Onzin, je mag altijd thuis bevallen. Er is niemand die je kan verplichten naar een ziekenhuis te gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen kleine ziekenhuis in ieder geval. Tweelingen mogen alleen in grotere ziekenhuizen worden geboren.
Waarom moet iedereen hem feliciteren?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus hij moet zijn leven lang de schijn ophouden dat hij de vader van de kinderen is?
En dat hij moet leven met het feit dat zijn vriendin achter zijn rug om met een ander heeft geneukt om kinderen te krijgen?
Terwijl half Nederland hem feliciteert met het feit dat hij vader is geworden terwijl hij van binnen kapot gaat van verdriet?
Wat een egocentrische reacties van een paar vrouwen hierEcht ongelooflijk
WIE ZEGT DAT DAT NIET IS GEBEURD. Dat is net zoveel aanname als dat zij de dorpsslet zou zijn. Natuurlijk is het vanuit zijn perspectief geschreven, hij treedt er mee naar buiten, hij is de BN'er, maar ik kan me heel goed voorstellen dat zij hier ook wel een bijdrage in heeft gehad, of op z'n minst van tevoren wist dat dit in deze bewoordingen ging komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
Dus Mattie zijn lijden moet maar onderdoen voor haar 'lijden'? Verder alles goed????quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Uitleg als in, ze moet dit leed en haar gedrag en public veroordeeld zien worden..
Nee, dat heeft Mattie beslist voor haar.
Zijn we in de middeleeuwen beland?
wel niet zo laag. Aha, niet laag dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij pleegt keihard karaktermoord op een net bevallen vrouw in een heftige periode. Maakt imo misbruikt van zijn spreekbuis.
OK, hij is bedrogen maar ik vind dit openbaar afhandelen wel niet zo laag...
Zoiets hou je onmogelijk geheim,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen hem feliciteren?
Handelen voor en naar de buitenwereld toe.
We hebben een hele vervelende periode en hebben nu geen tijd voor commentaar, was ook een optie.
Het normale leven?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:04 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Idd zeg! En daarbij ... voor haar gaat het normale leven straks gewoon weer doodleuk verder. Peopluiers verschonen, gebroken nachten en 's ochtends Oprah kijken. Mattie moet nog maar zien hoe hij hieruit komt. Er staat straks een hele horde tienergroupies die de ene na de andere verhaal komen halen bij hem. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten, deze man is DJ notabene! Speculaas overal, maar de zomer van 2017 wordt voor Mattie een zware!
![]()
En zijn familieleden die ineens te horen kregen dat ze geen familie waren van de tweeling, moesten ook maar de schijn op blijven houden? Zodat er niemand het idee kan krijgen om naar de pers te lekken wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We hebben een hele vervelende periode en hebben nu geen tijd voor commentaar, was ook een optie.
Je denkt niet dat dat juist meer vragen oproept? En je saampjes sterkte gewenst krijgt, nieuwbakken papa dit, sterkte voor je vriendin dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel Nederland veroordeeld haar daden, alsof die nog normaal over straat kan...
Stel je aan zeg, ook dit gaat gewoon weer over. Over 2 maanden is het 'Kirsten wie?' en loopt iedereen haar gewoon voorbij op straat hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het normale leven?
Heel Nederland veroordeeld haar daden, alsof die nog normaal over straat kan...
Met niets zeggen roep je natuurlijk wel veel speculatie op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat ze zwanger is van iemand anders dan haar vriend geeft wel even aan dat er iets in ieder geval niet helemaaaaal goed ging. En op z'n minst is dat een open relatie waar een 'ongelukje' gebeurde, tot aan simpelweg vreemdgaan (al dan niet met deze uitkomst als voorbedachte rade) aan toe.
En Mattie kan bijzonder weinig aan die reacties doen. Hij toont respect, hij vraag respect, wat moet hij nog meer doen dan? Wat dat wordt even niet beantwoord. Je weet wel dat hij dit NIET had moeten doen, maar ziet hopelijk toch ook wel in dat hij hier niet z'n hele leven z'n bek over had kunnen houden. Weer op de radio komen, over koetjes en kalfjes lullen, wellicht zelfs ook over 'zijn' babies. En dan in de media als ultieme klootzaak afgeschilderd worden omdat ze nooit meer samen worden gesignaleerd en/of met andere partners. De Q-Music DJ die zijn prematuur geboren babies in de steek liet.
Maar dát kan dan vast weer wel, das geen onrecht.
Aanvulling: Hij zegt overigens nergens dat ze vreemd is gegaan hé, hij beticht haar van niks. Das allemaal opvulling door andere media en FOK! Hij houdt het bij de feiten; hij is niet de biologische vader en ze zijn uit elkaar. Nou zeg, de horror, wat haalt hij die vrouw door het slijk.
Hoezo is dat een andere discussie? Zij heeft hem in een onhoudbare situatie gebracht door haar leugens. Hij heeft, afgaande op haar informatie, iedereen verteld dat 'ie vader werd etc. Dus als hij nu moet gaan vertellen dat dat niet zo is, dan ligt de oorzaak daarvan toch écht bij haar.quote:
En op fb heeft ze haar naam al aangepastquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, ook dit gaat gewoon weer over. Over 2 maanden is het 'Kirsten wie?' en loopt iedereen haar gewoon voorbij op straat hoor.
Zijn versie? Het is niet dat hij een hele verklaring heeft afgelegd over het hoe en waarom he? Hij brengt het feit dat hij de vader niet is en dat dat hem in de war maakt. Hoe kan zij daar een andere versie van maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we weten niets behalve dan dat hij de media heeft opgezocht.
We kennen zijn versie, en niet de hare.
Ik oordeel dan niet inhoudelijk maar op zijn manier van reageren in de media.
Dat verdient niemand, hou prive eens lekker prive.
En wie zegt dat hij dat dan niet heeft gedaan? Misschien is dit wel in samenspraak geweest met Kirsten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
Misschien he, heel misschien... had ze hem dan ietsje eerder moeten afremmen. Toen hij als een trotste jeweetwel met zeven jeweetwels stond te stralen dat ze een tweeling kregen. Dat was wel een prima moment geweest om te zeggen: 'doe maar even niet, ik heb me mogelijkerwijs door een ander laten volblaffen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw staat letterlijk voor lul voor heel Nederland, en waarom?
Das prive, dat is iets tussen Mattie en Kirsten, prima en daar gaat het fout.
Die vrouw is ws vreemdgegaan, weten we helemaal niet zeker. En wordt als lijdend voorwerp met toch eens even door de mangel gehaald, hier op Fok en in de media...
Gaat die ff lekker?
Gezien haar acties vrees ik dat er geen oplossing was waar ze er goed op stond. Of ze moesten inderdaad zwijgen als het graf, en hij maar schone schijn spelen of het zijn kindjes waren en hij z'n vriendin + twee prematuurtjes in de steek had gelaten, zonder reden. Maar dat lijkt me nou ook niet helemaal fair, tenzij je ootjekatootje heet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met niets zeggen roep je natuurlijk wel veel speculatie op.
Niet dat daar nu een goed alternatief voor is (de verklaring 'ze was liefhebster van bare-back gangbangs' is immers ook niet subtiel), maar dat neemt niet weg dat die Kirsten er vrij slecht op komt te staan door het bericht.
Van de andere kant, vanaf de positie waar hij stond lijkt het gewoon de minst kwade oplossing.
Oh ja, dat zwengelt geen speculatie's aanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar maak jij uit op dat dit niet in samenspraak is gegaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen feliciteren vaders van pasgeboren kindjes wel eens en vragen ernaar, zeker als het allemaal niet vlekkelooos verloopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wil graag een klinker kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:10 schreef Lacoste het volgende:
[..]
En op fb heeft ze haar naam al aangepast
Alle klinkers zijn verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |