Ik weet dat Israel die inhuurt en er zijn er hier wel een aantal geweest die zeker niet onverdacht zijn, ik heb ook wel eens iets gelezen dat de EU zoiets zou doen, maar propaganda heeft daders en slachtoffers en je moet niet onderschatten hoe makkelijk mensen anderen napraten omdat het wel goed klinkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar ik bedoel dat "shill". Door dat te benoemen verraden ze zichzelf m.i. En ze komen altijd zelf met die uitdrukking. Wel makkelijk op die manier.Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord.
Want iedereen die het niet met mijn -zeer omstreden- mening eens is heeft nog nooit nagedachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon iemand zijn die een jaartje ouder is geworden en voor het eerst zijn gedachten eens over politiek heeft laten gaan en na een initiele stellingname het denken al snel te vermoeiend vond.
Nee, het herhalen van hetzelfde riedeltje en het onvermogen om op tegenargumenten in te gaan verraadt dat, al lijkt het ook wel typisch voor een laagbetaalde shill.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef sc00p het volgende:
[..]
Want iedereen die het niet met mijn -zeer omstreden- mening eens is heeft nog nooit nagedacht
Misschien moet je onze discussie even nalezen, ik denk dat je in de war bent. Wel schattig is het hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het herhalen van hetzelfde riedeltje en het onvermogen om op tegenargumenten in te gaan verraadt dat, al lijkt het ook wel typisch voor een laagbetaalde shill.
Is dit de spiegel die jij jezelf voorhoudt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het herhalen van hetzelfde riedeltje en het onvermogen om op tegenargumenten in te gaan verraadt dat, al lijkt het ook wel typisch voor een laagbetaalde shill.
Het is niet het helderste lammetje van de klas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dit de spiegel die jij jezelf voorhoudt?
Je mag zijn schoenen niet eens poetsen qua eruditie en track-record. Hij is een slimmerd en een groot denker. En hij heeft het vermogen om dat goed te verwoorden. Je trekt een veel te grote broek aan door zo te oordelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Het is niet het helderste lammetje van de klas.
Het is geen dom schaapje maar jaren aan SP-indoctrinatie hebben zijn vermogen om zelfstandig te denken wel een tikje aangetast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Het is niet het helderste lammetje van de klas.
Bij deze vereeuwig ik jouw post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je mag zijn schoenen niet eens poetsen qua eruditie en track-record. Hij is een slimmerd en een groot denker. En hij heeft het vermogen om dat goed te verwoorden. Je trekt een veel te grote broek aan door zo te oordelen.
Op een 14-jarige zal het geleuter inderdaad vast veel indruk maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je mag zijn schoenen niet eens poetsen qua eruditie en track-record. Hij is een slimmerd en een groot denker. En hij heeft het vermogen om dat goed te verwoorden. Je trekt een veel te grote broek aan door zo te oordelen.
Ik ben van het prachtige wijnjaar 1963.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op een 14-jarige zal het geleuter inderdaad vast veel indruk maken.
Dan zal de aftakeling in hebben gezetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben van het prachtige wijnjaar 1963.
Beste Bart,quote:
Dat meen je niet! Ben je voor de rest wel geestelijk gezond of? Qua werken en wonen alles OK enzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben van het prachtige wijnjaar 1963.
Werken spreekt je niet zo aan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beste Bart,
We zoeken nog vrienden voor een internationaal projectteam. Kun je mij een omschrijving van jouw kennis over zaken geven? Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Alvast bedank voor de reactie!
sc00p
Ik ben daar niet van gediend. Just saying.
Qua inhoudelijk postgedrag kun jij ook niet in de schaduw staan van Weltschmerz. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan zal de aftakeling in hebben gezet
Enkel omdat ik niet blind alle SP-propaganda napraat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Qua inhoudelijk postgedrag kun jij ook niet in de schaduw staan van Weltschmerz. Laat dat duidelijk zijn.
Volgens mij is de gemiddelde SPer niet zo achterlijk... Toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enkel omdat ik niet blind alle SP-propaganda napraat?
Weet je: op jouw werkplek in Assen of Meppel zijn dit soort insinuaties gewoon verboden en niet politiek correct. Maar blijkbaar moet je je de hele dag inhouden en doe je dat dan maar hier. Ik vind het niet zo netjes en ik zit er niet op te wachten. Doe dat gewoon niet. B.v.b. dank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan zal de aftakeling in hebben gezet
Niet allen de bezwaren maar ook de voordelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een linkjes-battle houden, aangezien dat volgens jou blijkbaar het summum is van inhoudelijkheid.
Bezwaren tegen TTIP vaak schromelijk overdreven
Typisch hoe de ad hominems in dit topic structureel van één zijde komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:35 schreef sc00p het volgende:
Lief hoe van die pseudo-intellecten altijd mensen gaan napraten. Blijkt het toch dat ze wel een soort van lezen wat er tegen ze gezegd wordt.
Mensen die geen constructieve discussie kunnen voeren, maar constant van onderwerp veranderen om de boel te ontsporen verdienen ook niet beter. Vooral niet op FOK!Forum, wat toch al een veel te groot nazi-bolwerk bevat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Typisch hoe de ad hominems in dit topic structureel van één zijde komen.
Je geeft dus toe dat je loopt te trollen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef sc00p het volgende:
Mensen die geen constructieve discussie kunnen voeren, maar constant van onderwerp veranderen om de boel te ontsporen verdienen ook niet beter.
Dat zou kunnen. Maar insinueer je nu dat de gesprekspartners van dienst tot dit bekende maar ook zeer geheime bolwerk behoren? Dat is met recht KLB niveau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef sc00p het volgende:
Vooral niet op FOK!Forum, wat toch al een veel te groot nazi-bolwerk bevat.
Maar de tegenstand komt blijkbaar ook van een heel andere zijde...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:41 schreef sc00p het volgende:
Lekker ongenuanceerd weerKut SP-populisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |