabel ziet, ligt aan jou.
Het is niet juist om mij dom te noemen. Alleen het feit dat ik constant schaak op minstens vier borden en toch altijd in staat ben jullie punten inhoudelijk te pareren bewijst dat. Ik merk ook dat ik vaak dom genoemd word door mensen die het niet met me eens zijn.quote:Jij kunt je waarschijnlijk in geen enkele beschrijving vinden die men hier van je maakt.
If one person tells you you're a horse , they are crazy. If three people tell you you're a horse, there's conspiracy afoot. If ten people tell you you're a horse, it's time to buy a saddle
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
Jouw beeld is absoluut beinvloed door het beeld dat bijvoorbeeld Guus van mij heeft gecreerd.
Jij doet uitspraken over die van mij, dus waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]ga je nu ook al uitspraken doen over mijn beleving?
allemachtig dit is van jezelf afzuigen naar letterlijk je eigen lul in je reet steken gegaanquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het feit dat je uitleg onjuist is.
[..]
Het is niet juist om mij dom te noemen. Alleen het feit dat ik constant schaak op minstens vier borden en toch altijd in staat ben jullie punten inhoudelijk te pareren bewijst dat. Ik merk ook dat ik vaak dom genoemd word door mensen die het niet met me eens zijn.
Het is misschien een beetje arrogant, het is wel waar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemachtig dit is van jezelf afzuigen naar letterlijk je eigen lul in je reet steken gegaan
ik heb je nooit dik genoemdquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
Snap Jimmy wel, iedereen hier zegt dat ik dik ben maar ik ben helemaal niet dik
drop je IQ met 80 punten zodat je op het niveau van ons zit en dan kun je gezellig mee doen in de SCquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje arrogant, het is wel waar.
Over hoe jouw beleving niet strookt met die van de meerderheid. Niet over het innerlijke proces.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
Jij doet uitspraken over die van mij, dus waarom niet?
Mijn uitleg volstaat prima, misschien ligt het aan jouw niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het feit dat je uitleg onjuist is.
[..]
Het is niet juist om mij dom te noemen. Alleen het feit dat ik constant schaak op minstens vier borden en toch altijd in staat ben jullie punten inhoudelijk te pareren bewijst dat. Ik merk ook dat ik vaak dom genoemd word door mensen die het niet met me eens zijn.
Zeg ik ook niet toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over hoe jouw beleving niet strookt met die van de meerderheid. Niet over het innerlijke proces.
Je uitspraak is een aanname, geen feit.
dat is toch hoe het internet werkt, iedereen hapt behalve jij zelfquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:52 schreef BozeHaas het volgende:
kijk iedereen happen en maar denken dat Jimmy aan het happen is
Niet zo zeuren dikkequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
Snap Jimmy wel, iedereen hier zegt dat ik dik ben maar ik ben helemaal niet dik
Nee, je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom ik dom overkom zonder daarbij ofwel een cirkelredenatie, ofwel een stroman te gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn uitleg volstaat prima, misschien ligt het aan jouw niveau.
Noem daar eens een voorbeeld van?quote:Ik denk absoluut niet dat jij over het algemeen een domme jongen bent. Maar in sociale context mis je wel wat handvatten om bijvoorbeeld beeldspraak te begrijpen.
Is niet erg, maar misschien moet je daaraan werken.
ik care, ik hap, ik ben altijd mad en ben altijd serieus.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch hoe het internet werkt, iedereen hapt behalve jij zelf
Nog iemand die dit zegt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn uitleg volstaat prima, misschien ligt het aan jouw niveau.
Ik denk absoluut niet dat jij over het algemeen een domme jongen bent. Maar in sociale context mis je wel wat handvatten om bijvoorbeeld beeldspraak te begrijpen.
Is niet erg, maar misschien moet je daaraan werken.
soms als ik in bed lig dan bedenk ik me allemaal goeie en grappige reacties die ik eerder op de dag had kunnen makenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik care, ik hap, ik ben altijd mad en ben altijd serieus.
durf er gewoon voor uit te komen.
Klopt Jimmy, je bent sociaal gehandicapt. Dat is letterlijk gezien inderdaad iets anders. Maar als je algemeenheden niet kan snappen noemen mensen dat ook wel eens dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Zeg ik ook niet toch?
Maar als je stelt dat ik dom ben is dat gewoonweg niet juist, hoeveel mensen het je ook nazeggen.
jij bepaald niet wat het beeld is dat andere van je hebben maar eigenlijk ook weer welquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet toch?
Maar als je stelt dat ik dom ben is dat gewoonweg niet juist, hoeveel mensen het je ook nazeggen.
soms als ik in bed lig bedenk ik me allemaal goeie en nuttige dingen die ik eerder op de dag had kunnen doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms als ik in bed lig dan bedenk ik me allemaal goeie en grappige reacties die ik eerder op de dag had kunnen maken
Schiet toch op man, ga je moeder lopen beledigen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt Jimmy, je bent sociaal gehandicapt. Dat is letterlijk gezien inderdaad iets anders. Maar als je algemeenheden niet kan snappen noemen mensen dat ook wel eens dom.
ook die chloro zeker, ze noemt mij gewoon dikkequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dankje, had ik ook echt even nodig; sommige mensen doen vandaag erg gemeen tegen mij
Ik heb het wel uitgelegd want je zei net dat mijn uitleg niet goed genoeg was. Aangezien de hele sc mijn uitleg begrijpt, maar jij niet, dan is de kans erg groot dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom ik dom overkom zonder daarbij ofwel een cirkelredenatie, ofwel een stroman te gebruiken.
[..]
Noem daar eens een voorbeeld van?
confirmedquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schiet toch op man, ga je moeder lopen beledigen.
oh ik niet, de nutteloosheid van mijn leven heb ik al geaccepteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms als ik in bed lig bedenk ik me allemaal goeie en nuttige dingen die ik eerder op de dag had kunnen doen
ja, ik ben geen braddie maar zou woorden kunnen bezigen die hij laatste ook bezigdequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ook die chloro zeker, ze noemt mij gewoon dikke
ik begin zo langzamerhand ook wel de nutteloosheid van het leven te accepterenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ik niet, de nutteloosheid van mijn leven heb ik al geaccepteerd
Dat is gewoon een neutrale term die je situatie treffender beschrijft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
Schiet toch op man, ga je moeder lopen beledigen.
je hebt helemaal niks uitgelegd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het wel uitgelegd want je zei net dat mijn uitleg niet goed genoeg was. Aangezien de hele sc mijn uitleg begrijpt, maar jij niet, dan is de kans erg groot dat het aan jou ligt.
Ook dat heb ik al gedaan.
Dat cirkeltje houd je zelf in stand nu eh.
Beetje dom van je.
Wat was je uitleg precies dan? Ik zie twee dingen. 1) Jimmy denkt alleen in "feitjes" en wil daar discussies mee starten. 2) anderen zeggen dat Jimmy dom is dus zal het wel zo zijn. Idiote argumenten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het wel uitgelegd want je zei net dat mijn uitleg niet goed genoeg was. Aangezien de hele sc mijn uitleg begrijpt, maar jij niet, dan is de kans erg groot dat het aan jou ligt.
De stelling was niet 'jimmy is dom', de stelling was 'jimmy komt dommer over dan hij is en op sociaal vlak is hij soms wel dom' en aangezien ik dit weer moet herhalen begint het er wel op te lijken dat 'jimmy is dom'quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
Opvallend dat ik geen enkele onderbouwing heb gezien van de stelling "Jimmy is dom" behalve "iedereen zegt het dus dan zal het wel zo zijn".
Nee, het is een belediging waar ik me aan stoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een neutrale term die je situatie treffender beschrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |