2.1quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die Tour of Iran is vast geen UCI world tour koers?
Die koers heeft een eigen topicquote:Op zondag 15 mei 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Ze zijn ook in Californië alweer onderweg. Nog 65km te gaan in de eerste rit.
http://microsofttourtracker.amgentourofcalifornia.com/
Oh bedankt, vond het al zo stil hier.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die koers heeft een eigen topic
SPT / Tour of California 2016 #1: Fietsen aan de andere kant van de plas
OBE gekregenquote:Op maandag 16 mei 2016 11:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze twee zijn samen getrouwd of wat is de context van deze foto?
Nee, het is nu sir Chris.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze twee zijn samen getrouwd of wat is de context van deze foto?
Wat hebben ze gesmoked bij Sky johquote:Team Sky principal Brailsford insists it was part of the plan for Froome to be short of his best given that he is aiming to win the Tour de France, Olympic road race, Olympic time trial and Vuelta a Espana this year and needs to hold peak form for longer than usual.
Nee hoorquote:
quote:Froome koninklijk onderscheiden
Chris Froome is in eigen land Koninklijk onderscheiden in het bijzijn van Prince William. Vanaf vandaag is de renner van Team Sky officier van de Orde van het Britse Rijk. Met een koninklijke onderscheiding treedt hij in de voetsporen van Bradley Wiggins.
Wiggins was in 2012 de eerste Brit die in de gele trui over de Champs-Élysées als eindwinnaar van de Tour de France fietste. De 30-jarige Froome deed het kunstje van zijn voormalig kopman over in 2013 en 2015 en krijgt voor zijn bewezen diensten in de sport een medaille.
"Ik ben heel trots om deze eer te ontvangen", zegt een blije Froome. "Het is een duidelijke erkenning voor de wielersport en een beloning voor een fantastisch jaar voor mij, zowel sportief gezien als privé. Ik had het niet kunnen bereiken zonder de hulp van mijn teamgenoten, coaches en de liefde en steun van mijn familie."
In tegenstelling tot Wiggins mag Froome zich geen 'Sir' noemen. Daarvoor moet hij eerst geridderd worden.
Vandaag weer een Iraans feestje, maar ditmaal met een 40-jarige winnaar. Ghader Mizbani won deze ronde in 2000 al.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef Mani89 het volgende:
PourseyediGOD wint en pakt de leiderstrui.
[ afbeelding ]
twitter:LouisVervaeke twitterde op dinsdag 17-05-2016 om 18:55:46Leuk tijdverdrijf hier op de Sierra. Nieuw lievelingsboek gevonden #DimitriVerhulst. #superfan #bloedboek https://t.co/0al0fviu9B
reageer retweet
Met zijn aaaaaallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vandaag weer een Iraans feestje, maar ditmaal met een 40-jarige winnaar. Ghader Mizbani won deze ronde in 2000 al.
Peter Koning nog wel in top 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |