Cruijffquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ach als het er niet is kan ik er af blijven
Gratis zuipen tochquote:
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeker nicedonderdag biertjes drinken met n goede vriend
Ik zou iedere avond in de bar zittenquote:
Nom ze!quote:
Voor mij niet hoor. Als het maar een goeie is. /nu al zin heeft in all inclusive Pommes mit Curry wurst in novemberquote:
Waarom nog zo lang wachten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Als het maar een goeie is. /nu al zin heeft in all inclusive Pommes mit Curry wurst in november
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou iedere middag en avond in de bar zitten
Omdat ik in juni alleen hotel met ontbijt heb geboekt.quote:
Dat dus toch, volgens mij woon jij toch ook niet zo heel ver van de grens?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Als ik echt heel nodig al aan de curryworst wilde zou ik het wel regelen. Ga morgen bij voorbeeld alweer middagje Duitsland doen.
nu je het zegt, alleen de horror van Molo dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Als het maar een goeie is. /nu al zin heeft in all inclusive Pommes mit Curry wurst in november
Klopt. In 20 minuten kan ik in twee buitenlanden zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus toch, volgens mij woon jij toch ook niet zo heel ver van de grens?
Ik durf te wedden dat 1 patat met curry worst goedkoper is dan een all inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. In 20 minuten kan ik in twee buitenlanden zijn![]()
Maar dat maakt het voer nog niet all inclusive
Ja maar dan heb je geen Isac en cocktails en een sunny cruiseship en mijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 1 patat met curry worst goedkoper is dan een all in
Marijkequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen Isac en cocktails en een sunny cruiseship en mij![]()
Goedenavond
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond
Misschien moet ik het anders verwoorden. Ik doe te weinig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is dat stukje tape juist het probleem
En een bruidsuite van een oliesjeik met 1001 kamelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |