Daar is geen enkele reden toe.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus Kosovo bij Albanië voegen? Kan ook natuurlijk.
Omg :$quote:
kan dat ook als je een discussie van minder dan 30 minuten hebt gehad? want zoveel lange discussies heb ik helaas nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De truc is blijkbaar om op een gegeven moment te zeggen dat je een half uur geleden al hebt gewonnen. Hoor.
Vooral dat 'hoor' schijnt belangrijk te zijn.
"geografisch vlak"quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is geen enkele reden toe.
Kosovo is op elk geografisch vlak gewoon Servie.
En heeft Palestina recht om Israël in te nemen?quote:
Vind je een beetje saai worden. Je hebt ook weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom negeer je me nou? We waren toch gewoon als twee volwassenen van gedachten aan het wisselen?
Dan kun je zeggen dat je tien minuten geleden al hebt gewonnen. Hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan dat ook als je een discussie van minder dan 30 minuten hebt gehad? want zoveel lange discussies heb ik helaas niet
Twee staten oplossing.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En heeft Palestina recht om Israël in te nemen?
Kurdistanquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ha ha jij bent dom het is Koerdistan
Ja nu dus niet meer bedankt hequote:
Kosovo heeft altijd het hart van Servie gevormd op veel vlakken.quote:
dit gaat me veel gewonnen discussies leverenquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan kun je zeggen dat je tien minuten geleden al hebt gewonnen. Hoor.
VAN DRENTHE BLIJF JE MET JE VUILE WESTERSE POTEN AFquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kosovo heeft altijd het hart van Servie gevormd op veel vlakken.
Dan heeft geen minderheid het recht om op een ondemocratische manier een land uit te roepen.
Dat zou wat zijn.
Je zou een hoop Turken in Drenthe kunnen zetten en dan opeens Nederlands-Turkije uitroepen.
Kosovo-Albanezen zijn 95% in Kosovo dus een vrij behoorlijke meerderheid. De vergelijking gaat dus niet op. Een overgrote meerderheid van de mensen in Kosovo wil een onafhankelijk land zijn, dus zouden ze dat ook moeten zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kosovo heeft altijd het hart van Servie gevormd op veel vlakken.
Dan heeft geen minderheid het recht om op een ondemocratische manier een land uit te roepen.
Dat zou wat zijn.
Je zou een hoop Turken in Drenthe kunnen zetten en dan opeens Nederlands-Turkije uitroepen.
Haha koop maar vast een bidmatjequote:Op woensdag 4 mei 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
VAN DRENTHE BLIJF JE MET JE VUILE WESTERSE POTEN AF
Zou het werken als je bij voorbaat al zegt dat je over vijf minuten toch al hebt gewonnen. Hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit gaat me veel gewonnen discussies leveren
stannis baratheon had dit ook graag willen wetenquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit gaat me veel gewonnen discussies leveren
Oneens. Zolang het bij Servie hoort heeft iedere Servier het recht om zijn mening daar over te geven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kosovo-Albanezen zijn 95% in Kosovo dus een vrij behoorlijke meerderheid. De vergelijking gaat dus niet op. Een overgrote meerderheid van de mensen in Kosovo wil een onafhankelijk land zijn, dus zouden ze dat ook moeten zijn.
weet niet, zal het een keer proberenquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het werken als je bij voorbaat al zegt dat je over vijf minuten toch al hebt gewonnen. Hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |