Savoury. En waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hmmmmm ik heb honger. Savoury of Sweet?
Ik heb er laatst wat van dat aarbeienspul doorheen gedaan. Toen was het wel goed te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die van Optimel zijn heel lekker. Gewoon wat fruit en/of honing?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als het niet zo is, is het alsnog wel handig om al die oude tentamens geoefend te hebben whehe.
Zaten er ook theorievragen bij?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Jopie, je snapt de wiskunde dus, dat is al heel wat. Helaas geeft die docent meer om kennis dan sommen oplossen.Ik had alle sommen goed en maar een 6 omdat ik niet genoeg inzicht in de stof had, terwijl de sommen de meeste tijd in beslag namen.
Ja, even verderop. Wat is de significantie van dit, wat zegt het als deze variabele stijgt, blablabla.quote:
Sommen kan je later door een computerprogramma laten berekenen, maar alleen als je de materie beheerst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Jopie, je snapt de wiskunde dus, dat is al heel wat. Helaas geeft die docent meer om kennis dan sommen oplossen.Ik had alle sommen goed en maar een 6 omdat ik niet genoeg inzicht in de stof had, terwijl de sommen de meeste tijd in beslag namen.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Had jou en Jopie kunnen ruilen hoor.
Crackers met kip of yoghurt met toppingsquote:
Jam?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er laatst wat van dat aarbeienspul doorheen gedaan. Toen was het wel goed te doen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Jopie78 het volgende:
En Jopie..
Beetje jammer dit..
Ben geen appendix!
Beetje wiskunde met de hand kunnen is wel handig hoor. Geen zin om iedere keer een computer erbij te pakken. Zeker op het lab is dat maar onhandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sommen kan je later door een computerprogramma laten berekenen, maar alleen als je de materie beheerst.
Hey, en een 6 is voldoende toch!?
Die eerste.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Crackers met kip of yoghurt met toppings
Oh bah... die sommen zijn al erg genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, even verderop. Wat is de significantie van dit, wat zegt het als deze variabele stijgt, blablabla.
Wat is je streefgewicht?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik was van de week 61.3kg dus dan moet het kunnen
Hehe, moet je onze tentamens over moleculaire genetica eens zien. Net zo'n boekwerk als jouw rechtententamen.quote:
Gewoon lekker big mac dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
Zo is het leven..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje wiskunde met de hand kunnen is wel handig hoor. Geen zin om iedere keer een computer erbij te pakken. Zeker op het lab is dat maar onhandig.
Had liever een 8 met de hoeveelheid tijd die ik erin had gestoken.Maar goed.
Ga eens eten dan.. In plaats van warm water drinken.. Kerel toch..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
Arme Appendix Jopie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Jopie78 het volgende:
En Jopie..
Beetje jammer dit..
Ben geen appendix!
Dat is niet eens echt aardbei. Dat is suiker met wat aardbei.quote:
Dat is gewoon 50% suikerquote:
Ja, je zei al savoury, dus ik ben er al uit.quote:
Damn.... Dat is echt ondergewicht voor jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
Wel komisch eigenlijk hoe de ene zoveel moeite moet doen om af te vallen en de ander zoveel moeite moet doen om aan te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
Het is geen volgorde van prominentie, jouw naam klinkt gewoon beter aan het einde. Stelletjes, ooms/tantes benoem je denk ik ook altijd in een vaste volgorde?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je hoeft me mij geen medelijden te hebben, heur.
Ik ken mijn plek hier en daar heb ik vrede mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is geen volgorde van prominentie, jouw naam klinkt gewoon beter aan het einde. Stelletjes, ooms/tantes benoem je denk ik ook altijd in een vaste volgorde?Dat gaat meestal ook automatisch doordat een bepaalde volgorde gewoon goed klinkt.
Nee, dat is dus niet zo. Je naam heeft gewoon een lettergreep te veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek hier en daar heb ik vrede mee.
Daar waar het uitmaakt word ik als eerste genoemd..
Jopie en Kaas- bevatten evenveel karaktersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo. Je naam heeft gewoon een lettergreep te veel.
Wow.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:39 schreef Jopie78 het volgende:
Lig nu ook opgerold in een hoekje te huilen. Het grijpt me enorm aan.
Wow wow.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:40 schreef Jopie78 het volgende:
En ik voelde me al zo kut, omdat je vond dat ik me zo geil gedroeg.
BOEHOE..
Echt ruk, maar acceptabele ruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie dat ik die film 2,5* heb gegeven op MovieMeter. Toch nog soort van aardig.
Op een schaal van 5 of 10?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie dat ik die film 2,5* heb gegeven op MovieMeter. Toch nog soort van aardig.
Ohja, dat is wel belangrijk.quote:
Of ln(1.6487212707).quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ahhh het kan maar tot 5 Sterren, dus... Dan is 2,5 een 5/10 een 1/2 een 2/4 een 3/6 een 4/8 of gewoon 50%
LOL.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Arme Jopie. Wat doen jullie hem toch aan.
Beetje zo'n gabber, maar dan anno 2016?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
"GOGNONDEJUH ik ga snoeihard op deze koffie JONGUH!"
Zo zie ik Bram nu voor me.
Die heb ik met 1000 man in een tent op Lowlands gekekenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:21 schreef Rezania het volgende:
Vanavond Iron Sky kijken. Dat gaat lachen worden.
Savoury. Altijd savoury. Savoury for the win. Savoury master race. Etc. Enz. Usw.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hmmmmm ik heb honger. Savoury of Sweet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Omg. Ik ben echt geen gabber/quote:
Ik heb best een sweet tooth.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Savoury. Altijd savoury. Savoury for the win. Savoury master race. Etc. Enz. Usw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fucking lief vriendje.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dit lijkt ongetwijfeld een puberrelatie, maar wij zijn super nuchter en hij zegt net dit tegen me:Aww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fucking lief vriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Chocola hooguit, maar zelfs daar kan ik zonder. Zout & hartig/umami daarentegen.....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Ik ben echt geen gabber/
[..]
Ik heb best een sweet tooth.
Umamiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Chocola hooguit, maar zelfs daar kan ik zonder. Zout & hartig/umami daarentegen.....
Ja. Lijkt op origami maar dan lekkerderquote:
Jij woont in Eindhoven?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Lijkt op origami maar dan lekkerder
En is de naam van t restaurant bij mij om de hoek.
Ik loop/liep heel vaak langs Umami. Mijn vriend woont in de Hoogstraat, jij dus bij de kleine bergquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dit lijkt ongetwijfeld een puberrelatie, maar wij zijn super nuchter en hij zegt net dit tegen me:Ik wou dat ik het had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fucking lief vriendje.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Doe mij zo'n bak.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik loop/liep heel vaak langs Umami. Mijn vriend woont in de Hoogstraat, jij dus bij de kleine berg
Ik zou mezelf er mee injecterenquote:
Goed voor m'n lijn.quote:
Mmm... Coke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mmm... Coke.Cola begon ook als mengsel van alcohol en cocaïne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit face?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Kom opeens een filmpje op xHamster tegen van iemand die vaak in dit café heeft gepost hihi.
En als medicijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Cola begon ook als mengsel van alcohol en cocaïne.
Sorryquote:
Doe dan maar een bakje energydrank + speed.quote:
Ik had hier nog één nespresso Ristretto Cup liggen. Nu weer een slappe bakquote:
WUT?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Kom opeens een filmpje op xHamster tegen van iemand die vaak in dit café heeft gepost hihi.
Echt? Ik vond de naam al zo outrageous... Ik dacht: Nah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jup.
Dan heb ik 'm misschien vast wel eens gezien, aangezien ik jaaaaren gesport heb in de Hoogstraat. Al is dat wel een lange straat.
Trouwens lekker eten daar.
Schurken inmiddels tegen de ster aan
Als je op gay apps zit... Dan heb je hem wel gezien denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jup.
Dan heb ik 'm misschien vast wel eens gezien, aangezien ik jaaaaren gesport heb in de Hoogstraat. Al is dat wel een lange straat.
Trouwens lekker eten daar.
Schurken inmiddels tegen de ster aan
Ik doe geen coke.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mmm... Coke.HAHAHA. Zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Is van een all you can buffel sushi tent naar een all you can eat Asian fusion tent gegaan (met net iets specialere dingen op de kaart als de gemiddelde all you can eat). En gaan nu heel hard omhoog. Ik vind t best een aanrader.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de naam al zo outrageous... Ik dacht: Nah.
LINK!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Wil ik ook weten/quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je op gay apps zit... Dan heb je hem wel gezien denk ik.
Goed om te weten. Thanks.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is van een all you can buffel sushi tent naar een all you can eat Asian fusion tent gegaan (met net iets specialere dingen op de kaart als de gemiddelde all you can eat). En gaan nu heel hard omhoog. Ik vind t best een aanrader.
Smoke een joint.quote:
Hmmm. Zal ik een foto sturen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vast wel dan!
Geen idee hoe te herkennen though.
Sorry. Ik heb gewoon medelij.quote:
Ja dan kan ik die ophangen als zo'n soort wanted posterquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smoke een joint.
[..]
Hmmm. Zal ik een foto sturen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smoke een joint.
[..]
Hmmm. Zal ik een foto sturen?
Het is gewoon leukquote:
Ben je boos nu?quote:
Ik heb niet het idee dat ik ook maar iets mis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon leukIk gun iedereen een geestverruimend middel op zijn tijd
Wat ben je toch een schatjequote:
Oké dat mag. Ik snap alleen niet hoe je het nog nooit hebt kunnen proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik ook maar iets mis.
En m'n vrienden moeten verder doen wat ze niet laten kunnen, maar weten heel goed t niet aan mij meer aan te bieden en/of te vragen.
Doen alsof je het niet leuk vind om een schatje genoemd te worden.quote:
Volgens mij bloosde Rez.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof je het niet leuk vind om een schatje genoemd te worden.
Ik ben niet zo van de "Je moet alles een keer geprobeerd hebben" en op de "plekken waar ik kom" vermaak ik me dikke prima zonder drugs.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké dat mag. Ik snap alleen niet hoe je het nog nooit hebt kunnen proberenzeker op de plekken waar jij komt.
Ja. Hij snapt volgens mij gewoon niet het verschil tussen sommige smileys.quote:
Ik zeg zeker niet dat je alles een keer geprobeerd moet hebben. Ik zeg alleen dat jij wel veel word blootgesteld aan drugs en dat jij het nog nooit hebt gedaan. Dat vind ik wel een unieke combinatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de "Je moet alles een keer geprobeerd hebben" en op de "plekken waar ik kom" vermaak ik me dikke prima zonder drugs.
Over die plekken gesproken: LAB-2 gaat eindelijk van start!
Het heet toch nog steeds LAB-1?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de "Je moet alles een keer geprobeerd hebben" en op de "plekken waar ik kom" vermaak ik me dikke prima zonder drugs.
Over die plekken gesproken: LAB-2 gaat eindelijk van start!
Valt wel mee hoor. Niet zo heel vaak. Tenzij je alcohol drugs noemt. Wat t technisch gezien ook is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zeg zeker niet dat je alles een keer geprobeerd moet hebben. Ik zeg alleen dat jij wel veel word blootgesteld aan drugs en dat jij het nog nooit hebt gedaan. Dat vind ik wel een unieke combinatie.
Nope.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
Ouwe Berghain-ganger! Heeft vast wel iets gedaan.
O ja. Zijn uiteindelijk niet met de andere naam doorgegaan. Werd in t begin bij de promo gebruikt.quote:
Ik ben niet schattig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof je het niet leuk vind om een schatje genoemd te worden.
Ik bedoelde beide betekenissen niet, gewoon zo'n algemene vriendschappelijke opmerking a la "of niet dan, ouwe reus".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope.
En ik ben geen ouwe Berghain ganger. Ik ga nog steeds.
Tenzij je mijn leeftijd oud noemt!
En ook Berghain is prima te doen zonder drugs. De muziek is mijn drugs. En als ik moe ben, dan ben ik moe. Klaar. En met gedoe muziek en sfeer kan ik dat heeeeel lang uitstellen.
Ik had m'n handen al in m'n heupen en m'n knuppel al klaar. NO pun intended!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide betekenissen niet, gewoon zo'n algemene vriendschappelijke opmerking a la "of niet dan, ouwe reus".![]()
Jup. En dan duimen dat je binnenkomt.quote:Maar oké. Ik moet daar écht nog een keer heen man.
Whehe, was niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m'n handen al in m'n heupen en m'n knuppel al klaar. NO pun intended!![]()
Dat ook nog ja.quote:[..]
Jup. En dan duimen dat je binnenkomt.
Ben jij zo'n HHHH dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, was niet nodig.
[..]
Dat ook nog ja.Als die man echt in m'n ziel kan kijken zoals ze zeggen dan zou het geen probleem moeten zijn want mijn ziel hoort daar wel thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vet schattig dat je dit zegt.Wil in je wangetjes knijpen.
Dit is Tresor (ook Berlijn, ook megavet, itt Berghain ook gew/feest).quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo'n HHHH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dat is wel minder schattig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]Moet ik je weer over mijn schouder werpen?
Ja had het gezien. Was iets nog niet helemaal klaar. Jammer, maar goed, life goes on. Misschien zie ik je er ooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Zijn uiteindelijk niet met de andere naam doorgegaan. Werd in t begin bij de promo gebruikt.
Feestje is wel weer verschoven. Zou deze zondag zijn. Is nu Juni.
Je bent hartstikke schattig.quote:
Die onderste is 100% BH. Doe bovenste 90% zeker ook, maar dan vanaf heel hoog geschoten. Ik googelde iig op Berghain.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is Tresor (ook Berlijn, ook megavet, itt Berghain ook gew/feest).
Of het ziet er echt exact hetzelfde uit.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kaas-
Maar ik mag niet meer over hem roddelen.. Hij heeft MyCr0ft
HAHAHAHA. Nice.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vet schattig dat je dit zegt.Wil in je wangetjes knijpen.
Wel zwaaien dan hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja had het gezien. Was iets nog niet helemaal klaar. Jammer, maar goed, life goes on. Misschien zie ik je er ooit.
Ja, die onderste stond er nog niet bij toen ik je citeerde. Bovenste is wel echt gewoon Tresor volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die onderste is 100% BH. Doe bovenste 90% zeker ook, maar dan vanaf heel hoog geschoten. Ik googelde iig op Berghain.
Wat is er mis met jouw ziel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, was niet nodig.
[..]
Dat ook nog ja.Als die man echt in m'n ziel kan kijken zoals ze zeggen dan zou het geen probleem moeten zijn want mijn ziel hoort daar wel thuis.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo'n HHHH dan?wow. Ik ken enkel VDD's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Probeer maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]Moet ik je weer over mijn schouder werpen?
Kaas is een blok spieren van 100 kg of zo. Als het bij hem lukt lukt jou me ook wel.quote:
Wij zijn homo's deal with it.quote:
Haha. Nee dan knijp ik in je billen.quote:
Ja joh. Inflatie dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is een blok spieren van 100 kg of zo. Als het bij hem lukt lukt jou me ook wel.
Haha, dat zou ik wel echt doen misschien. Ik zou Ang3l namelijk kunnen herkennen op straat en hij mij niet, dus dat zou wel een grappige situatie opleveren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Nee dan knijp ik in je billen.
doe eens liefquote:
Dan kom je niet binnen.quote:
Ahhwww wat lief.quote:
Maar ik heb nerd kilogrammen. Die zijn onhandig en clumsy en niet tilbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is een blok spieren van 100 kg of zo. Als het bij hem lukt lukt jou me ook wel.
Inflatiequote:
Ik vraag me af of hij me herkent.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik wel echt doen misschien. Ik zou Ang3l namelijk kunnen herkennen op straat en hij mij niet, dus dat zou wel een grappige situatie opleveren.
Ik verzon hem ter plekke hoorquote:
You're no Angel.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Nee dan knijp ik in je billen.
Ik zou meteen naar je kettinkje grijpenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik wel echt doen misschien. Ik zou Ang3l namelijk kunnen herkennen op straat en hij mij niet, dus dat zou wel een grappige situatie opleveren.
Hahaha oh kut, ja die zou me wel verraden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou meteen naar je kettinkje grijpen
"KAAS!"
Viezie Dikke Duitsersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verzon hem ter plekke hoor
Ik ken geen VDD, alleen V&D.
Hahaha. We'll see how much power it packs after I pinch it.quote:
Wahahaha.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha oh kut, ja die zou me wel verraden.![]()
quote:
En Brabant niet e... nee nvm.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ow. Ew!
Ik ken wel leuke Duisters anders. Van die heerlijke alternatieve techno Duitsers en zo. Berlijnserig. Maar ja, Berlijn is dan ook niet echt Duitsland. Zoals Parijs niet echt Frankrijk is.
Dat ik dan zo'n oorverdovende, doch mannelijke natuurlijk, ijselijke banshee gil slaak!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahaha. We'll see how much power it packs after I pinch it.
En daar is niets poetisch aan dan?!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Het wordt bijna iets poëtisch moois episch zweverigs, terwijl jullie dus eigenlijk gewoon beschrijven hoe Bram Ang3 in z'n reet knijpt.
Dat boeit gelukkig weinig bij judo. Zolang je maar een arm en een torso hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar ik heb nerd kilogrammen. Die zijn onhandig en clumsy en niet tilbaar.
Huh? Ik loop vol in de zon nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:
Vieskoud trouwens, doe mij de warmte van gister maar.
Het waait en is bewolkt in Leiden. Nu in Den Haag schijnt de zon wel.quote:
Ik hoop 't!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan zo'n oorverdovende, doch mannelijke natuurlijk, ijselijke banshee gil slaak!
Die zullen er vast ook zijn/quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ow. Ew!
Ik ken wel leuke Duisters anders. Van die heerlijke alternatieve techno Duitsers en zo. Berlijnserig. Maar ja, Berlijn is dan ook niet echt Duitsland. Zoals Parijs niet echt Frankrijk is.
Maak je me nou belachelijk omdat ik een arm mis?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat boeit gelukkig weinig bij judo. Zolang je maar een arm en een torso hebt.
Doe eens niet gemeen.quote:
Het is hier jasloos weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:01 schreef Rezania het volgende:
Vieskoud trouwens, doe mij de warmte van gister maar.
Biefstuk is mager. Dus dat zal wel mee vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik enkel een appel.Maar komt nog wel goed. Straks weer biefstuk.
Maar zojuist ook voor het eerst in een eeuwigheid weer een te genottelijke triple choco koek gegeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Biefstuk is mager. Dus dat zal wel mee vallen.
Balen. Het is hier lekker weer man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het waait en is bewolkt in Leiden. Nu in Den Haag schijnt de zon wel.
Ja, dna moet je gewoon op bepaalde sites kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie weet, ik zou het moeten zien om het te kunnen beoordelen.
Ik 785 kcalquote:
Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Moet wel. Anders kan ik niet naar de 65Kgquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow.
Wat eten jullie allemaal weinig. Allemaal aan de anorexia?
Foodlog pls.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel. Anders kan ik niet naar de 65Kg
Ontbijt was 154 cal
Lunch was 501 cal
Tussendoortjes was 130 cal
Ik heb de gratis versie, da kan heul nie volleges men.quote:
Ik moet echt soep gaan eten/drinken. Zo gezond. Ik denk dat ik vnv soep eet!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de gratis versie, da kan heul nie volleges men.
Ontbijt:
2 crackers met sambal smeerkaas
glas drinkontbijt fruit
Lunch:
2 bruine bammen met kaya ()
2 bruine bammen met sambal smeerkaas
grote kom Chinese tomatensoep
Tussendoor:
Bak blauwe bessen
Nee. Ik hou van kale broodjes.quote:
Sodium is gewoon zout...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sodium dan haha.
Geen idee waar dat in moet zitten ofzo trouwens.
Op t werk iedere lunch, in de kantine.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik moet echt soep gaan eten/drinken. Zo gezond. Ik denk dat ik vnv soep eet!
Dit topic dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:05 schreef Jopie78 het volgende:
Kan dat eetgezeik niet gewoon in het topic waar daar voor bestemd is?
Nande-fuck.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Overigens:
Kaya
[ afbeelding ]
Zo noemt m'n "vriendje" me ook trouwens, kaya. Omdat ik verslaafd ben.
Lekka lekaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op t werk iedere lunch, in de kantine.#soepjoch
Nope. Ben niet zo'n kaas-erquote:
Niet zo zeiken Jopie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:05 schreef Jopie78 het volgende:
Kan dat eetgezeik niet gewoon in het topic waar daar voor bestemd is?
Jamaar ik ben niet op dieet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Deze!
LIF / [Dieetclub] #758 Waar moeten de tetten in?
Omg. Emma.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Emma.
Die heb ik zo vaak gebruikt.
Jij ook!quote:
#lifestyle #blessedquote:
Magere kwark zonder iets lijkt me eerlijk gezegd nog 10x lekkerder dan een broodje gewoon zo opeten zonder beleg, maar hey, whatever works for you.quote:
Zo'n leuke film.quote:
Dat doe je niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maak je me nou belachelijk omdat ik een arm mis?
Wat doe ik niet?quote:
Lijkt een doorsnee high school tiener film, maar met zoveel meer heerlijk sarcasmquote:
Dat ie niet zo van kaas houdt?quote:
Welke chipsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:12 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nu chips aan het eten en bier aan het drinken. Daar gaan de kcals.
Ik knabbel op blauwe bessen, want in de aanbieding. En lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:12 schreef Rezania het volgende:
200 cal per biertjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:12 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook nog Leven he!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
200 cal per biertje
550 cal per 100 gram paprika chips
Veel plezier.
En Iron Sky.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
200 cal per biertje
550 cal per 100 gram paprika chips
Veel plezier.
Kun je dat ook scannen met een app?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leven bespaart je ongeveer 2200 cal per dag
Niet op mijn kaiserbroodjes althans.quote:
Dang.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:12 schreef Rezania het volgende:
Hij wilt de belangrijke details.quote:
Bij de AH?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knabbel op blauwe bessen, want in de aanbieding. En lekker.
Bliep Bliep!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee. Wil je een keer proberen mijn leven te scannen dan?
Naturel is niet genot.quote:
Ja bij de AH nu. 1+1 gratis. Hoppaaaaa! Verse.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bij de AH?
Ik vind de bevroren vaak echt heel lekker.
Probeer je AH bonus kaart er achter aan te scannen, spaar je misschien air-caloriesquote:
Ja dacht ik al. Vind 8 euro voor een twee emmers nog steeds duur. En vaak is bevroren fruit beter voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij de AH nu. 1+1 gratis. Hoppaaaaa! Verse.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Vind 8 euro voor een twee emmers nog steeds duur. En vaak is bevroren fruit beter voor je.
Ja hij lijkt me er wel zo eentje wiens leven in de aanbieding is ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Probeer je AH bonus kaart er achter aan te scannen, spaar je misschien air-calories
Belangrijke anti-oxidanten en vitamine gehaltes gaan verloren vrij snel na oogsten. Door het in te vriezen bevries je het verlies proces. Vaak wordt fruit na oogsten vrij snel ingevroren terwijl jij het vaak pas veel later in de supermarkt vindt.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me er wel zo eentje wiens leven in de aanbieding is ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIJNA KLAAR MET WERK15 minuten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
is sws wel chill als je smoothies maaktquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Belangrijke anti-oxidanten en vitamine gehaltes gaan verloren vrij snel na oogsten. Door het in te vriezen bevries je het verlies proces. Vaak wordt fruit na oogsten vrij snel ingevroren terwijl jij het vaak pas veel later in de supermarkt vindt.
Lekker koud iddquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is sws wel chill als je smoothies maakt
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIJNA KLAAR MET WERK15 minuten.
in de zomer op bevroren aardbeien zuigenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekker koud iddMaar blauwe bessen zijn heel goed bevroren te eten. Echt gewoon heel bros.
banaantje bij AH to Go na afloopquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
Ik had laatst blauwe of zwarte of weet ik eigenlijk niet zo goed bessen gekocht om direct bij thuiskomst van een party on xtc te eten voor de anti-oxidanten maar die waren zooooooooooo vies. Weg gegooid.
Yesquote:
Haha, wilde ik ook net zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh weet ik niet maar is traditie voor mij
Heb trouwens aan vocht geen gebrek dan
ik heb juist totaal geen eetlustquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes
En ik heb ook altijd al ontbijt klaar staan met ei, fruit, noten etc. alles dat dan goed is
Ik bedoel ook niet ontbijt als in 'maaltijd in de ochtend' hoor, gewoon dat wat ik als eerste ga eten nadat ik wakker word ergens in de middagquote:
quote:
Dat is idd ook lekker. Ik wil vanavond weer Froyo....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de zomer op bevroren aardbeien zuigen
Maar bedoel ook makkelijk om af te wegen, geen schoonmaakgedoe
Wow. ik heb soms ook wel een gore batch bij de AH. Ik merk echt veel kwaliteitverschil bijhet verse fruit en daar ben ik een beetje allergisch voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
Ik had laatst blauwe of zwarte of weet ik eigenlijk niet zo goed bessen gekocht om direct bij thuiskomst van een party on xtc te eten voor de anti-oxidanten maar die waren zooooooooooo vies. Weg gegooid.
Slik je zo veel zaad?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh weet ik niet maar is traditie voor mij
Heb trouwens aan vocht geen gebrek dan
quote:
quote:
Kort haarquote:
ik kan niet slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet ontbijt als in 'maaltijd in de ochtend' hoor, gewoon dat wat ik als eerste ga eten nadat ik wakker word ergens in de middag
Dat banaantje is doorgaans het enige dat ik eet voor het slapen
Hmm das wel minder. Ik slaap ook voor geen meter, maar als ik dan een uur of vijf ga liggen dommel ik op z'n minst nog wel af en toe weg.quote:
afgelopen keer kon ik pas na drie nachten normaal slapen. Daarvoor hooguit paar uurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmm das wel minder. Ik slaap ook voor geen meter, maar als ik dan een uur of vijf ga liggen dommel ik op z'n minst nog wel af en toe weg.
De twee nachten erop slaap ik wel goddelijk. Plus dat je dan in bed alles heerlijk opnieuw ligt te beleven.
Hoe bedoel je? Paar depressieve dagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
afgelopen keer kon ik pas na drie nachten normaal slapen. Daarvoor hooguit paar uur
Ging daardoor ook psychisch niet zo lekker
I know. Ik vind het altijd flink inleveren tho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
De dingen die je doen moet voor een pilletjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes
En ik heb ook altijd al ontbijt klaar staan met ei, fruit, noten etc. alles dat dan goed is
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik met 1000 man in een tent op Lowlands gekeken
Een lekker en gezond ontbijtje in huis halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dingen die je doen moet voor een pilletje
Welke user ben je daar?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!Heb het net als Kaas- 2,5 sterren gegeven op moviemeter.
Dat weet ik niet eensquote:
Als je standaard ingelogd bent kan je toch heel simpel even kijken hoe je heet?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eensIk sta standaard ingelogd en soms geef ik een film een cijfer. Ik ben niet heel actief met cijfers geven, de helft van de films die ik gezien heb, vergeet ik te raten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |