Grappig ben jij. Kijk maar weg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je je kapseltje al geblondeerd?
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Maar mijn vraag is nog onbeantwoord, wat vind je eigenlijk van Marokkane in het algemeen Fylax?
Heb je ze teruggegooid?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.
We zouden met z'n allen eens actie moeten ondernemen i.p.v steeds maar weg te kijken.quote:
Defineer actie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
We zouden met z'n allen eens actie moeten ondernemen i.p.v steeds maar weg te kijken.
Als ik het zie gebeuren dan hou ik ze gewoon aan hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Walgelijke struisvogel ben jij zeg.
Ok, maar het was een grapje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik het zie gebeuren dan hou ik ze gewoon aan hoor.
Dus alle Marokkanen zijn kut omdat een paar jou met stenen hebben bekogeld?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik werd een paar maanden geleden ook nog bekogeld met stenen door een paar. Dus over het algemeen steeds minder tof.
Haha, grappig man. Ik weet waar je op uit bent, maar gaat niet lukken. Niet alle Marokkanen zijn kut omdat een paar mij hebben bekogeld. Maar omdat het een deel is van een grotere geheel. Doe nou niet zo dom.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus alle Marokkanen zijn kut omdat een paar jou met stenen hebben bekogeld?
Alsof ik dat als Nederlander niet zou doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zeg je toch? Je vindt alle Marokkanen, de hele groep, minder tof omdat een paar stenen naar je gooienquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha, grappig man. Ik weet waar je op uit bent, maar gaat niet lukken. Niet alle Marokkanen zijn kut omdat een paar mij hebben bekogeld. Maar omdat het een deel is van een grotere geheel. Doe nou niet zo dom.
Dit vind ik overigens vooral over Zeeuwenquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Alle Marokkanen moeten gewoon lekker opflikkeren naar hun eigen kutland.
Mensen in een hoekje proberen drukken, flikker lekker op.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geeoon weggaan als je er niet uitkomt, vind ik ook
Wil jij een steen in je hol?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |