Ik haalde de Internationale Brigade aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Nederlanders die in het Waffen-SS diende niet betaald kregen en op elk moment weg konden gaan?
Want dan hoefde je het Waffen-SS er niet bij te halen, kon je net zo goed het Franse Vreemdelingen Legioen erbij halen.
Mooi, dat is wel een geldige vergelijking. En jij denkt dat als ze toen internet en social media hadden, dat ze dat dan niet zouden gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik haalde de Internationale Brigade aan.
Maar we zijn het dus eens dat het geen "nieuwe trend" is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:12 schreef D1990 het volgende:
[..]
Mooi, dat is wel een geldige vergelijking. En jij denkt dat als ze toen internet en social media hadden, dat ze dat dan niet zouden gebruiken?
Ik heb nergens gezegd dat mensen die als vrijwilliger gaan allemaal 100% niet altruïstisch zijn. Maar bij de Internationale Brigade zaten dan ook communisten, oftewel. Die vochten voor hun ideologie. Welke ideologie hebben ze in het YPG? Mensen zien enkel dat die vrijwilligers daar veel media aandacht krijgen, dus dat trekt aandachtshoeren aan.
Waar heb ik gezegd dat vrijwilligers een nieuwe trend is? Maar ik heb je genoeg aandacht gegeven, dus doei.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar we zijn het dus eens dat het geen "nieuwe trend" is?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:19 schreef D1990 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat vrijwilligers een nieuwe trend is? Maar ik heb je genoeg aandacht gegeven, dus doei.
Dit doe je dus gewoon overalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:19 schreef D1990 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat vrijwilligers een nieuwe trend is? Maar ik heb je genoeg aandacht gegeven, dus doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |