Lees ff terug meidquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt met je stroman blijven strooien hoor, maar het is geenszins van toepassing.
/carequote:
Met welke precieze quote heb je gewonnen dan? Ben wel benieuwd met welke uitspraken jij je self-proclaimed victory hebt behaald.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb de discussie een half uur geleden al gewonnen.
ik wou dezequote:Op woensdag 4 mei 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een geschoren fatboy. Wel zo zwart mogelijk, die zijn lekker groot.
Wat danquote:
vond ik ook totdat ik net mijn eerste internetdiscussie won tegen Jimmyquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een discussie ingaat om te winnen, en zeker op het internet.
Dan gaat er iets niet goed.
Ik wel met mezelf.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hey Inso
Ik ben het niet eens met je.
Nog steeds high.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond ik ook totdat ik net mijn eerste internetdiscussie won tegen Jimmy
Gaan ze toch lekker naar hun thuisland Albanie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Recht op zelfbeschikking voor een volk moet het basisprincipe zijn voor natievorming.
Waarom negeer je me nou? We waren toch gewoon als twee volwassenen van gedachten aan het wisselen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Recht op zelfbeschikking voor een volk moet het basisprincipe zijn voor natievorming.
Ze zijn in Kosovo geboren hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan ze toch lekker naar hun thuisland Albanie.
Jimmy denkt ik heb al 1 discussie verloren, laat ik een andere proberenquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schat je hebt gewonnen..wrijf het er nou niet inquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom negeer je me nou? We waren toch gewoon als twee volwassenen van gedachten aan het wisselen?
De truc is blijkbaar om op een gegeven moment te zeggen dat je een half uur geleden al hebt gewonnen. Hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy denkt ik heb al 1 discussie verloren, laat ik een andere proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |