Ja dag. Ophoepelen ermee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:17 schreef YokiKater het volgende:
Die jongens hebben gewoon een beetje liefde nodig.
Ja hoor, dan nog vergeet je de hoofdletter.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
Oh ja dat is een tikfout. in het bericht stond het wel goed
NEE DAT MOET JE GODVERDOMME GEWOON EEN KEER GOED DOEN!!!1quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
Oh ja dat is een tikfout. in het bericht stond het wel goed
Grappig ben jij. Kijk maar weg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je je kapseltje al geblondeerd?
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Maar mijn vraag is nog onbeantwoord, wat vind je eigenlijk van Marokkane in het algemeen Fylax?
Heb je ze teruggegooid?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.
We zouden met z'n allen eens actie moeten ondernemen i.p.v steeds maar weg te kijken.quote:
Defineer actie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
We zouden met z'n allen eens actie moeten ondernemen i.p.v steeds maar weg te kijken.
Als ik het zie gebeuren dan hou ik ze gewoon aan hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Walgelijke struisvogel ben jij zeg.
Ok, maar het was een grapje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik het zie gebeuren dan hou ik ze gewoon aan hoor.
Dus alle Marokkanen zijn kut omdat een paar jou met stenen hebben bekogeld?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |