Enig idee hoeveel dit is? En dan voornamelijk de GVE kostenspecificatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:02 schreef Scooper het volgende:
[..]
Ik kreeg het volgende antwoord over de mail:
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen vanaf mei ¤500,- per maand van dhr. [...] ontvangen. Hiervan zullen eerst de gemaakte kosten van de gerechtsdeurwaarder en Geldvoorelkaar.nl betaald worden. Daarna wordt er net zo lang 'gespaard' tot er een volledige maandtermijn beschikbaar is (de maandtermijn bedraagt ¤4745,48). Vervolgens ontvangt u 1 normale uitbetaling. Concreet betekent dit dat u elke 10 maanden een uitbetaling kunt verwachten. Wanneer de betaalregeling gewijzigd wordt, krijgt u uiteraard weer een bericht van ons.
Hier nog een zelfde soort bericht. http://www.banken.nl/nieu(...)ults-in-crowdfundingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Zie punt 4 van Sprout nieuwsbrief van vandaag.
http://www.sprout.nl/arti(...)ampaign=nbr_20160510
Ha, hele goede vraag. Zal wel heel weinig zijn als ze het niet de moeite vinden om het de investeerders te melden ;-)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dit is? En dan voornamelijk de GVE kostenspecificatie.
en ha ha, nog meer goed nieuws uit de crowdfundinghoek, die defaults dat ligt allemaal onder de ramingen. Zegt fundwijzer, who the f**k is fundwijzer, op basis van gegevens van de fundingsites. En ze stappen alweer in dezelfde gegevensmanipulatie als bij eerdere defaultberichten gesignaleerd. Maar ze worden nóg transparanter... Ze proberen de crowdfunding luchtbel snel nog ff op te pompenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef L.p.a. het volgende:
[..]
Hier nog een zelfde soort bericht. http://www.banken.nl/nieu(...)ults-in-crowdfunding
Dit topic dus...quote:Tot slot heeft Fundwijzer bekendgemaakt vanaf heden een overzicht bij te zullen houden van de defaults in de Nederlandse markt voor crowdfunding. Het overzicht is beschikbaar voor geregistreerde gebruikers en wordt onder meer samengesteld aan de hand van (anonieme) meldingen van investeerders, platformen en projecten zelf. Om de transparantie verder te vergroten is er ook de mogelijkheid om te reageren op de vermelde defaults, bijvoorbeeld voor projecten die hun betalingsproblemen willen toelichten.
Inderdaad zeg, ze hadden wel even mogen melden dat hun data uit dit topic komt...quote:
Ik heb de indruk dat de projecten alleen op de KNAB site komen en alleen voor mensen met een KNAB rekening ("100.000 potentiële klanten") zullen worden opengesteld.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:49 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat KNAB de projecten (ook?) op hun eigen site gaan zetten?
Ik zat in dit project, over v&d wordt in de pitch niets gezegd, wel over andere ketens zoals bijenkorf en zalando. En ze geven aan dat er een goede spreiding over retailers is aangezien er geen retailer bij zit die meer dan 10% vd omzet uitmaakt. ik ben meer benieuwd naar het uitwinnen vd zekerheden, wat volgens de pitch wel goed eruit ziet. Dit is voor mij het 1e project via Collin wat fout loopt, dus ben benieuwd hoe ze 1 en ander voor elkaar van krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de oorzaak. Zou dit een V&D keten faillissement zijn?
Ben erg benieuwd wat de oorzaak is. Omzet 17 mio en een cashflow van 1 mio. 400K ophalen en een half jaar later een probleempje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:21 schreef MG76 het volgende:
[..]
Ik zat in dit project, over v&d wordt in de pitch niets gezegd, wel over andere ketens zoals bijenkorf en zalando. En ze geven aan dat er een goede spreiding over retailers is aangezien er geen retailer bij zit die meer dan 10% vd omzet uitmaakt. ik ben meer benieuwd naar het uitwinnen vd zekerheden, wat volgens de pitch wel goed eruit ziet. Dit is voor mij het 1e project via Collin wat fout loopt, dus ben benieuwd hoe ze 1 en ander voor elkaar van krijgen.
Ik zit er niet in. Maar ben met je benieuwd. Heb net even gekeken in de pitch 4 partijen die getekend hebben twee holding bv's + de twee eigenaren in persoon. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. Het gaat om een groot bedrag! Maar ik zie eigenlijk geen zaken van waarde genoemd bij de zekerhedenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:21 schreef MG76 het volgende:
[..]
Ik zat in dit project, over v&d wordt in de pitch niets gezegd, wel over andere ketens zoals bijenkorf en zalando. En ze geven aan dat er een goede spreiding over retailers is aangezien er geen retailer bij zit die meer dan 10% vd omzet uitmaakt. ik ben meer benieuwd naar het uitwinnen vd zekerheden, wat volgens de pitch wel goed eruit ziet. Dit is voor mij het 1e project via Collin wat fout loopt, dus ben benieuwd hoe ze 1 en ander voor elkaar van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 1 vd zekerheden was ook een persoonlijke borgstelling van beide eigenaren ter grootte vh leningbedrag, wat is zoiets dan nog waard? Hiermee kunnen ze toch in privé worden aangesproken tot nakoming van de verplichtingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik zit er niet in. Maar ben met je benieuwd. Heb net even gekeken in de pitch 4 partijen die getekend hebben twee holding bv's + de twee eigenaren in persoon. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. Het gaat om een groot bedrag! Maar ik zie eigenlijk geen zaken van waarde genoemd bij de zekerheden
D&B score minimaal risico in de kop van de Pitch.
Toelichting Collin verderop rating minimaal risico dit is op basis van de twee holding b.v.'s de werkmaatschappij heeft D&B verhoogt risico.
Ik denk dat men dat niet (meer) zo moet raten. Het geld wordt verdient in de werkmaatschappij dus daarvan moet de rating in de kop van de Pitch vermeld worden. Feitelijk was dit een D&B verhoogd risico project
Een holding B.V. heeft al snel een minimaal risico predicaat immers er zit vaak wat vermogen in en verder gebeurd er niet veel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenaar heeft gevraagd of rente en aflossing opgeschort kunnen worden.
Natuurlijk kan je ze per persoon tot 400K aanspreken............maar weet jij wat ze hebben? Afijn we zullen het gaan merken. Speculeren heeft geen zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef MG76 het volgende:
[..]
Als 1 vd zekerheden was ook een persoonlijke borgstelling van beide eigenaren ter grootte vh leningbedrag, wat is zoiets dan nog waard? Hiermee kunnen ze toch in privé worden aangesproken tot nakoming van de verplichtingen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:07 schreef iw84t het volgende:
Minder goed nieuws van KOM overIs toch ook nog niet zo lang bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenaar heeft gevraagd of rente en aflossing opgeschort kunnen worden.
Was dat niet het bedrijf met de grootse plannen en de mevrouw in HongKong?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:13 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Is toch ook nog niet zo lang bezig?
Klopt. 5 termijnen betaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:13 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Is toch ook nog niet zo lang bezig?
Klopt ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Was dat niet het bedrijf met de grootse plannen en de mevrouw in HongKong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:07 schreef iw84t het volgende:
Minder goed nieuws van KOM overOngelofelijk dat men daar geld in heeft geïnvesteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenaar heeft gevraagd of rente en aflossing opgeschort kunnen worden.
JA! Dat was 'm.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Was dat niet het bedrijf met de grootse plannen en de mevrouw in HongKong?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:30 schreef Tsundoku het volgende:
Nog een geval om te kijken wat een verpanding bij KOM waard is.Ook al is het geregistreerd. Het is een bodemzaak dus de fiscus gaat voor. Maar dat zal KoM wel niet doorhebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |