Ja het was gods wil.quote:
Uit dit stukje:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waar haal je dat uit dan? Ik denk dat ze wel wist dat ze zwanger was (en hij ook, want ze waren samen bij de dokter toen ze hoorden van de zwangerschap), maar niet van een tweeling- dat heeft ze haar vriend dus na de echo verteld.
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?quote:Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''.
Ik bedoelde 'op dit moment', heb ik even aan mijn reactie toevoegen gevoegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar de kinderen zijn geboren in maart.
Oh, ik interpreteer dat niet zoals jij, geloof ik. Volgens mij slaat hij gewoon een tussenstap over: huisarts constateert zwangerschap, stuurt door naar verloskundige of ziekenhuis voor echo, arts zegt: ik zie leven en bij de volgende echo zagen ze er pas twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uit dit stukje:
[..]
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?
Lekker belangrijk verder ook, maar ik heb dit altijd een vreemd detail gevonden in het verhaal.
Wietzequote:
Maar op de echo van begin december (8 weken) zijn er al twee te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik interpreteer dat niet zoals jij, geloof ik. Volgens mij slaat hij gewoon een tussenstap over: huisarts constateert zwangerschap, stuurt door naar verloskundige of ziekenhuis voor echo, arts zegt: ik zie leven en bij de volgende echo zagen ze er pas twee.
Mijn vrouw kwam daarmee :-)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als dat jouw eerste gedachte zou zijn, zegt dat meer over jou.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Deckard het volgende:
Hij maakt het er zelf naar, met zijn gelovigheid.
Mattie was dus een beetje te gelovig.
Waarom wil je er niet aan geloven?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik wil echt matten met de mensen die nu nog komen met "Mattie is toch gelovig"
Het staat ook op zijn Facebook, maar niet heel impliciet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Net menno's brievenbus, ik hoorde iets van je ex collega mattie, ik heb geen idee of het echt zo was
Rolf Wouters danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie is victor reinar? Zo heet het kind?
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:01 schreef ShaoliN het volgende:
Lullig voor Mattie natuurlijk. Maar dat hele mediageile circus eromheen op voorhand ook... Wat een droeftoeter.
Ik vroeg me dat ook af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uit dit stukje:
[..]
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?
Lekker belangrijk verder ook, maar ik heb dit altijd een vreemd detail gevonden in het verhaal.
Dat is zomaar een verkeerde instelling op fb. Hij zegt wel tot snel. En staat ook nog als dj bij qmusic dus neem aan dat ik het verkeerd verstond... Denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het staat ook op zijn Facebook, maar niet heel impliciet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |