abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161938172
Andere topic gelezen. Hoewel ze het verkeerd aanpakken, lijken je ouders in mijn ogen wel gelijk te hebben.

Het was toch definitief uit?
"Pools are perfect for holding water"
pi_161940875
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 01:41 schreef probeer het volgende:
Andere topic gelezen. Hoewel ze het verkeerd aanpakken, lijken je ouders in mijn ogen wel gelijk te hebben.

Het was toch definitief uit?
Mijn ouders zijn daar niet eens van op de hoogte, anders zouden ze hem al helemaal niet willen als 'schoonzoon'.

Het was even uit, maar kwam weer goed.. ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden, ik houd sowieso van hem, maar heb denk ik ook een beetje angst om 'alleen' te zijn..
pi_161944577
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:51 schreef Vanillesnoepje het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn daar niet eens van op de hoogte, anders zouden ze hem al helemaal niet willen als 'schoonzoon'.

Het was even uit, maar kwam weer goed.. ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden, ik houd sowieso van hem, maar heb denk ik ook een beetje angst om 'alleen' te zijn..
Verkeerde account ...?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 5 mei 2016 @ 17:41:55 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161947021
quote:

[..]

Angst om alleen te zijn moet niet de reden worden om bij iemand te blijven, laat staan te gaan samenwonen en kinderen krijgen en hierdoor ook afstand te creëren van je familir
  donderdag 5 mei 2016 @ 17:55:36 #105
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161947181
quote:

[..]

Dit is belangrijk wat je zegt. In hoeverre zou dat meespelen denk je...?
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2016 @ 21:40:48 #106
70532 loveli
N
pi_161951817
quote:
En terecht.
crap in = crap out
pi_161952084
quote:
Dat leek me al redelijk evident als je ondanks al dat gezeik bij hem bent gebleven al die tijd en nu ook weer ook terug bent gegaan. Wat is goed (gemaakt)? Alleen beetje excuses of hebben jullie ook daadwerkelijk gebabbeld over hoe jullie het onderliggende probleem aan gaan pakken enzo?

Vanuit je ouders gezien lijkt het me ook enigszins raar om na dik drie jaar met een kerel geconfronteerd te worden die zogenaamd serieus met je wil doen. Hij had denk ik een betere sier gemaakt als hij in een eerder stadium met je ouders was komen kennismaken. Dat kan ook een manier van respect (en ballen) tonen zijn. Wie heeft die boot zolang afgehouden eigenlijk?

En een paar dagen in de week langs komen is natuurlijk niet te vergelijken met daadwerkelijk samenwonen en getrouwd zijn. Laat staan dat er een kind bij betrokken is. Hebben jullie wel besproken hoe je die en eventuele eigen kids op wil gaan opvoeden, ook met het oog op beide religies?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 07:52:23 #108
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_161956889
Zucht... Mensen in Nederland die zich anno 2016 laten leiden door religie... :')
Sue Me
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:07:37 #109
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161960855
Hier komen geen antwoorden meer.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:26:35 #110
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161961280
quote:

[..]

Klinkt goed.
1 + 1 = blauw
pi_162018113
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is belangrijk wat je zegt. In hoeverre zou dat meespelen denk je...?
Het speelt zeker een rol, maar is niet de voornaamste reden dat ik bij hem blijf. Ik ben wel echt verliefd op hem en we hebben het over het algemeen ook gezellig. Als we fysiek bij elkaar zijn, hebben we ook nauwelijks ruzie.

Hiervoor heb ik steeds korte relaties gehad en ik miste steeds het gevoel van verliefd zijn als ik single was. Vandaar dat ik denk dat ik ook een soort angst heb om alleen te zijn.
pi_162018603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat leek me al redelijk evident als je ondanks al dat gezeik bij hem bent gebleven al die tijd en nu ook weer ook terug bent gegaan. Wat is goed (gemaakt)? Alleen beetje excuses of hebben jullie ook daadwerkelijk gebabbeld over hoe jullie het onderliggende probleem aan gaan pakken enzo?

Vanuit je ouders gezien lijkt het me ook enigszins raar om na dik drie jaar met een kerel geconfronteerd te worden die zogenaamd serieus met je wil doen. Hij had denk ik een betere sier gemaakt als hij in een eerder stadium met je ouders was komen kennismaken. Dat kan ook een manier van respect (en ballen) tonen zijn. Wie heeft die boot zolang afgehouden eigenlijk?

En een paar dagen in de week langs komen is natuurlijk niet te vergelijken met daadwerkelijk samenwonen en getrouwd zijn. Laat staan dat er een kind bij betrokken is. Hebben jullie wel besproken hoe je die en eventuele eigen kids op wil gaan opvoeden, ook met het oog op beide religies?
Hij moet natuurlijk niet schelden en heeft beloofd dat hij dat niet meer zal doen. Wat ik in het andere topic niet vertelde, is dat ik ook wel zijn grenzen opzocht soms (wel op een rustigere manier).

Hij wilde al langer kennismaken met mijn ouders, maar ik had geen zin/tijd in een drama en stelde het steeds uit. Hij was degene die het uiteindelijk heeft doorgezet, omdat wij nu echt toe zijn aan een volgende stap.

De religies komen in grote lijnen overeen. Belangrijkste is dat we geloven in God en het goede nastreven. Ik bemoei niet met zijn 'opvoedstijl' qua geloof. Het is zijn kind en ik wil haar niet beïnvloeden. Ook uit respect voor de echte moeder, zij zou het niet waarderen als ik haar kindje 'bekeer'.

Als wij samen kinderen krijgen, leren we ze over beide geloven, thuis wordt geen varkensvlees gegeten en als we een zoontje krijgen, wordt hij besneden. :P
pi_162020088
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:49 schreef Vanillesnoepje het volgende:
als we een zoontje krijgen, wordt hij besneden.
:( klik
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 8 mei 2016 @ 20:36:04 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162020159
-kssst-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 12-05-2016 11:44:21 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Vis een optie? zondag 8 mei 2016 @ 22:38:39 #115
70532 loveli
N
pi_162025683
quote:
Hij moet natuurlijk niet schelden en heeft beloofd dat hij dat niet meer zal doen. Wat ik in het andere topic niet vertelde, is dat ik ook wel zijn grenzen opzocht soms (wel op een rustigere manier).
Zeg je nou dat het jouw schuld is dat hij je voor rotte vis heeft uitgemaakt? Al treiter je hem tot 'ie paars is, hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen reacties. Hij kon weglopen, op z'n tanden bijten of een deuntje fluiten, maar hij koos ervoor om je uit te schelden met woorden die een geschikte partner niet kiest.

Mensen die hun woede niet kunnen beheersen beloven altijd dat ze het niet meer zullen doen. En dat doen ze ook weer na de volgende keer dat ze zich niet kunnen beheersen. Wat is er nu anders dat hij zich een volgende keer wel kan inhouden?
crap in = crap out
pi_162069977
quote:

[..]

In al die tijd is dit de eerste keer dat hij dit beloofd heeft? Wist hij wel hoe vervelend jij dat vindt enzo?
En waarom zocht je zijn grenzen op en waarom ga jij dat nu niet meer doen?

quote:
Hij wilde al langer kennismaken met mijn ouders, maar ik had geen zin/tijd in een drama en stelde het steeds uit. Hij was degene die het uiteindelijk heeft doorgezet, omdat wij nu echt toe zijn aan een volgende stap.
Uitstelgedrag van jou dat zijn imago geen goed zal hebben gedaan, want hij is de man die na al die jaren eigenlijk verborgen te zijn geweest nu zogenaamd serieus familiebanden wil komen aanhalen. En dan verwacht je ook nog dat ze zonder die beginperiode nu instappen op het niveau waar jullie vinden dat jullie zitten.
Maar wat maakt dat jullie wel klaar zouden zijn voor de volgende stap?

quote:
De religies komen in grote lijnen overeen. Belangrijkste is dat we geloven in God en het goede nastreven. Ik bemoei niet met zijn 'opvoedstijl' qua geloof. Het is zijn kind en ik wil haar niet beïnvloeden. Ook uit respect voor de echte moeder, zij zou het niet waarderen als ik haar kindje 'bekeer'.
Hoe ga jij haar niet beïnvloeden als jullie onder één dak wonen? Ook als jij wel afzijdig zou kunnen houden, gaat jouw aanwezigheid toch zeker wel een stempel drukken. Om nog maar niet te spreken van het verschil wat zij zal gaan voelen als jullie samen een kind krijgen, waar jij wel veel meer hands on zal zijn in zo een situatie en het een andere behandeling c.q. opvoeding zal krijgen. Hoe wil je een gezin bij één houden, als je het denkt te verdelen?
Opvoeden behelst meer dan geloof alleen natuurlijk. Hoe kijken jullie afgezien daarvan tegen opvoeden aan?

quote:
Als wij samen kinderen krijgen, leren we ze over beide geloven, thuis wordt geen varkensvlees gegeten en als we een zoontje krijgen, wordt hij besneden. :P
Da's mooi, maar tip of the iceberg..
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:44:21 #117
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162114300
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 22:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeg je nou dat het jouw schuld is dat hij je voor rotte vis heeft uitgemaakt? Al treiter je hem tot 'ie paars is, hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen reacties. Hij kon weglopen, op z'n tanden bijten of een deuntje fluiten, maar hij koos ervoor om je uit te schelden met woorden die een geschikte partner niet kiest.

Mensen die hun woede niet kunnen beheersen beloven altijd dat ze het niet meer zullen doen. En dat doen ze ook weer na de volgende keer dat ze zich niet kunnen beheersen. Wat is er nu anders dat hij zich een volgende keer wel kan inhouden?
Ah dus iemand testen en de grenzen opzoeken en tot in den treure uitlokken mag wel... dan krijg je een reactie die daar aan gelinkt is en dan is het in ene een hoop bombarie want die man mag dat niet doen en moet maar weglopen? :') lol
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162115254
-Ga elders maar alle mensen met gemeenschappelijke afkomst over een kam scheren-

[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 12-05-2016 12:42:31 ]
pi_162115957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:48 schreef Slush-Puppy het volgende:

[..]

Ik ben islamitisch en hij is christelijk (maar allebei niet streng gelovig).

Het geloof en de afkomst is niet het grote probleem, is meer een bijzaak. De reden dat hij niet wordt geaccepteerd is dat hij al getrouwd is geweest en een kind heeft.
Heeft in dit geval wel te maken met geloof en afkomst imo.
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2016 @ 12:48:05 #120
70532 loveli
N
pi_162116074
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah dus iemand testen en de grenzen opzoeken en tot in den treure uitlokken mag wel... dan krijg je een reactie die daar aan gelinkt is en dan is het in ene een hoop bombarie want die man mag dat niet doen en moet maar weglopen? :') lol
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en reacties. Zowel TS als haar vriend. Iemand die zichzelf niet onder controle kan houden, is geen veilige partner.
crap in = crap out
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:13:11 #121
64831 2NutZ
pi_162116794
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en reacties. Zowel TS als haar vriend. Iemand die zichzelf niet onder controle kan houden, is geen veilige partner.
Emoties horen nou eenmaal bij de mens. Je hoeft niet iemand kapot te slaan maar je mag best fel van je af bijten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2016 @ 13:28:01 #122
70532 loveli
N
pi_162117179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Emoties horen nou eenmaal bij de mens. Je hoeft niet iemand kapot te slaan maar je mag best fel van je af bijten.
Fel van je afbijten met scheldwoorden als "kankerhoer"?

Tsja. ..
crap in = crap out
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:29:37 #123
64831 2NutZ
pi_162117237
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Fel van je afbijten met scheldwoorden als "kankerhoer"?

Tsja. ..
Nee hoor, dat zou ik ook nooit gebruiken. Enige nuance kan je wel maken lijkt mij?
Jij hebt het niet alleen over dat woord gehad.
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2016 @ 13:32:58 #124
70532 loveli
N
pi_162117317
Topic gelezen? Mijn reactie was naar TS die door haar vriend is uitgemaakt voor kankerhoer en domme kip.
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2016 @ 01:33:32 #125
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162207301
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan nog geldt dat.
Totdat die broers/familie de vriend van TS even laat "verdwijnen".
Irene is bae <3
  maandag 16 mei 2016 @ 20:38:34 #126
108913 Godshand
guide4you
pi_162253556
Gewoon trouwen zonder dat zij het weten, daarna een briefje schrijven dat je naar je man gaat en dan vertrek je op een tijdstip dat niemand je kan controleren.

Ga wonen in de andere kant van het land of zelfs naar het buitenland.

Mochten zij gelijk hebben en jullie huwelijk een ramp worden dan kan je later het contact weer herstellen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')