is dit het nieuwe ''Ik ga douchen''?quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
Zo was weer gezellig zeg.
Exit polls van Indiana zijn zo in dus Foxnews gaat aan.
Welterusten.
Waarom is mijn argument dom? Want nu roep je maar in het rond zonder te onderbouwen. Iets waar je, je zei het zelf, een hekel aan hebt. Dat je je nu schuldig maakt aan iets waar je een hekel aan hebt is natuurlijk ook een beetje dom omdat je nu je emoties de boventoon laat voeren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je niet begrijpt hoe dom je argument is. HZAW heeft het al geciteerd dus ik hoef het niet meer te doen.
deed ik ook altijd maar ben nu in het bezit van een hoekbankquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet echt, zit meestal gewoon op m'n matras van 150 euro
Zoals ik net zei, omdat het een stroman is en een cirkelredenatie. Volgens mij begrijp jij de helft van wat ik zeg niet, dus ik zou uitkijken met andere mensen dom noemen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is mijn argument dom? Want nu roep je maar in het rond zonder te onderbouwen. Iets waar je, je zei het zelf, een hekel aan hebt. Dat je je nu schuldig maakt aan iets waar je een hekel aan hebt is natuurlijk ook een beetje dom omdat je nu je emoties de boventoon laat voeren.
heb geen plek voor een bank in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deed ik ook altijd maar ben nu in het bezit van een hoekbank
je moet niks maar als je weggaat heb je sws de hele discussie verlorenquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet hier de hele nacht blijven typen?
Ik heb de discussie een half uur geleden al gewonnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet niks maar als je weggaat heb je sws de hele discussie verloren
wel een beetje raar dat je bent doorgegaan danquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb de discussie een half uur geleden al gewonnen.
Het is wel zo dat de eerste afhaker de boeken in gaat als verliezer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet hier de hele nacht blijven typen?
Regels zijn regels Jimmy.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb de discussie een half uur geleden al gewonnen.
Een geschoren fatboy. Wel zo zwart mogelijk, die zijn lekker groot.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke zou jij aanraden dan? heb je een voorkeur?
Je kunt met je stroman blijven strooien hoor, maar het is geenszins van toepassing.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, omdat het een stroman is en een cirkelredenatie. Volgens mij begrijp jij de helft van wat ik zeg niet, dus ik zou uitkijken met andere mensen dom noemen.
Nog meer omkoping door van die criminele 2e wereldlanden echt fantastisch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Kosovo treedt toe tot UEFA
Solidariteit met Servie!
Kosovo is geen land.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog meer omkoping door van die criminele 2e wereldlanden echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |