Alles beter dan Gielquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.
Dat betekent dus ook dat nu hij zo gigantisch in zijn bips genomen is door zijn ex hij dat ook maximaal meekrijgt want alle luisteraars leven mee. Mattie en Wietze zijn na Edwin Evers de best beluisterde ochtendshow overigens. Er luisteren meer dan een miljoen mensen naar volgende luistercijfers.
Nou kom op met je kutgrap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef byah het volgende:
Kun je al geluksmomentjes voor de volgende kalender insturen?
Hmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vaginale klachten.
De kinderen van Mattie heten Bo en Vesper.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie is victor reinar? Zo heet het kind?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef superniger het volgende:
[..]
De kinderen van Kirsten heten Bo en Vesper.
Ik denk niet dat ze de kinderen al mee naar huis gekregen hebben....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:55 schreef Tegan het volgende:
Hebben ze niet gewoon de verkeerde tweeling mee naar huis gekregen?
Die zijn voorlopig nog niet thuis denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:55 schreef Tegan het volgende:
Hebben ze niet gewoon de verkeerde tweeling mee naar huis gekregen?
quote:
Ehm jawel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vage klachten.
Wel als je niet weet hoe lang je zwanger bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vage klachten.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben met 27/28 weken geboren en mocht na twee weken naar huis. Hoelang zouden deze baby's daar moeten blijven?
Dat lijkt me sterk, zeker gezien de ontwikkelingen in de medische sector, en ik neem aan dat je ouder dan 12 bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben met 27/28 weken geboren en mocht na twee weken naar huis. Hoelang zouden deze baby's daar moeten blijven?
Ik kreeg geen echo, zelfs niet nadat ik met heftige klachten bij de huisarts kwam. Hoort erbij, zei hij..uhu..een week later met spoed de ok in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel als je niet weet hoe lang je zwanger bent.
Ik kreeg ivm zeer onregelmatige cyclussen een echo in week 7 of 8
Ik ben inderdaad ouder dan 12. Zal het morgen eens navragen bij mijn moeder, hoewel ik vrij zeker ben. Ik ben wel geen tweeling, dat zal ook schelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zeker gezien de ontwikkelingen in de medische sector, en ik neem aan dat je ouder dan 12 bent.
Voor dit millennium gingen te vroeg geboren kindjes zeker niet zo vroeg naar huis.
Doorgaans houden ze de uitgerekende datum aan als richtlijn. Als het goed gaat mogen ze wat eerder naar huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Zijn ze inmiddels niet al een week of 32?
Volgens mij moeten prematuren zichzelf warm kunnen houden,zelfstandig kunnen drinken en een bepaald gewicht hebben om mee naar huis te mogen
Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.
Dat betekent dus ook dat nu hij zo gigantisch in zijn bips genomen is door zijn ex hij dat ook maximaal meekrijgt want alle luisteraars leven mee. Mattie en Wietze zijn na Edwin Evers de best beluisterde ochtendshow overigens. Er luisteren meer dan een miljoen mensen naar volgende luistercijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |