abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:23:45 #301
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_166125304
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zou niet durven zeggen dat ze niet integer is. Ze komt op mij over als een oprechte idealiste maar wel een van een hele kneuterige, laffe soort. Ze heeft het eigenlijk al opgegeven, ze gelooft niet in het idee dat een land kan bepalen wie in welke mate de economische vruchten plukt. Ze is een globaliste die via zo'n verdrag wat van de beschaving in Europa probeert mee te pikken, afpikken zelfs, en hoopt dat in een geglobaliseerde wereld de 1%, die ze zeer bewondert, tot inkeer komt en verantwoordelijkheid neemt voor het algemeen belang.

Ze is dus wel degelijk loyaal aan de belangen die ze als journaliste altijd braaf gediend heeft, haar kritiek accepteert de kaders zoals die liggen en die een verdrag als CETA versterkt en vergroot. Als we maar met de EU in hetzelfde ellendige schuitje zitten komt het vanzelf wel goed, zoiets.
Ik zie hetzelfde tussen de SP en de PvdA. De SP heeft misschien meer gelijk, maar ze staan aan de zijlijn te roepen. De PvdA verkoopt haar ziel, maar ze "neemt verantwoordelijkheid" en zit in het centrum van de macht en kan zo misschien een beetje sturen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')