Savoury. En waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hmmmmm ik heb honger. Savoury of Sweet?
Ik heb er laatst wat van dat aarbeienspul doorheen gedaan. Toen was het wel goed te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die van Optimel zijn heel lekker. Gewoon wat fruit en/of honing?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als het niet zo is, is het alsnog wel handig om al die oude tentamens geoefend te hebben whehe.
Zaten er ook theorievragen bij?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Jopie, je snapt de wiskunde dus, dat is al heel wat. Helaas geeft die docent meer om kennis dan sommen oplossen.Ik had alle sommen goed en maar een 6 omdat ik niet genoeg inzicht in de stof had, terwijl de sommen de meeste tijd in beslag namen.
Ja, even verderop. Wat is de significantie van dit, wat zegt het als deze variabele stijgt, blablabla.quote:
Sommen kan je later door een computerprogramma laten berekenen, maar alleen als je de materie beheerst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Jopie, je snapt de wiskunde dus, dat is al heel wat. Helaas geeft die docent meer om kennis dan sommen oplossen.Ik had alle sommen goed en maar een 6 omdat ik niet genoeg inzicht in de stof had, terwijl de sommen de meeste tijd in beslag namen.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Had jou en Jopie kunnen ruilen hoor.
Crackers met kip of yoghurt met toppingsquote:
Jam?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er laatst wat van dat aarbeienspul doorheen gedaan. Toen was het wel goed te doen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Jopie78 het volgende:
En Jopie..
Beetje jammer dit..
Ben geen appendix!
Beetje wiskunde met de hand kunnen is wel handig hoor. Geen zin om iedere keer een computer erbij te pakken. Zeker op het lab is dat maar onhandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sommen kan je later door een computerprogramma laten berekenen, maar alleen als je de materie beheerst.
Hey, en een 6 is voldoende toch!?
Die eerste.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Crackers met kip of yoghurt met toppings
Oh bah... die sommen zijn al erg genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, even verderop. Wat is de significantie van dit, wat zegt het als deze variabele stijgt, blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |