Dit is Jan Boskamp met een opleiding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met spastische tong.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is Jan Boskamp met een opleiding.
het is allemaal een kneuzenkermisquote:
Laat 'm lekker zitten daar, het alternatief is nog veel slechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Aangezien Erdogan de complete Turkse persvrijheid af heeft geschaft, is iedere belediging geoorloofd aan zijn adres, naar mijn mening
Op welk voorbeeld doel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:40 schreef svann het volgende:
Pauw is best schijnheilig; gretig uitspraken ontlokken die hij dan niet zelf gedaan heeft.
Gewoon Putin en Trump hun gang laten gaan om Constantinopel in ere te herstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laat 'm lekker zitten daar, het alternatief is nog veel slechter.
Yep, doe dat lekker in je vrije tijd en zonder overheidssubsidie.quote:
ja, er gaat een wereld voor mij open. Ik blijf wel bij sbs6quote:
Ghehehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon Putin en Trump hun gang laten gaan om Constantinopel in ere te herstellen.
[ afbeelding ]
Dat topic is alleen op zondag druk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, er gaat een wereld voor mij open. Ik blijf wel bij sbs6
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon Putin en Trump hun gang laten gaan om Constantinopel in ere te herstellen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |